Ostettu 240 pin DIMM DDR3 1333Mhz, 2GB, ECC, 1,5v muistikampoja 6kpl.

Liittynyt
25.09.2018
Viestejä
348
Koitetaas täältä jos joltain sattuis löytymään sopivaan hintaan ylimääräisenä.

Eli 6 kpl 240 pin DIMM DDR3 1333Mhz, 2GB, ECC, 1,5v muistikampoja olis hakusessa.

Esimerkkikammat

Nouto Pirkanmaan alueella/muuten postilla.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 181
Pelkkiä ECC kampoja vai käykö myös R:t? Mihin koneeseen tulossa? Mulla olisi ECC 2gb kampoja mutta ovat low-voltage mallia. HP:n Z-koneiden mukana tulleita.
 
Liittynyt
25.09.2018
Viestejä
348
Pelkkiä ECC kampoja vai käykö myös R:t? Mihin koneeseen tulossa? Mulla olisi ECC 2gb kampoja mutta ovat low-voltage mallia. HP:n Z-koneiden mukana tulleita.
Tulee Dell Poweredge R410 serverikoneisiin.(Ei oma projekti)Joten täytyy selvitellä käykö kun ei itsellä ole niin tietoa.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 181
Tulee Dell Poweredge R410 serverikoneisiin.(Ei oma projekti)Joten täytyy selvitellä käykö kun ei itsellä ole niin tietoa.
Ilmeisesti low-voltage kammatkin pitäisi mennä, LVDIMM tuki näytti olevan Dellin sivujen spekseissä.
 
Liittynyt
25.09.2018
Viestejä
348
Ilmeisesti low-voltage kammatkin pitäisi mennä, LVDIMM tuki näytti olevan Dellin sivujen spekseissä.
Missäpäin nämä olis ja minkälaista hintaa tahtoisit 6 kappaleesta?
Postien kanssa jos ei tampereen lähellä.
Laittelen sitten infoa hinnasta eteenpäin.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 181
Missäpäin nämä olis ja minkälaista hintaa tahtoisit 6 kappaleesta?
Postien kanssa jos ei tampereen lähellä.
Laittelen sitten infoa hinnasta eteenpäin.
Joroisissa, posti kulkee. Mun pitää nuo käyttää vielä kiinni koneessa kun ovat lojuneet kaapissa pitkät tovit mutta 20 eur sis. postit (s-koon pakettina) lähtevät. 10 kpl noita löysin niin kyllä niistä kuuden setti kasaan tulee. On mulla sitten nelosia ja kaseja r-kampoinakin mutta niistä ei kuuden satsia saa kasattua.
 
Liittynyt
25.09.2018
Viestejä
348
Joroisissa, posti kulkee. Mun pitää nuo käyttää vielä kiinni koneessa kun ovat lojuneet kaapissa pitkät tovit mutta 20 eur sis. postit (s-koon pakettina) lähtevät. 10 kpl noita löysin niin kyllä niistä kuuden setti kasaan tulee. On mulla sitten nelosia ja kaseja r-kampoinakin mutta niistä ei kuuden satsia saa kasattua.
Jatketaan Yv:llä
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 213
Viestejä
4 310 336
Jäsenet
71 992
Uusin jäsen
Peppi

Hinta.fi

Ylös Bottom