AMD voisi julkaista myös 3900 ja 3950 -prosessorit, joista olisi poistettu X. Hinta olisi vaikka 50-100€ halvempi ja kellotaajuudet sellaiset, ettei ole niitä tuotanto-ongelmia. Minulle kelpaisi vaikka 3900 @ 3.8GHz all core ja ei tarvitse single core mennä yli 4.0GHz..
Tuossa on perää. Itse olen käyttänyt TR 1920x prosessoria kaikilla 12-ytimellä 3.9Ghz. Taipuu ilmalla myös tarvittaessa 4Ghz kaikilla ytimillä arkikäyttöön. 4.1Ghz kaikille ytimille toimii vielä, mutta omaan makuun lämmöt pomppaa liikaa kuin myös voltit. Olen valinnut 3.9Ghz vaihtoehdon, koska sillä
Voltit ja lämmöt on erittäin hyvin asoissa 24/7 käytössä. Käytössä Noctuan ilmajäähy prosessorilla.
Joten tuossa 3900 sanomassasi on perää hyvin. Riittää myös kaikkeen tekemiseen.
Komppaan tuota, tuolle (/noille vähemmällä core countilla) olisi kysyntää ihan kaikkialla muualla paitsi pelaajien keskuudessa. Ja pelaajistakin vielä voi rajata oikeastaan pois tän meikäläisen pappa-osajoukon jonka refleksit ei enää sinkohippaan riitä.
Kyllä tuolla voi myös pelata huoletta fps pelejäkin tai kaikkia uusia pelejä ihan huoletta mikäli 3.9Ghz olisi kaikilla ytimillä.