Myydään 64Audio Duo -korvamonitorit, Kuopio

Tuote: 64Audio Duo
Hinta: 430€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Vähän käytettynä 2021(?)
Kuitti löytyy (takuu voimassa): ei/ei
Muuta huomioitavaa:

Kaiutinkuuntelu kiinnostaa kokoajan yhä enemmän, joten tästä kaupan monta vuotta mulla hyvin palvelleet 64Audio Duo -korvamonitorit. Olen ostanut nämä jossain ~2021 paikkeilla lähes uudenveroisina, ja tykästyin näiden avoimeen rakenteeseen sen verran että syrjäyttivät mulla mm. Unique Melodyn Mestit sekä 64Audio U12t kuulokkeet. Nämä eivät kerää ollenkaan painetta korvaan, joten ainakaan itsellä ei muodostu juurikaan kuunteluväsymystä. Ääniprofiili on myös aika lämmin ja rauhallinen.

Sisässä DD + 64Audion oma "tia" BA.

Nämä ovat kulkeneet mukana aika paljon ja vaikka missä, mutta nyt kun kirkkaassa valossa tutkailee niin ei kyllä ulkokuoresta sitä oikeastaan näe, hieman hankaumaa etulevyssä ja muutama pieni pistemäinen naarmu toisessa kuulokkeessa. Kertoo ehken näiden rakenteen laadusta. Putsattu säännöllisesti ja käytetty aina välillä lepäilemässä kosteutta poistavassa kotelossa. Ei oo kuunneltu törkykorvilla ja muutenkin ollut järki päässä käytössä, tosin joskus saattanut työkiireissä sujahtaa samaan taskuun avainten kanssa.

Alkuperäinen kaapeli meni U12t:n mukana, mutta mulla on muutamia vähän käytettyjä 3,5mm Thruthearin kaapeleita mistä voin laittaa mieleisen mukaan. Mukaan myös aikamoinen kasa käyttämättömiä sovitteita, myös hieman erikoisempiakin.

Pyyntihintaan voin laittaa pakettiin mukaan Tanchjim Stargate ii -DSP-donglen, jolla näistä saa väännettyä vastekäyrän mieleisekseen. EQ toimii (ainakin) Windows-tietokoneilla suoraan esimerkiksi Hangout Audio Squiqlinkin kanssa, niin saa nopeasti muuteltua käyriä tai kopioitua toisten kuulokkeiden vasteita. EQ tallentuu laitteeseen. On kätsy, mutta en myy erikseen.

Alkuperäinen pakkaus löytyy. Ja vielä loppuun, 64Audio tarjoaa huollon 149$ hintaan oli ongelma mikä tahansa, joten sellainenkin mielenrauha näissä on.

Vaihdossa voisi kiinnostaa 8020 Genelekit, multa toki niihin välirahaa.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Kuopio
Toimitustapa: Nouto / Postitus
Maksutapa: Tilisiirto / Käteinen / Mobilepay (yli 400€ ylittävästä summasta Mobilepay taitaa ottaa jotain kuluja?)

IMG_3668.JPG

IMG_3667.JPG

IMG_3665.JPG

IMG_3664.JPG

IMG_3663.JPG

IMG_3661.JPG

Statistiikka

Viestiketjuista
297 471
Jäsenet
81 319
Uusin jäsen