Myyty Acer AN515-53 laptop, 8300H 16 GB ilman akkua ja kovalevyä(Parainen)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hik
  • Aloitettu Aloitettu

hik

Tuote: Acer 8471 läppäri 15"
Hinta: 60 €
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Gigantti ei muista tarkemmin
Kuitti löytyy (takuu voimassa): ei ole enää
Muuta huomioitavaa:

Mulla on tuommoinen 8300H läppäri josta on akku täysin kuollut ja ei ota yhtään latausta vastaan. https://laptopmedia.com/laptop-specs/acer-nitro-5-29/

Paitsi olen lisännyt muistikamman eli on 2x8 GB muistia.

M.2 levyn jossa minun sisällöt otan pois ja laitan pöytäkoneeseen.
Laitteeseen käy 2.5 sata ssd ja m.2 sata tai nvme.

Tahnat vaihdoin 2-3 v sitten kun vaihdoin akun joka siis pitää taas vaihtaa. Tahnoja ei varmaankaan ole tarvetta uusia.

Ostaja ostaa uuden akun ja m.2 levyn ja asentaa itse. Tarvikeakku ei ole erityisen kallis ja varaosanumero löytyy.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Parainen
Toimitustapa: Posti tai nouto
Maksutapa: Mobilepay

Koitan katsoa asetuksista

edit. ei löytynyt heti sellaista. Palaan asioilta tunnin päästä ja paneudun.

Koitan katsoa asetuksista

edit. ei löytynyt heti sellaista. Palaan asioilta tunnin päästä ja paneudun.
IMG_3237.jpeg

Tietosuoja asetuksen alta pitäisi löytyä kohta :)

Kiitos, sieltä se löytyikin, kiireessä en jotenkin huomannut. Mutta nyt korjattu ja jatketaan siis yv puolella.

YV tulos oli, että ei kiinnosta, koska laite ei toimi ilman akun vaihtoa. Edelleen myynnissä 60 € hintaan.

katso liitettä 1450981

Akun tiedot:
KT.0040G.006 Kannettavan Akku 15,2V
esim. 45 € postikuluineen, Acer tietokoneen akku 15.2V 3000mAh Li-PO

katso liitettä 1450982

katso liitettä 1450983

Näppäimistön rivi on jättänyt näyttöön raidan. Raita ei minun silmää kovin isosti haittaa heijastamattoman pinnan vuoksi. Laittamalla näyttö tiettyyn kulmaan, raita näkyy hyvin selvästi.

katso liitettä 1450984

Otin nyt koneen auki (17 ristipääruuvia koneen takakannessa, sitten luottokortin reunalla varovasti ja siististi lukituskynnet avaten) ja otin m.2 levyn pois. Yksi akun kenno oli selvästi pullistunut.
Koska koneen siisti avaaminen voi vaatia tarkkuutta, en painanut kynsiä takaisin kiinni. Haluttaessa antaisin sen sellaisena eteenpäin, jotta akun ja m.2 ssd:n saa helposti laitettua paikalleen ilman kynsien kanssa ihmettelyä. Postittaessa teippaisin sen melkein kiinni-asentoon.

Viimeksi muokattu:
Ostan pois jos kauppa jostain syystä peruuntuu (on akku ylimääräisenä, mutta ei kaupan..) :thumbsup:

• Tykkää
Reactions: hik

Statistiikka

Viestiketjuista
265 404
Jäsenet
75 632
Uusin jäsen
Apexio

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom