Myytävä tuote: 8TB kiintolevy (katso kuva)
Hinta: 125€ sis.pk
Tuote ostettu (mistä ja milloin): -
Kuitti löytyy (takuu voimassa): -
Muuta huomioitavaa:
- Levy poistettu toimivana käytöstä ja smart -tiedot otettu tyhjäyksen jälkeen.
- Mulla on useita erilaisia 8TB levyjä ja suurin osa on napattu ulkoisista koteloista. Osa noista koteloista napatuista levyistä ei toimi suoraan PC:n virtalähteen kanssa, vaan vaatii esim. molex=>sata adapterin. Ei ole tietoa siitä, että vaatiiko juuri tämä levy adapterin (voin toki selvittää asian tarvittaessa).
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Tampere
Toimitustapa: Nouto, Postitus
Maksutapa: Käteinen, MobilePay, Tilisiirto
Kuva:
Sivuhuomio: Mulla on vastaavia 8TB levyjä useita ja laittelen niitä myyntiin pikkuhiljaa. Tarvittaessa voidaan hieroa kauppaa useammasta levystä.
Löytyisi myös tämmöinen säilytys/kuljetuskotelo:
Hinta: 125€ sis.pk
Tuote ostettu (mistä ja milloin): -
Kuitti löytyy (takuu voimassa): -
Muuta huomioitavaa:
- Levy poistettu toimivana käytöstä ja smart -tiedot otettu tyhjäyksen jälkeen.
- Mulla on useita erilaisia 8TB levyjä ja suurin osa on napattu ulkoisista koteloista. Osa noista koteloista napatuista levyistä ei toimi suoraan PC:n virtalähteen kanssa, vaan vaatii esim. molex=>sata adapterin. Ei ole tietoa siitä, että vaatiiko juuri tämä levy adapterin (voin toki selvittää asian tarvittaessa).
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Tampere
Toimitustapa: Nouto, Postitus
Maksutapa: Käteinen, MobilePay, Tilisiirto
Kuva:
Sivuhuomio: Mulla on vastaavia 8TB levyjä useita ja laittelen niitä myyntiin pikkuhiljaa. Tarvittaessa voidaan hieroa kauppaa useammasta levystä.
Löytyisi myös tämmöinen säilytys/kuljetuskotelo:
Myydään - IcyBox HDD transport box [Tampere]
Myytävä tuote: IcyBox HDD transport box (katso kuvat). Hinta: 15€ Tuote ostettu (mistä ja milloin): - Kuitti löytyy (takuu voimassa): - Muuta huomioitavaa: En postita yksistään tätä tuotetta. Postitus voi olla mahdollista, jos käydään kauppaa esim. kiintolevyistä. Paikkakunta (ilmoita myös...
bbs.io-tech.fi
Viimeksi muokattu: