Myyty 5G modeemi (CPE PRO) + ristipolarisaatioantenni (Pyonting) + kaapelit (Ivalo)

jzs

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
45
Myytävä tuote:
Huawei CPE PRO
1 x Poynting XPOL-2-5G V3 3G/4G/5G MIMO ristipolarisaatio paneeliantenni, 698-3800 MHz, 11 dBi
2 x N uros - SMA uros kaapeli, CFD-200 / H155PE / SH-200 / LMR-195, super low-loss, sisä- ja ulkokäyttöön, 6 mm, 5 m, kullatut johtimet, musta
2 x SMA uros - SMA naaras kaapeli, RG-174, 2,8 mm, 2 m, kullatut liittimet

Hinta:
Huawei CPE PRO 150€
Antenni 90€ sis kaikki kaapelit

Tuote ostettu (mistä ja milloin):
CPE PRO käytettynä Torista. Antenni ja kaapelit satshopista.

Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Antenniin ja kaapeleihin löytyy kuitit. Takuut eivät varmaan ole voimassa kun ostosta on vuosi ja kuukausia.

Muuta huomioitavaa:
Läpivientikaapeleita on käytetty eli ne eivät välttämättä ole uudenveroisessa kunnossa. Antennissa on kiinni tolppakiinnikkeen levy. Koitan etsiä siihen pultit yms jos löydän. Kiinnike on ollut teipattuna kun on ollut maalipintaa vasten joten saattaa olla teippijäämiä. Tämä tulee siis kaupan päälle enkä laske sille lisähintaa tai takaa että löydän kaikki pultit.

CPE PRO on ilmeisesti alunperin Telian myymä ja Telian softalla. Itse käytin Elisan liittymällä eli toiminee kaikille suomalaisilla korteilla.

Itse saanut tällä ~500M latauksen fast.comista ja se on se mihin oma liittymä oli rajoitettu. Käsittääkseni pystyy parempaankin.

Myyn koska taloyhtiöön tuli valokuitu eikä näille ole enää tarvetta.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa):
Ivalo

Toimitustapa:
Saa noutaa tai voin postittaa minun piikkiini. Postittaessa maksu ennen kuin paketti lähtee postiin.

Maksutapa:
Käteinen tai mobilepay

Myyty tätä kautta hintaan 180e.
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:

jzs

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
45
Kyllä tuo 150e on käsittääkseni aika alhainen hinta jo valmiiksi. Katsellaan hinnan alennusta ensi viikolla jos ei ennen sitä mene.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 264
Viestejä
4 231 104
Jäsenet
71 186
Uusin jäsen
pymehry

Hinta.fi

Ylös Bottom