Myyty 2x8GB Crucial DDR4 2400MHz (CT8G4DFS824A) 35€ (Porvoo)

Liittynyt
15.07.2019
Viestejä
446
Myytävä tuote: 2x8GB Crucial DDR4 2400MHz (CT8G4DFS824A)
Hinta: 35€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Tori.fi tämän vuoden aikana.
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei kuittia.
Muuta huomioitavaa: Kaapin tyhjennystä ja seuraavat kitit myyntiin:
- Crucial 2x8GB DDR4 2400MHz (CT8G4DFS824A). Kaksi linkin mukaista kampaa. En ole itse testannut, mutta toimivana ostettu.
- Corsair 2x8GB Vengeance LPX Blue DDR4 2400MHz (CMK32GX4M4A2400C14B). Tässä siis kaksi kampaa 4x8GB kitistä. Toiset meni omaan käyttöön 10100 kaveriksi ja ainakin sille maksimit 2666MHz kulkee. Näitä kahta kampaa en ole itse testannut, mutta toimivana ostettu koko setti. Myyty 40€.
- G.Skill Ripjaws X 2x4GB DDR3 1333Mhz (F3-10666CL9D-8GBXL). Toimivana poistettu kaverin koneesta. Myyty 17€.

Myynnissä myös muualla.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Porvoo
Toimitustapa: Nouto, posti (nouto etusijalla)
Maksutapa: Mobilepay, tilisiirto

Kuva:
Crucial 8GB (2 x 8GB).jpg
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:

ppe

Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
972
Tarjotaan 17€ posteineen noista DDR3:sta kirjepostissa.
 
Liittynyt
15.07.2019
Viestejä
446
Tarjotaan 17€ posteineen noista DDR3:sta kirjepostissa.
Noudolla voisin tuohon heti suostua. Saisin tämän kuitenkin vasta huomenna iltapäivästä aikaisintaan postiin, nii odottelen vielä siihen, tuleeko parempaa tai nouto tarjousta. Voin kysellä huomenissa vielä kiinnostusta, jos ei ole parempaa tarjousta tullut. Ja kirjeposti on fine, kunhan riskit tiedostat.
 

ppe

Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
972
Noudolla voisin tuohon heti suostua. Saisin tämän kuitenkin vasta huomenna iltapäivästä aikaisintaan postiin, nii odottelen vielä siihen, tuleeko parempaa tai nouto tarjousta. Voin kysellä huomenissa vielä kiinnostusta, jos ei ole parempaa tarjousta tullut. Ja kirjeposti on fine, kunhan riskit tiedostat.
Eihän sinulla satu itsellä olemaan muuta menoa pääkaupunkiseudulle päin että voisi tehdä kaupat täällä? Täältä Vantaalta julkisilla ei valitettavasti kovin helposti Porvooseen pääse ja taitaa ne lippujen hinnatkin olla reilusti enemmän kuin kirjepostikulut.

Mutta jos ei menoa tänne päin ole niin ei minulla kyllä mikään kiirekään ole niin palataan asiaan vaikka huomenna jos kiinnostaa postittaa.
 
Liittynyt
15.07.2019
Viestejä
446
Eihän sinulla satu itsellä olemaan muuta menoa pääkaupunkiseudulle päin että voisi tehdä kaupat täällä? Täältä Vantaalta julkisilla ei valitettavasti kovin helposti Porvooseen pääse ja taitaa ne lippujen hinnatkin olla reilusti enemmän kuin kirjepostikulut.

Mutta jos ei menoa tänne päin ole niin ei minulla kyllä mikään kiirekään ole niin palataan asiaan vaikka huomenna jos kiinnostaa postittaa.
Laitan YV.
 
Liittynyt
15.07.2019
Viestejä
446
Myydyt kitit siivottu piiloon. Pieni hinnan viilaus jäljellä oleviin kampoihin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 388
Viestejä
4 284 738
Jäsenet
71 648
Uusin jäsen
AaKaarlela

Hinta.fi

Ylös Bottom