• Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 15:05 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>

Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
722
Jos tuolta perjantain rytinästä sattuu jotain mukaan, niin onnistuuko tilaaminen postiennakolla?

Tässä odottelen että kuudesosa bitcoinia muuttaa muotoa tutumpaan valuuttaan.
Ei näy vielä tilillä ja satkulla ei kauheasti uutta elektroniikkaa hommata :(
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Jos tuolta perjantain rytinästä sattuu jotain mukaan, niin onnistuuko tilaaminen postiennakolla?

Tässä odottelen että kuudesosa bitcoinia muuttaa muotoa tutumpaan valuuttaan.
Ei näy vielä tilillä ja satkulla ei kauheasti uutta elektroniikkaa hommata :(
Juu, toki!
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
MasterKeys MK750 | Cooler Master

Oisko tätä saatavilla? cherry mx red kytkimiä kantava malli, niin logitech g pro saa korvaajan työpöydälläni :)

Ps. Miten teillä yhteys logitechin henkilökuntaan? Mulla on se g pro, mutta sitä kun ei julkaisussa saanut kuin us international layoutilla. Vaihdoin g410:stä näppäin hatut, ja nyt en voi käyttää "<" ">" merkkejä :(
Ajattelin kokeilla onnea teidän välityksellä, onko kuulunut nordic layoutilla olevasta mallista mitään? Logitechin täydellisen säälittävä aspa ei yksinkertaisesti osaa vastata kyllä/ei kysymykseen. Jos he teille osaisi vastata? :)
Kysellään! Ainakin tuon Cooler Masterin suhteen uskaltanee olla toiveikas, pitäisi olla tukkurilta saatavilla :)
 

Apukuski

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
1 546
Tuleeko BF tarjoukset etusivulle?
Vai esimerkiksi jos olen --> Komponentit --> Emolevyt --> AM4 --> X370 sivulla/menen sivulle niin näenkö tarjoukset jos kyseisiä emoja on tarjouksessa tuolla sivulla?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 663
Aamukasi sinällänsä aika herkkä hetki, pitäisi olla junassa sillä hetkellä ja tunnetusti verkkoyhteys on mitä on. Näkee sitten miten tuohon kerkeää :think:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
300
Eilen illalla lähetin Jimm'sille takuuseen GTX 970 näyttiksen röpisevällä tuulettimella ja tänään tuli sähköposti, että tuote on testattu ja että tilalle on tulossa GTX 1060 6GB versiona. Jossain täytyy olla jotain vialla, kun tämä kävi näin helposti ja nopeasti. Olen nimittäin yleensä tottunut vääntämään yritysten kanssa kun jotain olen takuuseen laittanut. Ilmeisesti asiat voi hoitaa näinkin.
 

Lassivv

Premium-jäsen
Team AMD
Team H2O
Liittynyt
12.02.2017
Viestejä
2 819
Eilen illalla lähetin Jimm'sille takuuseen GTX 970 näyttiksen röpisevällä tuulettimella ja tänään tuli sähköposti, että tuote on testattu ja että tilalle on tulossa GTX 1060 6GB versiona. Jossain täytyy olla jotain vialla, kun tämä kävi näin helposti ja nopeasti. Olen nimittäin yleensä tottunut vääntämään yritysten kanssa kun jotain olen takuuseen laittanut. Ilmeisesti asiat voi hoitaa näinkin.
Täysin samat kokemukset myöskin täysin samasta näyttiksestä noin vuosi sitten. Itsekkin olin positiivisen yllättynyt kuinka mutkattomasti takuuvaihto sujui.
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
529
Toivottavasti teillä on oikeasti tarjouksia eikä samanlaista kurasontaa mitä noi pari kodinkoneliikettä mainostaa...
 
Liittynyt
30.07.2017
Viestejä
256
Ostohousut likaantuu noissa viikonloppu ale putiikeissa. 1-2 hyvää ale tuotetta vain löytyy. Ultrawidee kehiin ja naputellaan kauppa.

Tekis mieli tulla teidän chättiin vitsailemaan ostohousuista... Jos kuitenkin annan työrauhan. :'D
 
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
136
Hinta.fi:n kautta näemmä jotain Jimmsin tarjouksia, tosin eipä niitä pääse ostamaan. :D

upload_2017-11-24_0-4-7.png
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
21
hmm tuosta htc vivestä tullaan käymään ankara skriptibottien sota
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 465
Cherry MX-BOARD 3.0 ruskeilla kytkimillä tuli tilattua eli kiitos tästä tarjouksesta, saa velipoika taas SER-jätettä lahjaksi :tup:
 
Liittynyt
28.08.2017
Viestejä
3
Nomutta! Kävipä tuuri kun posahti vanha poweri viikko sitte ja kattelin tuota seasonicin focus 650w sille seuraajaks ja nyt vielä BF tarjouksee. :) ja tarttu ehkä vahingossa koteloki samaa syssyy.. :tup:
 
Liittynyt
24.10.2017
Viestejä
17
Tilaus meni tarjouksesta läpi, mutta tilaksi muuttui "odottaa tuotteita". Eli missasinko täpärästi kumminkin tarjouksen?

Edit: Tilaus meni läpi mutta oli kylkiäispeleistä pulaa niin tila muuttui.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
309
z370 emot hukassa... coffee laket vähän alessa. Sky/kabylaket? Missä? Mut onneks voi ostaa jotai 10 eri tuuletinta halvalla. Blääh..
 

Apukuski

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
1 546
Nopsaan meni 150 kpl erä GTX 1080 kun ei 00:01 ehtinyt yhtään ostaa.
 
Liittynyt
13.10.2017
Viestejä
94
Corsair VOID PRO RGB Wireless, langattomat pelikuulokkeet tarttui nyt illalla mukaan. Näkyivät olleen jo loppuneet niin onneksi ei tullut jahkailtua enempää. Saa nähdä tarttuuko aamulla vielä jotain.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 593
Viestejä
4 216 504
Jäsenet
71 080
Uusin jäsen
TonyR

Hinta.fi

Ylös Bottom