Myyty 2x 3TB Toshiba kovalevy (Turun ja Porin seutu)

Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
2 788
Myytävä tuote: 2x Toshiba vuosimallia ehkä 2012-2014, P300 mallin edeltäjä joka tapauksessa, 3TB kapasiteetti ja 3,5", kaksi samanlaista
Hinta: 80eur / tee tarjous (myydään molemmat samassa eikä yksittäin, en itse tekisi yhellä levyllä mitään joten molemmista eroon jos nää myydään)
Tuote ostettu (mistä ja milloin):
Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Muuta huomioitavaa:

-ne on olleet satunnaisessa varmuuskopiokäytössä mutta koska kopiointi on hidasta (ei levyjen takia vaan USB:n), ovat saattaneet olla välillä 48 tuntia putkeen päällä kunnes kaikki on valmista
-yleensä kuitenkin ovat olleet sammutettuina pitkiä aikoja
-levyt on olleet USB 3.0 RAID kotelossa ja molempia on kuormitettu saman verran siitä asti kun ne itselleni ovat tulleet, mutta nyt en tähän hätään muista oliko toisella levyllä alun alkaen paljon enempi käyttötunteja kuin toisella, ne eivät ole aina olleet RAID:issa mutta viime vuodet kyllä
-muistaakseni olen ostanut juuri nämä kaksi levyä käytettynä, olen kyllä samoja levyjä ostanut myös uusina joskus, minulla on ollut 8kpl tätä levytyyppiä parhaimmillaan, oli miten oli niin ei oo kyllä takuuta enää näin monen vuoden jälkeen
-levyistä ei saa smart dataa ulos tällä hetkellä kun ne on RAID laitteen sisällä joten niitä SMART tietoja alan kalastella vasta kun joku tosi ostaja alkaa näistä kiinnostua

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): noutoa varten Turku ja Pori (tarvittaessa etelä pohjanmaa, riippuu viikosta)
Toimitustapa: nouto/posti
Maksutapa: käteinen/tilisiirto

Kuva:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 230
Viestejä
4 310 691
Jäsenet
71 995
Uusin jäsen
DaDa

Hinta.fi

Ylös Bottom