Bambu A1 combo tulossa.. oli sen verran hämrä hinnoittelu että lopulta samaan hintaa olisi saanut sieltä suomen viralliselta bambu edustajalta (kun bambun nettimyynti lisäsi jossain välissä varmaan suomi alvia tms.. )
Tiedä sitten tuliko etua filamenteista enempi, olikohan -50%.. ja jotain kulutus osia oli tulostimen ostajalle alennuksessa.
Mutta itse kysymykseen, olen toki ikivanhalla wanhai 4s:llä jotain tulostellut simplyfy3d kautta niin nyt kysymys bambun slicerista. Miten saa tasaisen pinnan jollekin tasolle johon tulee vielä joku lisuke päälle (eli vaikka laatikko ja siihen päälle kohokirjoitus)
Että molemmat säilyy omana objektina, teksti alkaa tulostua yhtenäisen pinnan päälle eikä harvan täytteen päälle. Pitääkö tuoda vaan eri objekteina vai osaako bambu slicerin teksti lisuke hoitaa tuon
Itsellä tämä homma onnistuu siten, että exporttaa (käytän Plastcityä) 3mf- tiedostona molemmat objektit, niin Orca slicer ymmärtää tulostaa kumpaankin objektiin ylä- ja alapinnat yhtenäisinä. Esim. STL ei toimi.
Tätä ominaisuutta tarvitaan esim. itse suunniteltujen supporttien kanssa, kun halutaan juuri tietyn muotoinen, tasainen ja yhtenäine tukipinta. Sitten välykset nollaan ja tuohon kohtaan printtiä pause. Sitten tukipintaan liimaa tai sharpieta, niin jo vain saadaan sileä pinta.