Myyty -20% Kodinkoneista (esim Jet Bot AI+) Samsung Shoppiin 20e

Liittynyt
23.11.2023
Viestejä
218
Myytävä tuote: -20% Kodinkoneista Samsungille
Hinta: 20e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): -
Kuitti löytyy (takuu voimassa): -
Muuta huomioitavaa:

-20% Kodinkoneostosta Samsung.fi sivustolla. Esim Jet Bot AI+ pölypussien kera tällä koodilla 331,52e

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa):
Toimitustapa: YV / eMail
Maksutapa: MobilePay/Pivo/Siirto/Tilisiirto


Kuva:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
206
Käyttäjä @Lierdex kusetti tämän itselleen hintaan 0e. Enpä ajatellut että 15e on jollekin Tesla-pellelle liikaa ja toimitin koodin ennen maksua.
en nyt ymmärrä mitä olen tässä nyt kusettanut ? vähän kyseenalainen tämä sinun teksti myyt minulle alennuskoodia mitä ei toimi ?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
206
Mistäs tässä on nyt kyse?
Myyjä myi koodin mikä ei toimi tai on käytetty.

Varmistin tämän samsungin chatista ja sieltä sanottiin että koodi on käytetty , otin kuvakaappauksen puhelimella chatista ja lähetin myyjälle.

kännykän kuvakaappaukesta näkyy Teslan appi, tästä minua haukutaan tesla-pelleksi :)
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 431
Tähän sekoiluun on kyllä ylläpidon hankala ottaa kantaa, kun mitä ilmeisimmin tässä on sana-sanaa vastaan. Aloitusviestin kuvankaappaus näyttäisi sanovan "vain sinulle", eli onko tässä myyty etu mahdollisesti henkilökohtainen, eikä muiden saatavilla?

Henkilökohtaisuuksiin meneminen on jokatapauksessa kielletty foorumilla, eikä ainakaan auta pätkääkään asioiden selvittämistä.
 
Liittynyt
23.11.2023
Viestejä
218
Vielä tänne anteeksipyyntöni käyttäjälle @Lierdex . Koodin vei siis joku kolmas henkilö. Kuvanmuokkausta käyttäen koodin on saanut liki vaivatta näkyviin sutatusta kohdasta. Virheestä oppineena eteenpäin siis.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 307
Viestejä
4 219 571
Jäsenet
71 017
Uusin jäsen
Jaage

Hinta.fi

Ylös Bottom