Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oikein hyvä nosto silti. Itse vähän harmittelin ettei tullut tilattua ja nyt kun sai VIELÄ halvemmalla, niin tilaukseen lähtiKun ei edes ole 316€, vaan 312€ - ja tästä on jo toinen ketju...
Tämäpä tämä. Ehdin itsekin jo innostua. HV gigantti.389e näyttää hinnaksi täällä. Alehinta ollut kai joku suonenveto.
pari viikkoa sitten ostin, oli mitä pitikin ja hyvin pakattuOikein hyvä nosto silti. Itse vähän harmittelin ettei tullut tilattua ja nyt kun sai VIELÄ halvemmalla, niin tilaukseen lähti
Alista tätä jo tuli katseltua, mutta ei sieltä uskalla kyllä ostaa noin kallista tuotetta
![]()
Joo, en mä sitä epäile. Tuo takuupuoli siinä enempi painaa. Jos saisi useamman kympin halvemmalla alista niin voisi olla ihan wörtti. Toki silloin aiemminhan niin juuri olikinpari viikkoa sitten ostin, oli mitä pitikin ja hyvin pakattu
Ei kait tuo ollut Gigantin vika?Kato yllätys että Gigantilla nyt jotkut halpuutuskampanjat menossa AMD:n osista, kun ehdin juuri itse koneeni Datatronickista jo hankkia.No pitäkööt tunkkinsa.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.