007 First Light (PS5, Xbox Series, Nintendo Switch 2 ja PC - 2026)

Käsittääkseni tämä on tyyliltään Dragon Age "open Worldia" kuin varsinainen GTA.
Vähän kuin Hitmanit mutta isomassa mittakaavassa(Koska autoillaan jossain)
 
Ei oo mitenkään open world. Parhaiten tuon hahmottaa jos miettii et pistäis Unchartedin ja Hitmanin yhteen. Eli suht lineaariset kentät, mutta etenemisessä muutamia vaihtoehtoja ja ehkä joskus jopa vaihtoehtoisia reittejä.
 
Tässä tiivistettynä:

1778852929196.png


Tekijöiden toimesta.
 
Tulee vähän liikaa Uncharted pelien fiilikset huonolla tavalla. Tuommoinen nuori kloppi tappamassa pelin aikana sen 100 tyyppiä ja heittelee siinä sivussa hauskoja onelinereita ja vikittelle välillä naisia.
Mutta eipä tästä näillä lähtökohdilla varmaan mitään vakavasti otettavaa olisi edes saanut aikaan, niin puskettiin sitten tämmöinen geneerinen liukuhihnatuote, joka onnistuessaan myy varmasti hyvin.
 
Tulee vähän liikaa Uncharted pelien fiilikset huonolla tavalla. Tuommoinen nuori kloppi tappamassa pelin aikana sen 100 tyyppiä ja heittelee siinä sivussa hauskoja onelinereita ja vikittelle välillä naisia.
Mutta eipä tästä näillä lähtökohdilla varmaan mitään vakavasti otettavaa olisi edes saanut aikaan, niin puskettiin sitten tämmöinen geneerinen liukuhihnatuote, joka onnistuessaan myy varmasti hyvin.
Minkälaisen James Bond -pelin itse tekisit, jos First Light ei ole vakavasti otettava?
 
Kyllähän noista trailereista tuli tunne että päähenkilö olisi joku Tom Cruise(MI-elokuvasarja)/Indiana Jones risteytys, mikä hieman häiritsi.
 
Kyllähän noista trailereista tuli tunne että päähenkilö olisi joku Tom Cruise(MI-elokuvasarja)/Indiana Jones risteytys, mikä hieman häiritsi.
Jotakuinkin tämä juu. Se tässä itseä myös häiritsee.
 
Jotakuinkin tämä juu. Se tässä itseä myös häiritsee.
Näköjään vuosi sitten olin tuota samaa kirjoitellut, toki nyt kun hieman vielä mietti asiaa niin tämähän tuntuisi paremmin sopivan Kingsman maailmaan. Pitääpä seurata arvosteluja.
 
Vähän red flaggei ilmassa? Arvostelu embargosta ei mitään tietoa, ei myöskään suorituskyvystä + Denuvo lisätty eilen. 80gb vie levytilaa (meh).

En tiedä mut en ainakaan osta ennakkoon.
 
Jos Denuvo hirvittää niin nykypäivänä ei kannatta mitään PC peliä ennakkotilata.
Crimson Desertissa taidettiin Denuvo lisätä 3pv ennen launchia.

Tässäkin tekijät voisivat olla avoimempia heti alusta saakka.
 
Ensiarvioiden perusteella kuulostaa vahvasti laimennetulta ja kastrodulta Hitmanilta. Käytännössä tappaa ei voi kuin kuin vain silloin kuin on joutunut uhatuksi aseella, peli on lineaarihko ja eri tavat suorittaa tehtävä on synteettisiä skriptattuja "vaihtoehtoja" yms.

Ei kyllä yhtään Denuvo-malware lisää ostointoja tässä vaiheessa. Ei missään nimessä voi ennakkotilata ja pidän hyvin epätodennäköisenä että tätä tulee ostettua julkaisun jälkeenkään kuin ehkä alelaarista.
 
Ostin nyt riskillä ennakkoon Steamista. Vähän ihmetyttää että Steam kauppasivuilla mainostavat 24h early access jos tilaa ennakkoon, mutta kirjastosta peliä ei voi vielä ennakkoon ladata. Käsittääkseni tämä early access pitäisi toimia ihan normi hintaisella versiolla? Tämän käsityksen ainakin tuosta Steamin kaupasta saa.


Tämän mukaan tänään 4pm cest pääsisi pelamaan. Eli oisko tuo nyt sitten klo 17:00 paikallista aikaa. Katsotaan :asif:

E: Arvostelu embargo taitaa loppua klo 15:00. Jos aivan paskaksi haukkuvat niin refund pelastaa :)
 
Daniel Owens ainakin julkaissut jotain pientä katsausta suorituskykyyn.

1440p Ultra asetuksilla 9060 XT ja 5060 Ti 16Gt kortit saa jotain 50fps luokkaa.
Low asetuksilla hyppää johonkin 70fps paikkeille.
Ultra asetuksilla DLSS performance 75fps ja FSR performance 100fps. Tässä vertaillaan DLSS 4.5 vs FSR3 ? FSR4 ei saanut toimimaan.

5600x cpu pullonkaula näyttäisi tulleen 80fps paikkeilla.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=u_NAOHgYHYs
 
Viimeksi muokattu:
DF videolla kun keskuteltiin kehittäjien kanssa niin heräsi kiinnostus kokeilla peli mekaniikkojen, animaatioiden ja power fantasian takia. Tarina luulisi olevan keskikertaista mättöä ja pelin vahvuuksena on heitellä porukkaa seinille ja alas rappusia, räiskiä ja räjäytellä ympäristöä kun siihen ja animaatioihin on panostettu paljon.
Eiköhän tämä ole ihan hyvä action peli omana julkaisunaan kunhan ei odota liikoja tarinalta ja näyttelyltä.
 
Twitterissä/X tuntuu olevan nykyaikana porua melkein minkä tahansa uuden pelin kohdalla, milloin perutaan ennakkotilaus koska peli ei ole kokonaan levyllä tai sitten naispomo pompottaa Bondia..

Tai sitten pelissä on itse meemi:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://x.com/007GameIOI/status/2058903609010491413


Jonkun arvostelun mukaan tarina kestäisi noin 12-13h joten ei tarvitse uppoutua tarinaan ainakaan viikoiksi.

Edit:
Nytten on Early Access auki:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://x.com/007GameIOI/status/2059273751741489419
 
Viimeksi muokattu:
Twitterissä/X tuntuu olevan nykyaikana porua melkein minkä tahansa uuden pelin kohdalla, milloin perutaan ennakkotilaus koska peli ei ole kokonaan levyllä tai sitten naispomo pompottaa Bondia..

Tai sitten pelissä on itse meemi:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://x.com/007GameIOI/status/2058903609010491413


Jonkun arvostelun mukaan tarina kestäisi noin 12-13h joten ei tarvitse uppoutua tarinaan ainakaan viikoiksi.

piti tutkia missä hauska on.
Olisi kannattanut houkutella genz yleisöä noilla nugetti Tralalero Tralala meemuilla.
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=35zBb4XV2NI
 
Nvidian sponsoroima peli, niin ilmeisesti tässä FSR on rajoitettu versioon 3.0? Sitä ei edes ajureiden työkalulla voi päivittää 4.1-versioon. Aika kummallinen ratkaisu nykypelille. Sentään AMD vie suorituskyvyssä Nvidiaa kirkkaasti...

20304.png
 
mitä katellut peliä niin on ihan hienosti tehty tuo harjoittelu montage elokuvamaisesti nopeilla leikkauksilla pelikohtauksena välikohtauksen sijasta mikä on aika harvinaista.
 
Viimeksi muokattu:
Siis milloin tätä pääsee pelaamaan jos pelin ostaa nyt Steamista? Tänään vai huomenna? Vähän sekava julkaisu kun löytyy vaihtelevaa tietoa tuosta aikataulusta.
 
Vähän jännästi toteutettu. Virallinen julkaisu huomenna, mutta tänäänkin voi pelata jos ennakkotilasi. Tai ostaa nyt. Katsoin että oli yhdessä kohtaa iltapäivästä osto disabloitu Steamissa, ja nyt julkaisupäivä muuttunut tälle päivää.
 
Vähän jännästi toteutettu. Virallinen julkaisu huomenna, mutta tänäänkin voi pelata jos ennakkotilasi. Tai ostaa nyt. Katsoin että oli yhdessä kohtaa iltapäivästä osto disabloitu Steamissa, ja nyt julkaisupäivä muuttunut tälle päivää.
Mitähän ennakkotilaajat tuumaa tästä.
Pelin julkaisu ei mennyt niin kuin Strömsössä.

Peli kuulostaa olevan ihan vakaalla pohjalla kuitenkin.

Tätä ei monesti tapahdu että pelin julkaisua aikaistettaan, MGSV PC version piti tulla pari viikkoa myöhemmin kuin konsoliversioiden mutta silloin PC puolen kaverit siirtivät lomia jotta saavat PC julkaisun samaan aikaan konsoliversioiden kanssa jos muistini ei pahasti petä 11v taakse.

Edit: Pleikkarilla ainakin peli on "ennakkotilaa" vaiheessa kun Steamissa se on osta suoraan.
En tiedä näistä miten pitäisi olla mutta ainakin kuhinaa pelin ympärillä.
 
Viimeksi muokattu:
No tavallaanhan tuo on ennakkotilausta vaikka ostaakin pelin nyt, että pääsee pelaamaan heti. En tiedä miten muut ovat hoitaneet "ennakkopelaus-periodin" jos pelin ostaakin sen aikana.
 
Mitäs väliä tuolla ennakkotilaus hommalla on kun kuitenkin tohon perusversioon kuuluu tuo päivää aiemmin pelaamaan. Eri asia jos olisi vain jonkun deluxe yms kalliimman version lisää,joka olisi sitten vahingossa lipsahtanut normipeliin.
 
tää on käytänössä julkaistu jo pc:llä. Kunhan ostaa pelin niin pääsee heti pelaamaan.

Ultrawide tuki puuttuu välikohtauksista vaikka ne ovat itsessään 21:9 kuvasuhteella...
FSR4 sai optiscalerilla päälle kunhan laittaa Dxgi = false ja RestoreComputeSignature = true, mutta tule välillä ihan järkyttävää epilepsia välkkymistä

pyörii 9070:lla +60fps 1440p 21:9 High asetuksilla
FSR Qualityllä jotain 100fps luokkaa
FSR4 Performancella samaa luokkaa ja kuva on terävämpi.

Vahva alku ja sitten tunnin verran tutoriaalia mikä ei kiinnostaisi jonka jälkeen alkaa tehtävät.
Ehkä se bondin olemus alkaa näkymään jatko osissa kun tämän on tarkoitus olla Bond Begins tyylinen tarina.
 
Viimeksi muokattu:
Twitterissä/X tuntuu olevan nykyaikana porua melkein minkä tahansa uuden pelin kohdalla, milloin perutaan ennakkotilaus koska peli ei ole kokonaan levyllä tai sitten naispomo pompottaa Bondia..

Tai sitten pelissä on itse meemi:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Itseäni ei kyllä kiinnosta maksaa pelistä jossa budjettia käytetään epäolennaiseen sarjan autentisuutta ja historiaa halveksuvaan paskaan tai sitten johonkin täysin turhaan brainrot-tiktok cameo roskaan. En muista koskaan törmänneeni niin hyvään peliin että olisi varaa polttaa resursseja tai budjettia johonkin epäolennaiseen.

Bongasin Steam arvosteluista seuraavan. Pelin ostoa harkitsevien kannattaa ottaa huomioon että merkittävä osa SP kokemusta on liveservice-DRM:n takana:
While the main campaign is technically playable offline, the game relies on a single-player live-service model. This means your progression is tied directly to IOI's servers. Playing offline entirely disables access to:
Item and gadget unlocks
Suit unlocks
Challenges and experience points
Mission grading and leaderboards
 
Itseäni ei kyllä kiinnosta maksaa pelistä jossa budjettia käytetään epäolennaiseen sarjan autentisuutta ja historiaa halveksuvaan paskaan tai sitten johonkin täysin turhaan brainrot-tiktok cameo roskaan.
Ite olisin kyllä mielummin ottanut jostain vanhemista Bond leffoista tutun hahmon easter eggiksi kuin jonkun tiktokkaajan mutta en mä kyllä tuollaisen takia lähtiis perumaan pelin ennakkotilausta kun kuitenkin vain 10sec kohtaus kyseisen kaverin kanssa.

ja tuo ei ole viimeinen "sometähti" pelissä, youtubettaja jolla on yli 30m tilaajaa on myös pelissä.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://x.com/SynthPotato/status/2059283507227091283
 
Vähän pelailin alkua ennen kuin huomasin että path tracing on tulossa vasta myöhemmin päivityksenä. Pitää laittaa peli tauolle siihen asti, kun tätä tuskin jaksaa useampaan kertaan pelata. Ihan hyvältä vaikuttaa kyllä muuten.
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://x.com/SgtBlitz_Fi/status/2059859758585421876




1779960712679.png

Olisi ihan kiva jos niitä X- postauksiakin avattaisiin jonkin verran. Itselleni ne nimittäin näkyvät varsin olemattomina. Alla esimerkki. Olisi aivan mahtavaa jos tämä olisi keskustelufoorumi eikä "postaillaan pelkkiä linkkejä"- foorumi.

dfshsghyhnyhg2.jpg
 
Olisi ihan kiva jos niitä X- postauksiakin avattaisiin jonkin verran. Itselleni ne nimittäin näkyvät varsin olemattomina. Alla esimerkki. Olisi aivan mahtavaa jos tämä olisi keskustelufoorumi eikä "postaillaan pelkkiä linkkejä"- foorumi.
Nytten siellä on kuva myöskin siitä twitter postauksesta mutta laitoin spoileri tagien taaksep iiloon ja enkä kertonut enempää jos joku haluaa itse kokea sen, kuten spoileri viestissäni kerroin.

Ja varmaan tuosta torille.jpg voi jotain päätellä että liittyy suomeen ;)


Välipahis jopa puhuu/lausuu suomea pelissä.

Edit: minulla olisi joku muistikuva että jossain Bond leffassakin olisi ollut suomi maininta.
 
Viimeksi muokattu:
Nyt on pienet alkulämmöt otettu pelistä ja heti alussa noi kieleke roikkumiset saa aikaan tylsyys reaktiot. Nää on nähty miljoonissa peleissä aiemmin, niin olisi aika keksiä jotain uutta. Mutta jatketaan sunnuntaina uudestaan ja toivottavasti peli petraa menoa.
 
Nyt on pienet alkulämmöt otettu pelistä ja heti alussa noi kieleke roikkumiset saa aikaan tylsyys reaktiot. Nää on nähty miljoonissa peleissä aiemmin, niin olisi aika keksiä jotain uutta. Mutta jatketaan sunnuntaina uudestaan ja toivottavasti peli petraa menoa.
Millä niitä toisaalta korvaisi? Menisi omasta mielestä huonompaan suuntaan jos kenttäsuunnitelijalta vietäisiin tuo työkalupakista ainoastaan sen takia että kyseistä pelimekaniikkaa on keretty käyttää muissakin peleissä. Tuntuu täysin luontevalta että Bond hyppää ikkunasta ulos, ja kulkee talon julkisivua pitkin seuraavaan huoneeseen ohittaakseen vartioita. Talon mittaiset parvekkeet, jolla saisi tuotettua saman reittivaihtoehdon ilman kielekkeitä taas tuntuisi oudolta.
 
16511.jpg
PS5 Pro:lla peliä takana joku pari minsaa (en päässyt gameplayhin) ja pikku grafiikkaglitchit ja kaatui koko peli. Katoin, et hajosko nyt koko ps5 pro. Noh, uudelleenkäynnistyksellä aloitetaa peli uudestaa.

Edit: jahas. Kyykkää uudestaa samaan kohtaan.

IMG_20260528_203837.jpg
 
16511.jpg
PS5 Pro:lla peliä takana joku pari minsaa (en päässyt gameplayhin) ja pikku grafiikkaglitchit ja kaatui koko peli. Katoin, et hajosko nyt koko ps5 pro. Noh, uudelleenkäynnistyksellä aloitetaa peli uudestaa.

Edit: jahas. Kyykkää uudestaa samaan kohtaan.

IMG_20260528_203837.jpg
Oletko kokeilut uudelleen asennusta?
Tuo vaikuttaisi kyllä joltain bitti ongelmalta pelin tiedoistoissa.
 
Oletko kokeilut uudelleen asennusta?
Tuo vaikuttaisi kyllä joltain bitti ongelmalta pelin tiedoistoissa.
Kolmas kerta toden sanoi. On muute graafisesti upea tää peli. Kaikki vibrationit heti täysille (high) dualsensestä ja grafiikkavalikosta blurrit kaikki offille. Ehkä yks parhaimpia Dualsense haptisen palautteen pelejä ensimmäisen vartin perusteella, mitä pelasin. Vau.
 
Millä niitä toisaalta korvaisi? Menisi omasta mielestä huonompaan suuntaan jos kenttäsuunnitelijalta vietäisiin tuo työkalupakista ainoastaan sen takia että kyseistä pelimekaniikkaa on keretty käyttää muissakin peleissä. Tuntuu täysin luontevalta että Bond hyppää ikkunasta ulos, ja kulkee talon julkisivua pitkin seuraavaan huoneeseen ohittaakseen vartioita. Talon mittaiset parvekkeet, jolla saisi tuotettua saman reittivaihtoehdon ilman kielekkeitä taas tuntuisi oudolta.
Ihan miten muuten vain, mutta ei taas tuota samaa -90 luvun Tomb Raidereista vetäistyä kielekkeellä roikkumista ja hups kun melkein putosin mekaniikkaa.

Vaikka Bond olisi uinut sinne tukikohtaan ja rautaleuka olisi seurannut näykkien palleja ja pelaaja yrittäisi väistellä ja suojella kulkusia. Bondillahan on isot pallit.

Missään nimessä en tuomitse peliä ennen kuin on pelattu läpi. Sitten vasta vasara iskee hyvästä tai pahassa.
 
Viimeksi muokattu:
Ihan miten muuten vain, mutta ei taas tuota samaa -90 luvun Tomb Raidereista vetäistyä kielekkeellä roikkumista ja hups kun melkein putosin mekaniikkaa.

Vaikka Bond olisi uinut sinne tukikohtaan ja rautaleuka olisi seurannut näykkien palleja ja pelaaja yrittäisi väistellä ja suojella kulkusia. Bondillahan on isot pallit.

Missään nimessä en tuomitse peliä ennen kuin on pelattu läpi. Sitten vasta vasara iskee hyvästä tai pahassa.
Mutta kun kyseessä on enemmän tai vähemmän löyhästi oikeaan maailmaan perustuva peli niin ei niille ole vaihtoehtoa, kerrostaloja ei yksinkertaisesti rakenneta niin että ulkoseinämällä voisi kävellä normaalisti. Eli vaihtoehdot on joko käyttää kielekkeitä, tai lukita Bond sisätiloihin. Mielestäni jälkimmäinen näistä on ylivoimaisesti huonompi vaihtoehto.
 
Mutta kun kyseessä on enemmän tai vähemmän löyhästi oikeaan maailmaan perustuva peli niin ei niille ole vaihtoehtoa, kerrostaloja ei yksinkertaisesti rakenneta niin että ulkoseinämällä voisi kävellä normaalisti. Eli vaihtoehdot on joko käyttää kielekkeitä, tai lukita Bond sisätiloihin. Mielestäni jälkimmäinen näistä on ylivoimaisesti huonompi vaihtoehto.
Ei Herran jestas!
Kyllähän siellä ulkona voi olla muutakin kuin kielekkeitä millä roikkua.
Tai sanotaan näin, että parempi kun ei roikkuisi missään.
 
Ei Herran jestas!
Kyllähän siellä ulkona voi olla muutakin kuin kielekkeitä millä roikkua.
Tai sanotaan näin, että parempi kun ei roikkuisi missään.
Onhan siellä ulkona vaikka mitä muuta. Ei tässä nyt ihan hirveästi sitä roikkumista ja kiipeilyä kuitenkaan ole. Ihan yhtä hyvin voisi valittaa vaikka siitä että taas peli jossa ammutaan, tai taas peli jossa pitää juosta tai taas peli jossa hiippaillaan. Jos pelissä ei voisi kiivetä niin siitä vasta iso haloo tulisi kun bond ei edes kiivetä osaa.
 
Onhan siellä ulkona vaikka mitä muuta. Ei tässä nyt ihan hirveästi sitä roikkumista ja kiipeilyä kuitenkaan ole. Ihan yhtä hyvin voisi valittaa vaikka siitä että taas peli jossa ammutaan, tai taas peli jossa pitää juosta tai taas peli jossa hiippaillaan. Jos pelissä ei voisi kiivetä niin siitä vasta iso haloo tulisi kun bond ei edes kiivetä osaa.
Mikä haloo siitä tulisi?
Olisitko sä vinkumassa "somessa" kun Bond ei nyt kiipeilekkään kielekkeillä?
Jos tämmöistä kulahtanutta pelimekaniikka uudistettaisiin jollain tavalla, niin ei se ainakaan pahaa tekisi.
 
Viimeksi muokattu:
Mikä haloo siitä tulisi?
Olisitko sä vinkumassa "somessa" kun Bond ei nyt kiipeilekkään kielekkeillä?
Jos tämmöistä kulahtanutta pelimekaniikka uudistettaisiin jollain tavalla, niin ei se ainakaan pahaa tekisi.
Tekishän se nyt pelistä paljon yksitoikkoisemman jos ei olisi mitään korkeuseroja. Nyt voit monesta etenemisreitistä valita mieluisan, voit joko kiivetä ja jostain ylös, tai sitten voit mennä maata pitkin. Hankala niitä etenemisreittejä olisi montaa erilaista tehdä jos pelissä ei olisi mitään korkeuseroja. Itse en ymmärrö miten kiipeämisen voi nähdä negatiivisena kun se tuo peliin paljon erilaisia mahdollisuuksia.
 
Tekishän se nyt pelistä paljon yksitoikkoisemman jos ei olisi mitään korkeuseroja. Nyt voit monesta etenemisreitistä valita mieluisan, voit joko kiivetä ja jostain ylös, tai sitten voit mennä maata pitkin. Hankala niitä etenemisreittejä olisi montaa erilaista tehdä jos pelissä ei olisi mitään korkeuseroja. Itse en ymmärrö miten kiipeämisen voi nähdä negatiivisena kun se tuo peliin paljon erilaisia mahdollisuuksia.
No, selvä.
Sä olet ihan pihalla siitä mitä yritin sanoa. Eiköhän tämä jankkaaminen ollut tässä.
 
Voisikohan siellä sukellella altaissa alligaattoreiden kanssa / vai haitako ne olivat elokuvassa 007 octopussy? Näin voisi kiertää esim. vaikkapa muutaman vihollistaistelun tai jopa pomotaistelun, jolla saa avaimen lukittuun oveen...
 
Tuli aloteltua peli ja vaikuttaa kyllä erittäin hyvältä. Olenko ainoa kenenkä mielestä grafiikat on yllättävän "huonot" 2026 peliksi? Pelaan pc:llä kaikki täysillä ja näyttö 4k oled ja tuntuu, että 10v takaisessa Arkham Knightissa melkein paremmat grafiikat kuin tässä uudessa AAA-pelissä. Kesällä vissiin tulee joku path tracing -päivitys peliin ilmeisesti.
 
Tuli aloteltua peli ja vaikuttaa kyllä erittäin hyvältä. Olenko ainoa kenenkä mielestä grafiikat on yllättävän "huonot" 2026 peliksi? Pelaan pc:llä kaikki täysillä ja näyttö 4k oled ja tuntuu, että 10v takaisessa Arkham Knightissa melkein paremmat grafiikat kuin tässä uudessa AAA-pelissä. Kesällä vissiin tulee joku path tracing -päivitys peliin ilmeisesti.
Path tracing tuki tulee vasta myöhemmin päivityksenä, vaikka lupailtiin julkaistuksi ainakin vielä maaliskuun sosiaalisen median viesteissä. Tällä hetkellä pelissä on vaan softasäteenseuranta. Tuntuu kyllä olevan normaalia nykyään että pelit julkaistaan keskenäräisinä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
309 315
Viestejä
5 247 141
Jäsenet
83 483
Uusin jäsen
UwU_LoL

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom