Myydään 25 € | Asus VivoBook Flip (14" FHD kosketusnäyttö, Intel N4200, 4 GB DDR3, 64 GB EMC, Windows 11)

Tuote: Läppäri
Hinta: 25 €
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Muistaakseni DNA:lta monta vuotta sitten
Kuitti löytyy (takuu voimassa): -

Muuta huomioitavaa:
Myytävänä äidin käytössä ollut otsikon- ja kuvienmukainen Asuksen kosketusnäytöllinen läppäri, jonka speksit tuossa otsikossa mainittu.

Koneessa on käytönjälkeä kun on kovassa käytössä ollut ja kerran mennyt tipahtamaan lattialle siten, että muistikorttipaikka hajosi kun siinä oli vielä muistikortti paikoillaan ja tuon jälkeen myös koneen pohjakin ollut koholla sekä näköjään vähän muovia lähtenyt yhden kaiutinportin kohdalta. Tuon tapauksen jälkeen kone on kuitenkin ollut käytössä vielä melko pitkään ja ongelmitta.

Näytössä on varsinkin yksi näkyvämpi valkoinen alue ja pari pienempää/huomaamattomampaa sen lisäksi. Tyypillistä näissä kosketusnäytöllisissä. Ei ole muuta kuin pientä visuaalisista harmia, itse näyttö toimii muuten hyvin.

Tämä kone lopulta siirtyi sitten minulle ja parit leffat olen tämän ja projektorin kanssa jaksanut katsoa, mutta muuten ollut tuossa ylimääräisenä.

Akusta en niin varma ole, kestäisköhän sen 2-3 tuntia. Ei uskalla enempää luvata.

Muuntaja mukaan, Asuksen varsin tavanomainen/yleinen muuntaja.

P.S. Keskusmuisti on juotettu ja massamuisti EMC:tä, eli ei ainakaan helposti vaihdettavissa.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Salo
Toimitustapa: Nouto, postitus
Maksutapa: Käteinen, tilisiirto, MobilePay

IMG20250914013112.jpg

IMG20250914013218.jpg

IMG20250914013539.jpg

IMG20250914013642.jpg

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
286 949
Jäsenet