Myydään Näppäimistöjen piirilevyjä: Helix Hot-Swap Choc + Sofle Hot-Swap Choc (mod) [ESPOO]

Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
125
Tuote: Piirilevyt mekaanisiin näppäimistöihin: Helix Hot-Swap Choc + Sofle Hot-Swap Choc
Hinta: 10€/pari
Tuote ostettu (mistä ja milloin): 2022, JLCPCB.com
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei, Ei
Muuta huomioitavaa:

Itse teetettyjä piirilevyjä toisten tekemistä open-source designista. En yritä rahallisesti hyötyä tästä, haluan vain tavaran kiertoon ja kattamaan omia kustannuksia. Ensimmäisessä kuvassa kauppatavara ja toisessa kuvassa yksi esimerkki mitä (joistain) näistä voi tehdä. Osa levyistä on itse suunniteltuja Sofle Choc designin pohjalta. Itse tykännyt kun saanut melkein kaikki ISO-layoutin (Nuolet, ääkköset ja merkit, 7kpl lisää) näppäimet lisättyä ortholineaariseen staggered asetteluun, ei tarvi layereiden kanssa kikkailla niin rajusti.

Katso kuva Spoilerista. Kuvista löytyy (ylhäältä alas, vasen viimeisenä):
- Sofle Choc (ISO mod rev. 2) GitHub (ylin rivi ja vasemmalla oleva pari)
- Helix Hot-Swap Chco GitHub
- Sofle Choc original valkoinen vasen GitHub ja Sofle Choc (ISO mod rev. 1) oikea Huom! Oikea valmiiksi kasattu (diodit, hotswapit ja RGB-ledit), tämä pari 25€
- Sofle Choc (ISO mod rev. 2) oikea ja Sofle Choc (ISO mod rev. 1) vasen GitHub

Huomioitavaa!
- En mene takuuseen saatteko näistä toimivia näppiksiä.
Sofle Choc (ISO mod rev. 2)
- Viisi lisänäppäintä alkuperäiseen nähden.
- Sivunäppäimet (3kpl) voi poikkaista piirilevyltä.
- Stabilaattorin paikat 2U sivunäppiksille (ei 100% toimivuus lupausta)
- Tuolta GitHubista löytyy toimivat QMK esimerkit (Todella vaiheessa, vaatii ehkä räpläystä)
- Tarvittaessa voin vähän päivitellä tuota repoa ja antaa apua.
Sofle Choc (ISO mod rev. 1)
- Taitaa muuten olla ihan kuin rev.2, mutta ei stabilaattorin paikkoja 2U. Kannattaa tehdä tästä vasen näppis...

- Yksi levy tosiaan kasattu valmiiksi diodien, hot-swap liittimien ja LEDien osalta. Tämä on tehty uunissa ja jälki on suht siisti. Se on tehty ISO mod rev.1 levylle, joista nuo 3 näppäintä sivusta on leikattu pois. Pitäisi olla ihan toimiva ja juotokset kunnossa, mutta en ole itse tätä testaillut ja mittaillut.
- Helix Hot-Swap on ihan tuo original tuolta reposta löytyvä. En ole itse koittanut tätä kasata, mutta varmasti saa toimivan.

Valmiin esimerkin kuvassa on oikean käden näppis REV. 3, jossa on paikka pimoronin lisävarusteille ja panasonicin rullalle. Näitä levyjä ei valitettavasti ole myynnissä nyt. Vasemman käden mustassa näppiksessä on isompi näyttö jota ei ole vielä tuossa saatu toimimaan, siksi näyttää lumisadetta.

Pareja voidaan myös sekoitella, mutta tuossa aika hyvät ehdotukset pareiksi. Ota yhteyttä ja keskustellaan tässä langassa.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Espoo
Toimitustapa: Nouto tai Kirjeposti +2,90€
Maksutapa: MobilePay

Kuvat:

Untitled.png
20220706_193251.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.12.2019
Viestejä
39
Moi,

Mulle voisi lähettää tuon parin, joka on valmiiksi kasattu ja yhden iso modin. Siitä vaikka mikä on sopivin.
Pyyntihintaan
--Jussi
 
Liittynyt
03.06.2020
Viestejä
29
Tulehan sekaan kummaan, discordissa aktiivinen diy meno <3

 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
125
Moi,

Mulle voisi lähettää tuon parin, joka on valmiiksi kasattu ja yhden iso modin. Siitä vaikka mikä on sopivin.
Pyyntihintaan
--Jussi
Tästä hierotaan kaupat YV!

Tulehan sekaan kummaan, discordissa aktiivinen diy meno <3

Pitääpä liittyä mukaan!
 

Taizuuni

Jai Bhole Ki!
S Y N T H W A V E
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 454
Yhden parin voisin ottaa. Laita viestiä vaikka mitä on jäljellä
esim jos tämä vielä löytyy:
Sofle Choc (ISO mod rev. 2) GitHub (ylin rivi ja vasemmalla oleva pari)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
125
Vielä kaksi paria jäljellä, Helix ja Sofle. Katso kuva!
Nyt Kevätsiivous hinnoin 10€/Pari, ilman postikuluja!
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
243 608
Viestejä
4 253 437
Jäsenet
71 345
Uusin jäsen
Eero.hk

Hinta.fi

Ylös Bottom