Myyty 2500k + Msi p67 g65a + 8gb hyper x ddr3 1333 *Turku*

Liittynyt
08.01.2018
Viestejä
25
Myytävä tuote: 2500k + Msi p67 g65a + 4*2gb hyper x ddr3 1333
Hinta: 2500k - 60 e Msi p67 -60 e Muisit - 40 e
Tuote ostettu (mistä ja milloin):
Jimms 30.3.2011
Kuitti löytyy (takuu voimassa): -
Muuta huomioitavaa:



Sijainti: Turku
Toimitustapa: Nouto/posti
Maksutapa: Käteinen/tilisiirto/mobilepay




Kuva:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.01.2018
Viestejä
25
joo enköhän mä ton voi osina myydä pistäkää tarjouksia vaan ni katotaan kenelle lähtee
 
Liittynyt
27.12.2017
Viestejä
344
myyntialueen sääntöjen mukaan tavara pitää myydä sille joka tarjoaa hp.tällä foorumilla ei ole huutokauppa aluetta.itse kyselin aikaisemmin onko myynnissä jolloin tarjous olisi ollut ja on HP.mutta katoton on jonon keulilla..
 
Liittynyt
16.02.2017
Viestejä
76
Bonemaster missä vaiheessa tarjosit tuon HP ja mistä ?

Jos tavara on tullut irtomyyntiin tänään 14.18 ja itse tarjosin n puolituntia sen jälkeen.

Itse ketjuhan on turha jos kaikki tarjoaa YV vaikka tarkoitus on tehdä tarjoukset ketjuun ?

Ketjussa olleessa postissa ei ollut HP ainakaan mainittu.

Ja kaveri oli sitä ennen ilmoittanut, että ettei myy osissa ainakaan ensisijaisesti.
Tänään on kumminkin muuttanut mieltänsä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.12.2017
Viestejä
344
itse näen asian niin että ne jotka ovat kyselleet lankun perään aikaisemmin ovat jonon keulilla.totta on että siinä kohtaan ei ole annettu hp.koska emon omistaja ei ole reagoinut kyselyyn,mutta kuitenkin ovat edellä sinua..toivottavasti moderaattori ottaa asiaan kantaa..
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.02.2017
Viestejä
76
Tottakai näet asian sillä tavalla.

Oliko hinnat siinä vaiheessa jo tiedossa ?
-Jos ei ollut niin et voinut tarjota HP. mitenkään, et mun näkökulmasta edes tarjonnut HP.

Eiköhän myyjä päätä kenelle myy, kai siellä menee jo YV muitakin tarjouksia... Koska lankut näyttää olevan kiven alla.. Aina ketjussa on mainintoja, jonoon jos edellinen ei ota ja kolme samanlaista postia perätysten...
 
Liittynyt
27.12.2017
Viestejä
344
niin ovatko etuilijat aina oikeassa..olet kuitenkin nähdäkseni jonon hännillä.keulilla on katoton..
 
Liittynyt
16.02.2017
Viestejä
76
Miten sä musta etuilijan teet ?

Ilmeisesti kaverilla oli paketti hinta, muuten olisi ollut HP ketju täynnä. Kaikkien tekstit viittaa siihen. Olen samaa mieltä, että Katoton on ollut 30 päivää sitten kiinnostunut.

Tehdään sillein, että mun tarjous on voimassa 66 euroa lankusta sunnuntai keskipäivään, te voitte muut jatkaa sen jälkeen jonossa olemista.


EDITTI:


Edellinen teksti viittasi selkeästi siihen, että jos Nakesta ei kuulu sunnuntaihin mennessä mitään / ei saa tehtyä päätöstä miten käsittelee eri varauksia, niin mun tarjous ei ole enään voimassa tuon jälkeen. Koska siinä täyttyi HP, en nähnyt hintaa kun tein tarjouksen. Ja 6 euron ylimääräiseen ei maailma kaadu.

Sen jälkeen Bonemaster luovuttanut ?

Jonka jälkeen Ketjun aloittaja on varannut sunnuntaihin mennessä sen Bonelle, sanomattakin selvää, etten ole enään kärryillä millä hintaa ja miksi juuri bonemasterille menossa, jos kerta hän ei ollut ensimmäisen.

Ja missä hänen tarjouksensa on, yv ilmeisesti tai sitten... e vitt....

Mulla ei mene aamumurot väärään suuntaan jos bonemaster sen lankun saa, mutta alkaa kiinnostamaan millä perusteella ?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.12.2017
Viestejä
344
jäävään itseni tästä ketjusta ja poistan tarjoukseni..ja ehdotan ostomerkintää niille jotka eivät noudata sääntöjä..
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.01.2018
Viestejä
25
joo-o melkosen sotkun sain tästäki tehtyä, mutta mennään nyt nitroedition tarjouksella sunnuntaina jos ei siihen mennessä ole tullut muita tarjouksia emosta + muista osista

EDIT: meni nimet sekasin sillä bone jätti tarjouksen pois, tarkoitus oli siis nitrolle varata
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.02.2017
Viestejä
76
Mun tarjous 66 plus postit on voimassa sunnuntaihin saakka 12.00 ja mikäli ketjuun tulee korkeampia tarjouksia sunnuntaihin mennessä, olisi kiva jättää aikaa vastata tarjoukseen.
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 659
Jos tuotteista on tarjottu HP niin ei niitä enää silloin varailla mihinkään tulevaisuuteen ja pyydetä lisää tarjouksia, vaan myydään HP:llä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 608
Viestejä
4 315 873
Jäsenet
72 080
Uusin jäsen
tija

Hinta.fi

Ylös Bottom