• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Ruoka 6kpl Sian- ja naudanlihavalmiste 400g 10€ Tokmanni

Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
1 187
Kieltämättä kun tätä vuosia on syönyt niin viimekesänä löin tauolle ja huomasin että kilpailevien merkkejen nötkötti on aika lailla laadukkaampaa mutta menee kylmänä leivänpäälle tai erässä reppuun ihan hyvin tolla hinnalla.
 
Liittynyt
07.09.2017
Viestejä
85
Tämä on myös ihan jees kun paistaa valurautapannulla ohuina pikkupalasina esim ragettispagetin sekaan, lisää oliiviöljyä, mausteita ja basilikaa/kovaa juustoa.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
329
Syntisen hyvää, mutta ei sitä voi kuutta purkkia ostaa kun ne tulisi käytettyä nopeammin kuin verisuonet sallii. Makaronin ja ketsupin kanssa, korkeintaan mustapippuri lisämausteena.
 
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
1 187
Jalostajan hernekeitoissa on ollut toistuvasti kuoriaisia, reklamaatioista huolimatta usean kuukauden ajan ja yhtiö ei toteuttanut takaisinvetoa vaan jatkoi tuote-erien myymistä kuluttajille. Suhtautuminen tuoteturvallisuuteen ja laaduttomuuten on ollut senverran ylimielistä, etten itse ole sen jälkeen ostanut mitään Jalostaja Lundenin tuotteita.

Jos siis on ok, että hankkimassasi säilykkeessä on esim. matoja, kuoriaisia, toukkia tai muuta sinne kuulumatonta paskaa, niin eikun kauppaan ostamaan ja naamaa kohti. Kuka tietää vaikka ovat havainneet näissäkin lihasäilykkeissä laatupoikkeaman ja dumppaavat ne markkinoille alennuksella.



No hyi saatana vaikka oon erä jormaillut ja liikkunut maailmalla aikalailla niin toi silti ällöttää :(
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 541
Jalostajan hernekeitoissa on ollut toistuvasti kuoriaisia, reklamaatioista huolimatta usean kuukauden ajan ja yhtiö ei toteuttanut takaisinvetoa vaan jatkoi tuote-erien myymistä kuluttajille. Suhtautuminen tuoteturvallisuuteen ja laaduttomuuten on ollut senverran ylimielistä, etten itse ole sen jälkeen ostanut mitään Jalostaja Lundenin tuotteita.

Jos siis on ok, että hankkimassasi säilykkeessä on esim. matoja, kuoriaisia, toukkia tai muuta sinne kuulumatonta paskaa, niin eikun kauppaan ostamaan ja naamaa kohti. Kuka tietää vaikka ovat havainneet näissäkin lihasäilykkeissä laatupoikkeaman ja dumppaavat ne markkinoille alennuksella.



Olisiko asiasta mitään tuoreempia uutisia? Tämä juttuhan on vuodelta 2022

Itsehän olen kyllä Jalostajan tuotteita (myös hernekeittoa) syönyt aika paljon vuosien aikana eikä ole omalle kohdalle osunut mitään tuotevikoja.

Nämä linkin jutut näin nyt myös ekan kerran. Mennyt ohi näköjään.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 819
Viestejä
4 205 117
Jäsenet
70 989
Uusin jäsen
BGZ

Hinta.fi

Ylös Bottom