Myydään 576 Wh 26" 9-v. sähköpyörä keskimoottorilla, hyd. levyjarruilla, hyvällä XL-koon rungolla, säädettävä nopeus 0-60 km/h | Salo, toimitus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BIOS
  • Aloitettu Aloitettu
Tuote: Sähköpyörä
Hinta: 700 €
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Torista itse pyörä, eri osia taas eri kaupoista
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Uusien osien kuitit pitäisi olla tallessa

Muuta huomioitavaa:
Myytävänä sähköpyörä hyvällä Focuksen XL-koon rungolla ja 26" renkailla. Pyörässä on GreenCyclen sähköistyssarja 36 V 16 Ah (576 Wh) akulla, 250 W keskimoottorilla momentintunnistimella ja 9-vaihteisella vaihteistolla. Tokassa kuvassa näkyy kuinka paljon akkua jäljellä 44,4 km lenkin jälkeen. Keskinopeus oli 30 km/h.

Akulla/sähköistyssarjalla on tähän saakka poljettu 3440 km mittarin mukaan.

Tässä on säädettävä maksiminopeus, sen voi laittaa lainmukaiseen 25 km/h tai sitten jopa 60 km/h asti, jonne asti myös oikeasti avustaa (itse saanut pyörän mittariin 59,2 km/h lukeman).

Kuukauden sisään olen vaihtanut tähän uudet sisä- ja ulkokumit (pistosuojatut) eteen ja taakse, lisännyt lokarit, vaihtanut jarrupalat eteen ja taakse, öljynnyt ketjut ja rattaat sekä vaihtanut satulan jousitettuun. Jarrulevyt hyvässä kunnossa ja tässä on hydrauliset jarrut, joten ei vaijereiden kanssa säätelyä.

Mukaan laturi, ohjeet ja avaimet akkuun.

Ostin maantiepyörän ja taidan siirtyä siihen seuraavaksi. Ei viitsisi kotosalla kerrostaloasunnossa ihan kahta pyörää säilyttää, joten tämä sähköpyörä voisi lähteä jollekin kiinnostuneelle.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Salo
Toimitustapa: Nouto tai sovitusti toimitus jonnekin
Maksutapa: Käteinen, MobilePay

IMG20250603195209.jpg

IMG20250603195139.jpg

Statistiikka

Viestiketjuista
280 274
Jäsenet
78 052
Uusin jäsen
JL90