Myyty 2kpl viallisia Sony Z5C -puhelimia + suojakoteloita + panssarilasi

Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
324
Löytyi käyttöä itseltä, ei siis enää myynnissä

Myytävä tuote:
2kpl Sony Z5C -puhelimia, joista joku diy-tyyppi kasaa yhden erinomaisesti toimivan puhelimen
Hinta: 80€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Käytettynä, toinen matkapuhelinfoorumilta joskus 2016 ja toinen täältä foorumilta tänä keväänä.
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Matkapuhelinfoorumilta ostettuun löytyy kuitti, muistaakseni 9/2015, täältä ostettuun ei kuittia, kummassakaan ei takuu voimassa.
Muuta huomioitavaa: Myynnissä siis 2kpl Sony Z5 Compact -puhelimia.

Puhelin nro 1 on ollut mulla 2016 alkuvuodesta, ja toiminut moitteettomasti* kunnes tänä keväänä tiputin sen taskusta maahan. Toimi vielä hetken aikaa sen jälkeen, mutta sitten meni bootlooppiin, sammui, eikä enää reagoi mihinkään. Ei siis tietoa mikä vialla. Puhelin on ulkoisesti perussiisti, näyttö naarmuton mutta muuten löytyy käytön jälkiä. Pidetty aina Sonyn omassa läppäkotelossa.

Puhelin nro 2 ostettiin täältä keväällä tuon hajonneen tilalle, kun jotain piti saada. Tämä on siis muuten toimiva puhelin, mutta takakameran etulinssi on samea ja sitä myöten myös kuvat on sameita. Tämä on ulkoisesti hieman rujompi, mutta näyttö on siistissä kunnossa.

Oma ajatukseni oli että vaihtaisin puhelimesta nro 1 takalasin (jossa tuo kameran etulinssi on kiinni) puhelimeen nro 2, mutta meninkin ostamaan XZ1C:n, joten harrastaminen tämän osalta jäi.

Mukaan saapi tuon Sonyn läppäkotelon (todellakin parhaat päivänsä nähnyt, mutta toimiva), 3kpl jotain random silikoni/muovisuojia, 1kpl panssarilasin ja 1kpl laturin. Molemmat puhelimet alkuperäispakkauksissaan.

Myydään vain könttänä!

Myynnissä myös muualla.

*Jos et tiennyt niin näissä puhelimissa on pientä lämpenemisongelmaa, joka ei tosin näissä yksilöissä ole erityisen pahana läsnä. Lisätietoa esim. täältä foorumilta tai muualta intternetistä.

Sijainti: 00210 Helsinki
Toimitustapa: Nouto/posti
Maksutapa: Noudolla käteinen tai mobilepay, postilla rahat mulle ja puhelimet sulle


Kuva: Eka yleiskuva, sit kaksi kuvaa puhelimesta nro 1 ja kaksi kuvaa puhelimesta nro 2. Lisää kuvia saa pyytäessä esim. spostiin.

DSC_0146.JPG DSC_0153 (2).JPG DSC_0154 (2).JPG DSC_0148 (2).JPG DSC_0150 (2).JPG
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
324
Tarkistetaan hintapyyntöä. Tarjouksia saa edelleen esittää.
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
324
No tiputetaan vielä kymppi hinnasta. Tossa on kuitenkin ihan toimiva puhelin (-sumeet kuvat), ja täysin priimat menee edelleen reiluun satkuun... Täytyy alkaa kohta vakavasti miettiä itse tuon kameran korjaamista ja sit uudelleen myyntiin.
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
324
No laita 55 niin jää mulle kiva tasaraha, kun postit on sen viitisen euroa?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 320
Viestejä
4 194 226
Jäsenet
70 897
Uusin jäsen
Miigu

Hinta.fi

Ylös Bottom