Myyty RTX 5070 Ti Gaming OC (Kangasala)

Tuote: Gigabyte RTX 5070 Ti Gaming OC
Hinta: 1040
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Proshop
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Juu luonnollisesti, vielä on palautusoikeuttakin jäljellä
Muuta huomioitavaa: Pitää pientä ääntä, ehkä tuulettimesta. Proshop ei halua antaa kuin rahanpalautuksen, ei uutta tai vastaavaa korttia. Laitan takaisin Proshopille jos ei täällä joku halua tätä. Kaikki tavarat ja kilkkeet mukaan, ml. alkuperäinen boksi ja "ruskea" boksi päälle.

Myynnissä myös muualla.

Sunnuntaina klo 12 aikaan lähetän takaisin Proshopille.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Kangasala
Toimitustapa: Nouto, toimitus, posti
Maksutapa: tilisiirto tai käteinen

WhatsApp Image 2025-02-28 at 23.08.58.jpeg

Viimeksi muokattu:
Minäkään en ole mikään moraalipoliisi, mutta tämän kaltaisen toiminnan paikka ei ole täällä, osoite on -> Tori.fi

Tykkää Lainaus
Ilmossa ei ole mitään mikä oikeuttaisi moralisoinnin, ko. Näyttis proshopilla 1149,90€. Windforce on se msrp kortti, eikä tuo gaming versio.

Tuo käyttäjä myy about joka kerta eri näyttistä, joten vaikea uskoa myöskään itse, että tavanomainen myyntiukko kyseessä.
3 positiivista kauppaa viimeiseltä 3 kuukaudelta ja muutenkin kaikki palautteet positiivisia. Toki aina joku voi silti huijata.

Minäkään en ole mikään moraalipoliisi, mutta tämän kaltaisen toiminnan paikka ei ole täällä, osoite on -> Tori.fi

Tykkää Lainaus

Olkoon nyt vaikka jeesus3x malli,mutta uuden tavaran trokaaminen on kielletty

Hinta.fi alin hinta näyttää 1179e joten ei myöskään riko forumin sääntöjä.

Tuo käyttäjä myy about joka kerta eri näyttistä, joten vaikea uskoa myöskään itse, että tavanomainen myyntiukko kyseessä.
Tämä on minun harrastus. Minulla on mahdollisuus kokeilla erilaisia kokoonpanoja ja ideoita, ja toteuttaa projekteja. Minulla on pelkästään hyviä palautteita ja kaikissa ilmoissa olen tilanteen suhteen hyvin läpinäkyvä.

Viimeksi muokattu:
3 positiivista kauppaa viimeiseltä 3 kuukaudelta ja muutenkin kaikki palautteet positiivisia. Toki aina joku voi silti huijata.

Hinta.fi alin hinta näyttää 1179e joten ei myöskään riko forumin sääntöjä.
Tässä onkin kyse UUDEN myymisestä!! Ylläpito kyllä huomautti muutamapäivä sitten näitten UUSIen näyttisten myymisestä täällä

Tässä onkin kyse UUDEN myymisestä!! Ylläpito kyllä huomautti muutamapäivä sitten näitten UUSIen näyttisten myymisestä täällä
"Huomautus - foorumi ei ole tarkoitettu uusien käyttämättömien tuotteiden trokaamiseen"

Kyseessä ei ole trokaaminen (sikäli, että trokaaminen määritellään voiton tavoitteluna), eikä uusi käyttämätön, vaan avattu ja testattu.
Kun hp ilman voiton tavoittelua, niin tämähän vaan helpottaa vaikeasti saatavilla olevien näytönohjainten saatavuutta foorumilaisille, mikä tässä harmittaa?

Mikään ei kiellä uuden myymistä. Parempi, että menee jollekkin joka tarvitsee kuin postin palautusrumbaan.

Suora lainaus säännöistä:

- Hintapyyntö tulee olla alle uuden tuotteen hinnan, koska kauppa-alue on tarkoitettu ensisijaisesti käytetyn tavaran myymiseen (tarkista uuden nykyhinta esim. hinta.fi)

Statistiikka

Viestiketjuista
269 719
Jäsenet
76 494
Uusin jäsen
vtowntuomo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom