• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka 8BitDo Ultimate 2C Wireless Pad langaton peliohjain (PC / Android) 19€

Nämä on kyllä hyviä. Ollut noin 2 vuotta näitä 12 kpl. Parhaimpia ohjaimia mitä olen koskaan omistanut.

Nämä on kyllä hyviä. Ollut noin 2 vuotta näitä 12 kpl. Parhaimpia ohjaimia mitä olen koskaan omistanut.

Pakko kysyä, että hajoaako nää helposti, vai mihin oot tarvinnut 12 kappaletta ohjaimia?

Ollut itsellä harkinnassa 2C vanhan Xbox-ohjaimen tilalle, mutta ei oo tullut napattua. Josko nyt

Xbox ohjaimilla mennyt tähän asti ja näyttäisi olevan melko samanlainen, niin kokeillaan. Hintaan nähden ominaisuudet vaikuttavat melko lyömättömiltä.

Ohjain on sitten isommalle aikuiselle hiukan ahdas (vaikea kuvailla, mutta kyynärpäät jää lähelle kylkiä, eli ei ole "rento"). Itse ostin, mutta jäi lapsille. Itselle vaihdoin gamesir peliohjaimeen. Muuten noi on kyllä ihan toimivia
edit. Tuolta löytyy esim vertailua ko. ohjainta muihin
Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=TNUf2LI-K8o
Nuo kädensijat tosiaan osoittaa näissä jyrkemmin alaspäin kuin esim. Xbox-ohjaimissa. Tuo oli se mihin näissä piti eniten tottua Xbox-ohjaimen jälkeen. Sellainen rento ote ettei kämmenet purista noita kahvoja on näiden kanssa ainakin itselle passeli.

Itsellä Wukong-versio ja olen pitänyt erityisesti kolmannesta olkapäänapista, jonka pystyi bindaamaan L3/R3-nappeihin, koska tatteja on ikävä painaa.

Ohjain on sitten isommalle aikuiselle hiukan ahdas (vaikea kuvailla, mutta kyynärpäät jää lähelle kylkiä, eli ei ole "rento"). Itse ostin, mutta jäi lapsille. Itselle vaihdoin gamesir peliohjaimeen. Muuten noi on kyllä ihan toimivia
edit. Tuolta löytyy esim vertailua ko. ohjainta muihin
Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=TNUf2LI-K8o
Ei sopinut itselläkään käteen joten annoin lapsille mutta ei nekään tykänneet. Ehkä ovat liian tottuneita tavallisiin Xbox ohjaimiin.

Statistiikka

Viestiketjuista
303 468
Jäsenet
82 361
Uusin jäsen
Snah182

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom