3. sukupolven Ford Focus wagon (ei facelift)

Liittynyt
20.04.2017
Viestejä
583
Moi

Kenelläkään kokemusta näistä nelikoista?
Aika paljon tuntuu olevan tarjontaa eikä maksa maltaita.

Automaattiaskilliset on melkein merkistä riippumatta aina riskejä, mutta nämä ilmeisesti erityisen huonoja.
Unohdetaan ne siis samantien.

Manuaalit siis jäljellä. Mitä tyyppivikaa näissä kenties on?
Kalliita sähkövikoja?
Moottorivikoja? Vaikuttaa olevan aika monta variaatiota bensiinisarjassa 100-182hp, joiden lisäksi on jotain viritettyjä MOUNTUNE vehkeitä. Onkohan 182hp vain joku kutiteltu ts. valmiiksi laho versio 100hp?
Entä miten nuo viritetyt kestää?

Ja tuosta hinnasta, niin siihen rahaan tuntuisi saavan monenlaista varustelua kilpailijoihin nähden.
Sana on vapaa.
 
Taitaa olla tuo 182hp tuo 1.6l Ecoboost joka löytyy myös Fiesta ST:stä tosin siinä 200hp versiona (tai 215hp versiona takuun säilyttävällä Mountune softalla) joka on varsin luotettavan koneen maineessa. Ei pitäisi olla mitään isoja sen puolesta. Suosittelen ottamaan vähintään tuon 150hp tai tehokkaamman. Tuo ei ole kevein auto eikä ollut edes 2.0 dieselillä 180hp/400nm tehojen kanssa mikään ohjus paitsi ohituskiihtyvyydessä. Tuo MK3 pre FL on varsin karu vehje sisältä eikä ole vanhentunut kovin hyvin. Sama koskee kyllä ulkonäköä. Jos budjetti sallii niin venyttäisin itse kyllä FL autoon. Saisit edes Sync 2:n ja monen monta kivaa varustetta. Ja varusteista kannattaa ottaa ainakin auto missä on xenonit, lämmitettävä tuulilasi, jos oli saatavilla niin lämmitettävä ratti, cruise jne jne. Ei pitäisi tuoda paljoa lisää hintaa vs huonommin varusteltu. ST-line vai mikä tuo olikaan siihen aikaa tuo sporttisempi versio on kinda kevytversio ST:stä ja ihan hauska vehje ymmärtääkseni, Titanium taas on ns perusmalli paremmilla vakiovarusteilla yms yms. Pitäisi tietää mitä haet niin voisi antaa parempaa arviota.
 
Taitaa olla tuo 182hp tuo 1.6l Ecoboost joka löytyy myös Fiesta ST:stä tosin siinä 200hp versiona (tai 215hp versiona takuun säilyttävällä Mountune softalla) joka on varsin luotettavan koneen maineessa. Ei pitäisi olla mitään isoja sen puolesta. Suosittelen ottamaan vähintään tuon 150hp tai tehokkaamman. Tuo ei ole kevein auto eikä ollut edes 2.0 dieselillä 180hp/400nm tehojen kanssa mikään ohjus paitsi ohituskiihtyvyydessä. Tuo MK3 pre FL on varsin karu vehje sisältä eikä ole vanhentunut kovin hyvin. Sama koskee kyllä ulkonäköä. Jos budjetti sallii niin venyttäisin itse kyllä FL autoon. Saisit edes Sync 2:n ja monen monta kivaa varustetta. Ja varusteista kannattaa ottaa ainakin auto missä on xenonit, lämmitettävä tuulilasi, jos oli saatavilla niin lämmitettävä ratti, cruise jne jne. Ei pitäisi tuoda paljoa lisää hintaa vs huonommin varusteltu. ST-line vai mikä tuo olikaan siihen aikaa tuo sporttisempi versio on kinda kevytversio ST:stä ja ihan hauska vehje ymmärtääkseni, Titanium taas on ns perusmalli paremmilla vakiovarusteilla yms yms. Pitäisi tietää mitä haet niin voisi antaa parempaa arviota.
No noita Titaniumeja +150hp olen katellut. ST ei oikein houkuttele.
Ja tuo FL:n hintalappu on noin 4000-5000e, mikä on aika suolainen.
 
No noita Titaniumeja +150hp olen katellut. ST ei oikein houkuttele.
Ja tuo FL:n hintalappu on noin 4000-5000e, mikä on aika suolainen.
Eli mukavuus ennen nopeutta. Noita luulisi kyllä löytyvän. Tosin Titanium ei loppujen lopuksi ole kovinkaan varusteltu vakiona joten katsele myös noita nopeampi ihan jos varusteet kiinnostaa ja siedät sen sporttialustan. Itselle tuli diesel ST jo ihan senkin takia ostettua kun suurin osa haluamistani varusteista oli vakiona. Plus arvo ei syöksynyt samantien yhtä paljon kuin Titaniumeissa jotka speksattu itse. En siis sano että osta ST vaan katsele se oman mielen mukainen varustelu minimi ja ota korkein varustetaso minkä löydät niin saat todennäköisesti jotain kivaa siinä ns kaupanpäälle ja/tai paremmin arvonsa pitävän mallin.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 637
Viestejä
4 494 416
Jäsenet
74 265
Uusin jäsen
Oranta

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom