- Liittynyt
- 18.10.2016
- Viestejä
- 12 306
Oliko muuten sanottu että tämähän ilmestyi konsolien "tulevat pelit" jonkin aikaa sitten.
Liekkö johtuu kuvakulmasta, mutta jotenki näytti ”hitaalta” tuo meno. Vauhdin tunne jäi puuttumaan. Muuten kyllä oikeen makoisan näköistä.Spoiler Spoiler
Hyvältä näyttää, ei vaikuta enää arcaderallille, jos haluu sellasta joutuu valkkaamaan V-Rallyn
Ei helkkari mitä kepappii. Ilmeisesti ajettu pädillä. Huoh..Spoiler Spoiler
Hyvältä näyttää, ei vaikuta enää arcaderallille, jos haluu sellasta joutuu valkkaamaan V-Rallyn
Meinasin innostua, kunnes näin videon kuvakulman.Spoiler Spoiler
Hyvältä näyttää, ei vaikuta enää arcaderallille, jos haluu sellasta joutuu valkkaamaan V-Rallyn
Hahah samaMeinasin innostua, kunnes näin videon kuvakulman.
Itelle tuli ajofysiikoista yo. videon perusteella sama tuntuma. Mutta kunhan pääsee joskus testaamaan. Dirt4:n ajofysiikat oli ainakin munillaan vrt. Dirt Rally, en tykänny yhtään.Ajofysiikat ei edelleen vakuuta millään tavalla. Autot liikkuvat todella kummallisesti ja osumista kallionseinämiin ja aitoihin auto ikäänkuin osuu johonkin pehmeään mössöön ja kimpoaa oudon tahmeasti.
Ei tietty, vaan ensivaikutelmat videosta. Miusta muutenki älytöntä että ohjaimella demonnu totaEi nyt kannata arvostella liikaa, ennen kuin pääsee itse ajelemaan. Tai joku muu luotettava henkilö kunnon laitteistolla järkevillä asetuksilla.
Totta, sisältä tuo vauhdintuntu vaikutti olevan aika tolkuissaan. Äänet oli myös hyvät.Uutta videoo, sisältä tällä kertaa, nopeus näyttää samalta kuin Monte Carlo rallissa jäällä lumella ja sulalla asfaltilla ajaessa, kai noi urat montut ja kuopat tuntuvat sit jotenki hytti ainakin heiluu. Replayssa ei niin paljoa, mutta tämähän on vasta "PRE-purchase BUILD"
Dirt 4 radat oli jopa monipuolisempia kuin noissa parissa videossa. Liian tasapaksuilta näyttä, ja maisemat ankeat. Dirt 4 rallimuodosta tykkäsin kyllä kovasti, mutta nyt näyttää aika kehnolta. Toivottavasti ajettavuus ei petä, ja kunnon kampanja löytyy.Videoita katsellessa on pahin kiima tämän suhteen laskenut, vaikkei toki voikaan totaalisesti tuomita. Dirt 4 -haamu kummittelee omassakin mielessä, yksi eniten siinä kyrpineistä asiosta oli että n. joka kolmas EK oli yöllä, joka kolmas sateella ja ehkä yksi kolmesta normiolosuhteissa.
Alkuperäisessä Dirtissä miellyttivät mm. ylivoimaisen mainiosti mallinnetut ajoympäristöt. Laatu korvasi kilometrien määrän. Tunnelma oli kauttaaltaan mainio. Nyt näkyy laatu kärsineen, persoonattomalta pötköltä näyttää. Tuo Argentiinan (?) louhikkopätkä on kaiken huippu, näyttää siltä että joku mielipuoli on suunnitellu sikin sokin serpentiiniteitä jotka ei vie mistään mihinkään, vähän WRC-sarjan tyyliin... Pitkikö tässä olla oikeita teitä?
Eikai kopio teitä voi olla, kun puuttuu WRC ralli lisenssi, mutta FIA rallicross lisenssi heittä on.vähän WRC-sarjan tyyliin... Pitkikö tässä olla oikeita teitä?
Ei ehkä WRC-pätkiä, mutta onhan maailmassa myös teitä joita FIA ei ole lisensöinyt. Meinaan että eikö se tuossa DR1:ssä ollut juuri niin että tosimaailman teitä olivat ainakin osittain (kuten vissiin myös Sebastien Löeb Rally Evossa..?). Muistelen joskus niitä Google Mapsilla etsineeni.Eikai kopio teitä voi olla, kun puuttuu WRC ralli lisenssi, mutta FIA rallicross lisenssi heittä on.
Tuo kartturiääni muuten häiritsee yllättävänkin paljon. Kuulostaa lähinnä enemmän joltakin yläluokkaiselta britiltä istumassa teekupin ja sanomalehden kanssa kuin rallikartturilta liikkeessä olevassa autossa.Mites toi kartanlukijakin kuulostaa paljon huonommalta kuin ykkösessä, puuttuu joku radiofiltteri siitä? Ja ei kyllä jotenkin samaa fiilistä ykkösen kanssa missään noista videoista.
Miten niin ei omista?FIA ei ehkä tykkää saman nimen käytöstä vaikka kukaan ei tällä hetkellä edes omista wrc pelilisenssiä.
No 2018 vuonna ei tullut virallista wrc peliä ulos (wrc7 tuli 2017).Miten niin ei omista?
Niin ja miten se liittyy siihen kenellä on oikeudet peliin, vaikka välivuosi julkaisussa on ollutkin.No 2018 vuonna ei tullut virallista wrc peliä ulos (wrc7 tuli 2017).
Ok, mie vain luulin että Kylotonnkin luopui siitä kun niiltä tuli V-Rally 4 peli viime vuonna. Vai omistaako BigBen Interactive(julkaisija) sen wrc lisenssin ja pelin tekijätiimi voi vaihtua vaikka joka vuosi (Kylotonn on ollut BigBen Interactiven omistuksessa lokakuusta 2018 lähtien).Niin ja miten se liittyy siihen kenellä on oikeudet peliin, vaikka välivuosi julkaisussa on ollutkin.
Jo WRC7 aikaan sanottiin että lisenssi pysyy ja jatkoa tulee. Peli on kokoajan ollut työnalla ja lisenssi myös hallussa.
Olihan Dirt 4 uramoodi jo paljon parempi kuin mitä Dirt Rallyssä. Siinähän ei ollut uramoodia nimeksikään. Forza-sarjan uramoodi on ollut rautaa, ja siihen suuntaan tulisi pyrkiä. Paljon kehitettävää ja muita kilkkeitä, mikä saa mielenkiinnon pysymään loppuun asti.Olisi kiva saada tietoa myös, että onko tässä tuo uramoodi mitenkään kehittynyt kun vertaa esim edelliseen Dirt 4 peliin. Tulee vähän sellainen fiilis, että meno on niin kuin Dirt 4:ssa, että liimataan tarroja auton kylkeen ja se on sitten melkein siinä. Jos olisi samanlaista uramoodia tarjolla kuin F1 2018 pelissä esim niin voisi olla kiinnostus paljon korkeampi kuin nyt.
Ehkä pelasin sitten liian vähän Dirt 4:n uramoodia kun lähinnä se tuntui vaan eri sponsorisopimuksien liimaamiselta autoon ja thats it. En muista oliko siinä mitään tuollaista "pärjää hyvin ja voit päästä toiseen talliin" tilannetta tai sitten taas toisaalta "tuhoa autoa kokoajan ja urasi päättyy siihen". Korjatkaa ihmeessä jos olen väärässäOlihan Dirt 4 uramoodi jo paljon parempi kuin mitä Dirt Rallyssä. Siinähän ei ollut uramoodia nimeksikään. Forza-sarjan uramoodi on ollut rautaa, ja siihen suuntaan tulisi pyrkiä. Paljon kehitettävää ja muita kilkkeitä, mikä saa mielenkiinnon pysymään loppuun asti.
Kampanja oli tehty "aja tarpeeksi hyvin jotta pääset etenemään" -periaatteella, ja sponsorisipimusten lisäksi sai avattua autoja, kehitettyä autoja ja tiimiä yms. Nämä on perusjuttuja jo useissa muissa ajopelisarjoissa, millä saadaan lisättyä mielenkiintoa ja lisättyä peliaikaa.Ehkä pelasin sitten liian vähän Dirt 4:n uramoodia kun lähinnä se tuntui vaan eri sponsorisopimuksien liimaamiselta autoon ja thats it. En muista oliko siinä mitään tuollaista "pärjää hyvin ja voit päästä toiseen talliin" tilannetta tai sitten taas toisaalta "tuhoa autoa kokoajan ja urasi päättyy siihen". Korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä
Joo muistan kyllä tuon autojen ostamisen mutta oliko niillä niin kovia eroja, että olisi ollut pakko ostaa päästäkseen etenemään? Muistanko oikein, että pääasiassa autojen väri oli erilainen vai oliko niillä kattavasti muitakin eroja? Tiimin kehityksen muistan kanssa olleen mukana mutta siihen en juurikaan kerinnyt panostaman ollenkaan. Ehkä vähän vähällä kokemuksella kommentoin mutta kyllä se aika raakileelta vaikutti kun nyt vertaa esim F1 2018 peliin. Toki mahtaako rallimaailmassa edes olla niin paljon juttuja kuin formuloiden puolella mutta kyllä vähän syvällisempää tekemistä kaipaisi kuin nykyinen systeemi.Kampanja oli tehty "aja tarpeeksi hyvin jotta pääset etenemään" -periaatteella, ja sponsorisipimusten lisäksi sai avattua autoja, kehitettyä autoja ja tiimiä yms. Nämä on perusjuttuja jo useissa muissa ajopelisarjoissa, millä saadaan lisättyä mielenkiintoa ja lisättyä peliaikaa.