• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Muut 500g kreatiinimonohydraattijauhe | 8,95 € | Kärkkäinen

Tuote: PULS 100% 500g kreatiinimonohydraattijauhe
Tarjoushinta: 8,95 €
Normaalihinta: 16,95 €
Kauppa: Kärkkäinen
Voimassa: 2.9.2025
Linkki: PULS 100% 500g kreatiinimonohydraattijauhe | Karkkainen.com verkkokauppa

Kommentti tarjouksesta: Näin halpaa kreatiinijauhetta harvemmin tulee vastaan. Yleensä parhaat tarjoukset on n. 10€ / 500g. Tilaisin itse, ellei olisi kalliimpaa tavaraa kaapit täynnä.

Ilmainen toimitus yli 50 € tilauksiin, ainakin tällä hetkellä.

Postauksen tuote saattaa tulla ns kaikilla mausteilla, joten tässä tapauksessa ehkä euron lisäpanostus menee tarpeeseen:

"100% kreatiinimonohydraatti (Kiina). Voi sisältää jäämiä gluteenista, maidosta, soijasta, kananmunasta ja pähkinästä."
Harvemmin lisäravinteissa jonkun ainesosan valmistusmaata ilmoitetaan, nopealla tutkimisella löysin yhden ainoa kreaatinivalmistajan joka kertoi alkuperämaaksi Saksan. Muilla ei kerrota ollenkaan tai sanotaan "Ei-EU". Myöskään tuosta Sportlifesta ei voi mistään tietää mistä se tulee.

Harvemmin lisäravinteissa jonkun ainesosan valmistusmaata ilmoitetaan, nopealla tutkimisella löysin yhden ainoa kreaatinivalmistajan joka kertoi alkuperämaaksi Saksan. Muilla ei kerrota ollenkaan tai sanotaan "Ei-EU". Myöskään tuosta Sportlifesta ei voi mistään tietää mistä se tulee.

Juu, enpä sillai tosissaan usko, että nuo muutkaan kovin terveellisempiä aineita olis, mutta pisti vaan silmään noinkin raju "saattaa sisältää"- listaus, eikä varsinaisesti mikään houkutteleva tuote sen myötä. :)

Halpaahan tuo on, mutta ottaen huomioon menekki, niin mm. Citymarketit myy Leaderin 300g purkkian n. kympillä. Kotimainen merkki, alkuperämaa muu kuin EU ":)". Olen suosinut sitä, eikä tartte tilailla mistään.

"Kaikki tuotteemme suunnitellaan Suomessa, sekä yli 80% tuotteista valmistetaan vastuullisesti kotimaassamme ja loput muissa EU -maissa." -- Lähde: SportLife nettisivut.

Enpä ole ennen huomannut että raaka-aineita tulisi Kiinasta. Lieköhän tuo ihan tavallista?
"Ainesosat:
100% kreatiinimonohydraatti (Kiina)."
Uskoisin, että jokainen Kiinasta, joka ei erikseen jotain muuta mainosta.

Kitupiikki laittaa minimitilauksen 100kg tulemaan. :psmoke:
1755697043168.png

Tuote: PULS 100% 500g kreatiinimonohydraattijauhe
Tarjoushinta: 8,95 €
Normaalihinta: 16,95 €
Kauppa: Kärkkäinen
Voimassa: 2.9.2025
Linkki: PULS 100% 500g kreatiinimonohydraattijauhe | Karkkainen.com verkkokauppa

Kommentti tarjouksesta: Näin halpaa kreatiinijauhetta harvemmin tulee vastaan. Yleensä parhaat tarjoukset on n. 10€ / 500g. Tilaisin itse, ellei olisi kalliimpaa tavaraa kaapit täynnä.

Ilmainen toimitus yli 50 € tilauksiin, ainakin tällä hetkellä.
Minkähän ikäsen tuollaista olisi järkevää käyttää? Poika täytteli 15v ja treenaa aika hyvin salilla. Löysin kaapista kreatiinia jo kun oli 13v ja annoin huutia. Proteiinia olen suostunut ostamaan välipalaksi (tarvittaessa jauheena) ja tekemään toki ruuaksi.

Minkähän ikäsen tuollaista olisi järkevää käyttää? Poika täytteli 15v ja treenaa aika hyvin salilla. Löysin kaapista kreatiinia jo kun oli 13v ja annoin huutia. Proteiinia olen suostunut ostamaan välipalaksi (tarvittaessa jauheena) ja tekemään toki ruuaksi.
Itse antaisin huoletta jos haluaa käyttää, aineella ei ole oikeastaan mitään haittoja ja pitkä lista hyötyjä. Examine hyvä lähde jos haluaa tarkemmin tutustua lisäravinteisiin:

Äläpä nyt huutia anna. Kreatiini on tutkituimpia lisäaineita, ja oikeastaan suositeltavaa kelle tahansa. Toki höytyjä saa tai ei saa, mutta haittaa tuosta ei ole, ja on ihan ok käyttää. Lisäproteiinikin ok, mutta toki monipuolinen ruokavalio se juttu; se proteiinijauheen imeskely treenin jälkeen ei tee autuaaksi vaikka sitä moni tekeekin. Kyllä itsekin vielä näin 37v käytän kreatiinia (varsinkin, kun kasvisruokavaliossa se jää vähälle), ja soijaproteiinijauhe löytyy täydennykseksi aamupuuron ja välipalan yhteyteen.

Viimeksi muokattu:
Äläpä nyt huutia anna. Kreatiini on tutkituimpia lisäaineita, ja oikeastaan suositeltavaa kelle tahansa. Toki höytyjä saa tai ei saa, mutta haittaa tuosta ei ole, ja on ihan ok käyttää. Lisäproteiinikin ok, mutta toki monipuolinen ruokavalio se juttu; se proteiinijauheen imeskely treenin jälkeen ei tee autuaaksi vaikka sitä moni tekeekin. Kyllä itsekin vielä näin 37v käytän kreatiinia (varsinkin, kun kasvisruokavaliossa se jää vähälle), ja soijaproteiinijauhe löytyy täydennykseksi aamupuuron ja välipalan yhteyteen.
No en minä enää anna. Olin vaan sanonut varottavan sanan kun alotti treenaamisen. Mielestäni 12-14v ei tarvitse noita miettiä ja siitä varoitin. Ylipäätään tuossa iässä saliharjoitukset pitää olla enemmän tekniikan harjoitttelua. Yrittävät miehistyä liian aikaseen.

Myöskään tuosta Sportlifesta ei voi mistään tietää mistä se tulee.

Tekniset tiedot​

• Annosten määrä pakkauksessa: 100
  • Annoskoko: 5 g
  • Nesteen määrä annosta kohti: 1.5 dl
  • Paino: 500 g
  • Kaloreita per 100g: 0 kcal
  • Energiaa per 100g: 0 kJ
  • Rasvaa per 100g: 0 g
  • Ainesosat: 100 % puhdasta kreatiinimonohydraattia
  • Valmistusmaa: Alankomaat

Statistiikka

Viestiketjuista