• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Muut 12 kk sähkösopimus 7,50 snt/kWh + 0 e/kk, Kokkolan Energia

Oikeastiko moni täällä perustelee viimeisen 12kk perusteella pörssisähkön jatkamista fiksummaksi? Viime talvi oli kaikkea muuta kuin perustalvi. Oli tuuria, että oli leutoa ja tuulet myötä. Lisäksi tuleva Norjan vittuilu niin en yhtään itse tuudittautusi mataliin pörssihintoihin.

Töissä itse energia-alalla ja aika moni alan kaveri vaihtelee talveksi pois pörssistä. Myös ne Keilaniemessä valvomossa olevat kollegat... ;)
Aurora Line aukeaa tämän vuoden lopussa ja seuraava OL3-vuosihuoltokin on vasta yli vuoden päästä syksyllä.

Ketjun aiheeseen: tätä tarjousta ei ole enää saatavilla.

Olin chattiin yhteydessä pe-iltana kun oli ongelmia niinkuin monella muullakin.

Oli tullut sähköpostia tänään, että onnistuu vielä jälkikäteen sopimuksen teko kunhan irtisanon oman jatkosopparin jonka olin ehtinyt jo tehdä toisaalle aiemmin..(14vrk peruutus vielä voimassa)

Statistiikka

Viestiketjuista
285 166
Jäsenet
78 952
Uusin jäsen
Jarpakka

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom