Myyty 128Gb (4*32Gb) Samsung DDR4 (Oulu)

Tuote:
Huananzhi X99-TF
Intel Xeon E5-2690 v3 12c/24t 2,6GHz (3,5GHz Turbo)

4 x 32Gb Samsung REG-ECC DDR4 2133MHz (M393A4K40BB0)

Hinta: 145€ / tarjoa

Tuote ostettu (mistä ja milloin): Täältä 2021, Myyty - Huananzhi X99-TF, Xeon E5-2690 v3, 128Gb Samsung DDR4 (JKL)
Kuitti löytyy (takuu voimassa): ei
Muuta huomioitavaa:

Hyvin pari vuotta itselläni satunnaisessa käytössä toiminut setti. Myyn kun tämän tilalle tuli läppäri jolla nykyiset tarpeet hoituu.
Prossutahna ei lähtenyt kertapyyhkäisyllä, joten prossun pinnassa hieman tahnaa jäljellä, tarkempi hinkkaus jää seuraavalle asentajalle, näkyy kuvassa.

Myydään ensisijaisesti kaikki kerralla, pilkotaan vasta sitten jos ei pakettina mene.

Pelkät muistit jäljellä, muut meni käyttäjälle Ruottis.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Oulu
Toimitustapa: Nouto / Postitus
Maksutapa: Käteinen / Mobilepay / Tilisiirto

20250102_155838.jpg

Viimeksi muokattu:
Huananzhi X99-TF

SINÄ KONEISIN tavallinen EMOLOEVY TARJOA 50 EURO pelkkä + postit

tervesiä kim roms sebastian kiitos paljon

Heps, onko tässä yhteensä 8 muistislottia?
Heittääkö mulla silimisä :)

EDIT:
4 x DDR4+4 x DDR3memory slot,Max support 128GB

Ach, eipä mittään sitten - hetken toiveikkaani kahtelin, jos olis saanut 256gb setin LLM-käyttöön :/

t. ruottis

Yksityisviestillä vastattu, tilasin just toiseen koneeseen 64Gb ddr4 "ei-serverimuistia" hintaan 130€ niin 100€ tuntuu vähäiseltä. Mikäli joku muu on pelkistä muisteista kiinnostunut niin 160€:llä voin myydä.

[offtopic]
Asuksen emoihin saa muuten tuota serverimuistia myös BIOS-päivityksen kautta (b350-plus lähtien), jos sitä lojuu nurkissa riesoiksi asti
[/offtopic]

[offtopic]
Asuksen emoihin saa muuten tuota serverimuistia myös BIOS-päivityksen kautta (b350-plus lähtien), jos sitä lojuu nurkissa riesoiksi asti
[/offtopic]
Täh töh? Eli siis oisko nämä muistit sopineetkin tohon mun Asus ROG Strix Z390-F Gaming -lankkuun??

Nähtävästi tuohon Asus ROG Strix Z390-F Gamingiin ei ole tuke DDR4ECC (puskuroidulle), mutta jännästi noilla halpis-tierin b350-plussille on :o

Kaipa se vaatii, Ryzen 1600 + 128gb DDR4 ECC tuntuis toimivan ihan ok (muistin nopeus on dual channelina 2133mhz)

En rehellisesti sanoen edes miettinyt etteikö CPU tukisi, jos emolevyyn saa BIOS-päivityksellä tuen. Mutta tää on jo vahvaa offtopicia toisen ihmisen myyntithreadissa, joten vaikenen.

t. ruottis

On ECC muisteja ja ECC-REG
Viimeiset on tuettu lähinnä serverikoneissa ja Workstation koneissa (ei kaikissa)

Oon ankia, mutta mulla kiinnostais tuo prossu ja emolevy - muistit löytyy taannoisen hankinnan kautta jo entuudestaan - oliko tässä threadissa tulkittavissa, että joku olisi ollut kiinnostunut pelkistä muisteista?

t. ruottis

Käyttäjän Ruottis kanssa tehtiin kaupat prossusta ja emosta, eli nyt on vain muistit jäljellä. Kiitokset kaupoista, ruottis.

Muistit yhä tarjolla, saa myös esittää omia näkemyksiä käyväksi hinnaksi.

Statistiikka

Viestiketjuista
271 170
Jäsenet
76 734
Uusin jäsen
JimRan1994

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom