Tuote: Tuulettimet Noctua NF-A15 PWM 140mm, Thermalright TL-C12015 120x15mm, 2kpl Fractal Aspect 14 PWM 140mm
Hinta: Noctua 10€, Thermalright 5€, Fractalit 10€/kpl
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Noctua ehkä JimmsPC, Thermalright tuli prossujäähyn mukana amazon.de, Fractalit tuli kotelon mukana tori.fi
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Noctua ei, Thermalright joo, Fractalit ei
Muuta huomioitavaa: Ei alkuperäisiä pakkauksia tai lappusia vaan pelkät tuotteet. Toimivuustakuu kaikille
Lisäksi matala prossujäähy LGA 115x/1200-kantaan, jonka merkki tai malli ei ole tiedossa eikä mitään muistikuvaa mistä tämän olen aikoinaan ostanut. Veikkaan että olisi joku Be Quiet tai ehkä Scythe Shuriken. Prossujäähyn korkeus on vain noin 58mm luokkaa, eli tähän kun laittaa päälle tuon Noctuan 25mm korkean tuulettimen tai Thermalrightin 15mm korkean tuulettimen, niin menee pienempäänkin koteloon hienosti ja on hiljainen, etenkin jos Noctuaan kytkee vielä low noise-adapterin.
Mulla tämä prossujäähy oli tuon Noctuan kanssa RVZ03 mini-itx-kotelossa i5 7600K prossua jäähdyttämässä.
Prossujäähy ilman tuulettimia hp. 15€
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Kittilä/Rovaniemi
Toimitustapa: Nouto tai postitus, kulkeutuu omien menojen mukana Rovaniemelle
Maksutapa: Mobilepay tai tilisiirto
Tee hyvä tarjous ja ota koko nippu kerralla, niin menee yksillä postareilla!
Hinta: Noctua 10€, Thermalright 5€, Fractalit 10€/kpl
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Noctua ehkä JimmsPC, Thermalright tuli prossujäähyn mukana amazon.de, Fractalit tuli kotelon mukana tori.fi
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Noctua ei, Thermalright joo, Fractalit ei
Muuta huomioitavaa: Ei alkuperäisiä pakkauksia tai lappusia vaan pelkät tuotteet. Toimivuustakuu kaikille
Lisäksi matala prossujäähy LGA 115x/1200-kantaan, jonka merkki tai malli ei ole tiedossa eikä mitään muistikuvaa mistä tämän olen aikoinaan ostanut. Veikkaan että olisi joku Be Quiet tai ehkä Scythe Shuriken. Prossujäähyn korkeus on vain noin 58mm luokkaa, eli tähän kun laittaa päälle tuon Noctuan 25mm korkean tuulettimen tai Thermalrightin 15mm korkean tuulettimen, niin menee pienempäänkin koteloon hienosti ja on hiljainen, etenkin jos Noctuaan kytkee vielä low noise-adapterin.
Mulla tämä prossujäähy oli tuon Noctuan kanssa RVZ03 mini-itx-kotelossa i5 7600K prossua jäähdyttämässä.
Prossujäähy ilman tuulettimia hp. 15€
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Kittilä/Rovaniemi
Toimitustapa: Nouto tai postitus, kulkeutuu omien menojen mukana Rovaniemelle
Maksutapa: Mobilepay tai tilisiirto
Tee hyvä tarjous ja ota koko nippu kerralla, niin menee yksillä postareilla!