Myyty 100l Mäskäys ja keittokattila (Ylöjärvi/Nouto)

Liittynyt
16.03.2018
Viestejä
189
Myytävä tuote: 100l Mäskäys ja keittokattila, pestävä mallassuodatin, kaksi pestävää humalasukkaa ja rosterinen humalakapseli
Hinta: 450 300 euroa
Tuote ostettu (mistä ja milloin): tori.fi, 2021
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei, Ei
Muuta huomioitavaa:
Olen tällä tehnyt jopa 80l olutta kerrallaan ilman ongelmia. Halpa ylläpitää jos tarvitsee huoltaa. STC-1000 lämpötilansäätöyksikkö. 1kw, 2kw ja 3kw vastus. Voi käyttää joko 1kw, 2kw, 1kw+2kw tai 3kw vastuksia kerrallaan. 40l kiehuu joko 1kw+2kw tai 3kw vastuksilla. Mukana myös kuparinen huuhteluvarsi hajonneella pumpulla, mutta olen käyttänyt brew-in-a-bag ilman suurempaa hittiä panimotehokkuuteen. Olen tehnyt no-chillinä eli joko normaaliin 30l käymisastiaan tai hd-pe kanisteriin jäähtymään yön yli. Kattilassa on reiällinen kahvallinen välipohja eli pussi ei koske vastuksiin.


Ilmoitus myös torissa ja facebook marketplacessa.
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Ylöjärvi
Toimitustapa: Nouto
Maksutapa: Käteinen, Mobilepay

Kuva:
STC-1000 mäskäys ja keittokattila.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.03.2018
Viestejä
189
Ylös.

Otin kaksi rullaa irti jotka ei pyörinyt. Löystin muttereita, jotka oli mennyt liian kireelle ja öljysin. Nyt pelaa. Sitten vaihdoin kaksi pistotulppaa, toinen lämpötilansäätöyksikköön ja toisen joka menee 3kw lisävastukseen. Hain IP-44 tulpat kun edelliset ei ollut suunniteltu kosteisiin tiloihin. Merkkasin vielä 3kw lisävastuksen sähkärinteipillä kun ne meni itsellä välillä sekaisin. Katoin myös samalla yksikön kaikki liitokset läpi. Puhdistin elektroniikka-sprayllä kaikki komponentit. Vastukset on jynssätty. Kattilaan tein vielä emäspesun natriumkarbonaatilla ja lopuksi tein passifointikäsittelyn kattilan sisälle fosforihapolla.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 887
Viestejä
4 205 613
Jäsenet
70 996
Uusin jäsen
empqu

Hinta.fi

Ylös Bottom