Jollet nopeammin satu löytämään niin laitan tässä vähän etukäteen mahdollista tarjousta:
Edit , listattu foorumille nyt kunnolla, olen valmis myymään myös osina esim. prossu+emo jos RAM ei vaikka satu kiinnostamaan:
Myydään - 7700k (delid) + Z270-F - 16GB DDR4 CL16 (ESPOO)
Itseltäni Espoosta on tulossa piakkoin (~15.11) myyntiin deliddattu 7700k + Asuksen Z270-F combo.
Deliddattu 2018 conductonautilla ja kynsilakalla vedelty kontaktit umpeen shorttien estämiseksä ja reunat silikonilla kiinni,
vanhaa kuvaa deliddailuista:
Ajossa päivittäin 4,9 nopeudella, itse en laiskana ole tämän kovempia kelloja lähtenyt hakemaan niin pysynyt lämmöt kurissa omalla halvemmalla kiinablokilla.
Uusi 5900x menossa itellä tilaukseen huomenna klo 16:00. Riippuen kuinka nopeasti uusi setti saapuu ja miten ehdin kasailemaan (jos onnistun saaamaan prossun julkaisuerästä) niin myyntiin tulossa tämä setti n. 15.11 tienoilla viimeistään.
Kaupan pääällisiksi tulee ostajalle myös cpu-blokki barrowsilta jolla tätä olen käyttänyt:
Barrow LTYKB-04N-V2.
Vielä en ole tästä setistä myynti-ilmoitusta tehnyt, siinä vaiheessa vasta kun toimitusvahvistuksen saan jimssiltä =)
Myyntiin tulossa näiden ohella samalla kertaa myös 2x8gb 3200/cl16 ripjaws kitti ja 250 gigainen m.2 960EVO mikäli kiinnostusta löytyy.