Myydään 6 core AMD prossu, mini emolevy, Tornio, posti

Liittynyt
02.02.2024
Viestejä
746
Tuote: AMD FX-6300, microATX emo
Hinta: 15e
Tuote ostettu (mistä ja milloin):
Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Muuta huomioitavaa:
-minulla on kaksi näitä emolevyjä ja luulen että tarvin vain yhden
-emon pitäisi toimia myös 8 core FX prossulla (AM3) mutta tätä en voi itse testata kun ei oo prossua
-nyt on 6 core FX prossu
-4GB DDR3 muisti mukaan (en tieä emolevyn maksimia mutta 2x 4GB DDR3 ainakin toimii)
-emolevy on pienin mahdollinen m-ATX, vain kolme korttipaikkaa normaalin neljän sijasta (ITX emolevyssä on maksimit 2 korttipaikkaa joten tämä ei ole ITX)
-siis emolevy on kolmen korttipaikan "pituinen" mutta siinä on siis kaksi korttipaikkaa kuten kuvasta näkyy, eli se ei mahu ITX koteloon jossa on 2 slottia ja tuo viiminen korttipaikka osuus siis slottiin nro 3 m-atx kotelossa
-BIOS kuvan ottohetkellä emolevyssä oli Athlon 2 core prossu mutta älä hämäänny siitä, tossa tulee kyllä FX-6300
-jäähdytin kuuluu kauppaan myös
-emolevyssä on integroitu näyttis joka toimii ajurien jälkeen Windows 7:ssa, huomaa kuitenkin tämä: asennusvaiheessa tarvit PCI-e näyttiksen sekä PS/2 näppiksen sillä Win7 ei tunnista emolevyn USB piiriä eikä integroitua näyttistä, mutta sitten kun windows on jo asennettu ja laitat siihen ajurit, jotka edelleen löytyy Asrockin sivuilta, USB piiri ja integroitu näyttis alkavat toimia Win7:ssa (Win10 ei testattu mutta se varmaan toimii ilman ajureiden hakemista, ehkä)
EDIT täsmennetään vielä että kauppaan kuuluu siis tosiaan Alpine 64GT jäähy eikä AMD perus jäähy

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa):
Toimitustapa: nouto posti
Maksutapa: käteinen tilisiirto


Kuva:
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
244 896
Viestejä
4 270 518
Jäsenet
71 581
Uusin jäsen
Jkeez

Hinta.fi

Ylös Bottom