Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ai niinku et tuo nostais tän kiven arvoa uutta kalliimmaks?![]()
Kai tajuat että binnaamalla prossuja, parhaat yksilöt ovat arvokkaampia ja vaikka testeissä aina herrat saa 5GHz irti joka helvetin prossusta niin kuin esim. 4770k niin oma ei kulkenut kuin 4,3GHz, binnaamalla parhaat prossut voi myydä kalliimmalla, kun jotkin ihmiset jopa ostavat kasan näitä, binnaa ja myy voitolla pois aka siliconlottery.comai niinku et tuo nostais tän kiven arvoa uutta kalliimmaks?Joo, antaa olla.
ei muutaku ostohousut sitte jalkaan. Mä jätän väliin.Kai tajuat että binnaamalla prossuja, parhaat yksilöt ovat arvokkaampia ja vaikka testeissä aina herrat saa 5GHz irti joka helvetin prossusta niin kuin esim. 4770k niin oma ei kulkenut kuin 4,3GHz, binnaamalla parhaat prossut voi myydä kalliimmalla, kun jotkin ihmiset jopa ostavat kasan näitä, binnaa ja myy voitolla pois aka siliconlottery.com
Niin kuin sanoin harva prossu kykenee +5GHz.
No itse en tarvitse binnattua, kun ihan perus 4,6-4,8ghz riittää. Tämä on niille jotak haluavat parasta ja ehkä rikkoa ennätyksiä LN2...ei muutaku ostohousut sitte jalkaan. Mä jätän väliin.