Myyty 2x8 Gb G.Skill Trident Z 3200 Mhz cl14 (Helsinki)

Liittynyt
24.01.2018
Viestejä
209
Myytävä tuote: 2x8 Gb G.Skill Trident Z 3200 Mhz cl14 (https://www.gskill.com/en/product/f4-3200c14d-16gtz)
Hinta: 200 €
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Käytettynä tällä viikolla
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kuitti löytyikin. Ostettu 3.5.2017 Saksasta, joten takuun olettaisi ihan puljuunkin olevan voimassa ja valmistajalle oli myös ilmeisesti elinikäinen takuu.
Muuta huomioitavaa:
Muistit ostettu postin sekoilujen vuoksi ja myydään nyt pois, koska oma pakettini saapui perille juuri, kun olin nämä ostanut. Näissä oli ilmeisesti tuo Samsungin b-die. Hinta ei ole tiukka ja tuon 200€ laitoin vain, kun en näiden jälleenmyyntiarvosta ole niin hyvin perillä. Noutaa voi viikonloppuisin Espoosta ja viikolla Helsingistä. Pakettia ei ole, eli postitus olisi hiukan hankalaa.

Sijainti: Helsinki/Espoo
Toimitustapa: Nouto
Maksutapa: Käteinen, Mobilepay


Kuva:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
420
taisit ostaa torista. eilen kyselin mutta oli menny. jos kaupat käy ensi viikolla niin 190€ ja tapaaminen espoo / helsinki? :)
 
Liittynyt
29.01.2018
Viestejä
8
Olisin kiinnostunut näistä. Ihan en tosta ymmärtänyt, että löytyykö sitä alkuperäistä kuittia vai ei? Gskillin sivuja vilkaisin nopeasti ja niiden mukaan tarvii takuuseen joka tapauksessa sen kuitin.

Anyway, voisin tänään tulla hakeemaan pois ja sanotaanko tarjoukseksi vaikka 185e, jos alkuperäinen kuitti löytyy ja 165e ilman kuittia.
 
Liittynyt
24.01.2018
Viestejä
209
Olisin kiinnostunut näistä. Ihan en tosta ymmärtänyt, että löytyykö sitä alkuperäistä kuittia vai ei? Gskillin sivuja vilkaisin nopeasti ja niiden mukaan tarvii takuuseen joka tapauksessa sen kuitin.

Anyway, voisin tänään tulla hakeemaan pois ja sanotaanko tarjoukseksi vaikka 185e, jos alkuperäinen kuitti löytyy ja 165e ilman kuittia.
Kuittia ei löydy valitettavasti ja taidan odotella parempaa tarjousta.
 
Liittynyt
29.01.2018
Viestejä
8
Kuittia ei löydy valitettavasti ja taidan odotella parempaa tarjousta.
Voin mä 175e nostaa tarjousta, jos tänään tai huomenna sopii kaupat. Enempää en kyl viitsi tarjota, koska jos hajoo, niin ei takuusta mun käsittääkseni oo tässä mitään Iloo.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.01.2018
Viestejä
209
Voin mä 175e nostaa tarjousta, jos tänään tai huomenna sopii kaupat. Enempää en kyl viitsi tarjota, koska jos hajoo, niin ei takuusta mun käsittääkseni oo tässä mitään Iloo.
Taidan silti odotella parempaa tarjousta. Ihan uteliaisuuttani kyselen, että milloin sinulla viimeksi olisi mennyt ramit hajalle :D
 
Liittynyt
29.01.2018
Viestejä
8
Taidan silti odotella parempaa tarjousta. Ihan uteliaisuuttani kyselen, että milloin sinulla viimeksi olisi mennyt ramit hajalle :D
Ei nyt ihan hetkeen, mutta ei oo kyllä mitää hajua noitten failurerateista. Lähinnä taustalla se, että kun useamman käyttäjän läpi käynyttä tavaraa ostaa, niin en itelle ainakin tulee kohtuu suuri ketutus, jos se tavara pettääkin.
 
Liittynyt
24.01.2018
Viestejä
209
Ei nyt ihan hetkeen, mutta ei oo kyllä mitää hajua noitten failurerateista. Lähinnä taustalla se, että kun useamman käyttäjän läpi käynyttä tavaraa ostaa, niin en itelle ainakin tulee kohtuu suuri ketutus, jos se tavara pettääkin.
Niin ymmärrän kyllä.
 
Liittynyt
24.01.2018
Viestejä
209
Ei nyt ihan hetkeen, mutta ei oo kyllä mitää hajua noitten failurerateista. Lähinnä taustalla se, että kun useamman käyttäjän läpi käynyttä tavaraa ostaa, niin en itelle ainakin tulee kohtuu suuri ketutus, jos se tavara pettääkin.
Tiedustelin muuten edelliseltä omistajalta ja ilmeisesti sieltä joku kuitin tapainen löytyikin sittenkin :)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 662
Viestejä
4 220 951
Jäsenet
71 091
Uusin jäsen
TiieM

Hinta.fi

Ylös Bottom