Myyty 8gb ddr3 ecc/reg 240-pin muisteja

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja marcov
  • Aloitettu Aloitettu
Liittynyt
10.10.2017
Viestejä
54
Myytävä tuote: 8gb ddr3 ecc/reg 1333 ja 1600mhz muisteja
Hinta: 10€/kpl
Tuote ostettu (mistä ja milloin): -
Kuitti löytyy (takuu voimassa): -
Muuta huomioitavaa: 8gb ddr3 ecc/reg (2Rx4 eli dual rank)240-pin 1333 ja 1600mhz muisteja palvelimiin/mäkkeihin. Toimivat myös pc-työasemissa, jotka tukevat rekisteröityä ja virheenkorjaavaa muistia. Muistit ovat käytettyjä, mutta toimivuustakuulla. Tällä hetkellä palikoita löytyy seuraavasti:

12 x 1600mhz
15 x 1333mhz

Sijainti: Myllykoski
Toimitustapa: Nouto tai maksu tilille-->paketti postiin.
Maksutapa: Käteinen, tilisiirto, Paypal, Mobilepay


Kuva:
 
Viimeksi muokattu:
Päivitetty aloitusviestiin kpl-määrät ja hintaa laskettu. Loput pulikat 10€/kpl.
 
Lankun mihin olen noita tunkemassa ei pitäisi olla mitenkään hirmuisen nirso. Tällä hetkellä siinä on 9kpl 4GB kalikoita kahdelta eri valmistajalta.

Eli jos vaan kalikoilla on identtiset nopeudet / piirimäärät, niin olen valmis ottamaan riskin vaikkei olisikaan saman valmistajan kalikoita kaikki =)
 
Tulisiko kauppoja 12x 8Gb DDR3 1600Mhz ECC yhteishintaan 100e + smartit?
 
Viimeksi muokattu:
Otan nuo 12x 8Gb DDR3 1600Mhz ECC hp:lla. Jos sopii, pistä postikulut samaan pakettiin. Toki voin maksaa smartit päälle.
 
@Mogwai
Lankun mihin olen noita tunkemassa ei pitäisi olla mitenkään hirmuisen nirso. Tällä hetkellä siinä on 9kpl 4GB kalikoita kahdelta eri valmistajalta.

Eli jos vaan kalikoilla on identtiset nopeudet / piirimäärät, niin olen valmis ottamaan riskin vaikkei olisikaan saman valmistajan kalikoita kaikki =)

Tällä hetkellä on palikoita seuraavasti: Samsung 4x1333mhz + 4x1600mhz + Micron 4x1333mhz. Nuo 1600mhz palikat toimii noiden 1333 palikoiden kanssa keskenään loistavasti. Kaikissa palikoissa on samat piirimäärät ja ovat kaikki dual rankkeja.
 
@Mogwai


Tällä hetkellä on palikoita seuraavasti: Samsung 4x1333mhz + 4x1600mhz + Micron 4x1333mhz. Nuo 1600mhz palikat toimii noiden 1333 palikoiden kanssa keskenään loistavasti. Kaikissa palikoissa on samat piirimäärät ja ovat kaikki dual rankkeja.
Otetaan nuo Samsungin 4 x 1600MHz palikat postilla. Laitatko maksutietoja YVnä
 
Jottei asiassa ole epäselvyyttä, tarjosin hp:n koko @Mogwai setistä - ja vähintään noista 1600MHz muisteista. Tästä keskustelusta osa on YV:nä.

Odotellaan ensin, mitä @Mogwai sanoo (kun hänelle on varattuna), mutta jos ei mene sinne, niin olen kyllä seuraavana jonossa.
 
Sori, ei tullu maileja seuratusta ketjusta ja nyt vasta älysin vilkasta. Eli jos kalikat on vielä tallessa, ni voisin ottaa ne. Pistän YV:llä yhteystiedot.
 
12kpl noita 1333mhz voisi kiinnostaa. Lähteekö samaan hintaan kuin edelliset? (100€ + postit)
 

Statistiikka

Viestiketjuista
256 204
Viestejä
4 452 577
Jäsenet
73 673
Uusin jäsen
agonisaattori

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom