Lahjoitettu ASUS M3N78-VM + CPU + RAM -setti (Paimio / posti)

Liittynyt
10.05.2023
Viestejä
503
Lahjoitetaan eteenpäin aikanaan nimimerkiltä @omistaja saatu emolevy-CPU-RAM-kombo. (Tämä tuli sisällä kopassa, jonka halusin, ja lupasin lahjoittaa tämän eteenpäin; toimerruin vasta nyt testata toimivaksi...)

CPU on ammattitermein "joku Athlon", muistia näemmä 4 gigaa ja mukaan tulee myös taustalevy. CPU:n tuulettimesta on pari-kolme lapaa poikki, mutta tämä ei ole ymmärtääkseni aiheuttanut ongelmia koneen käytössä.

Voipi noudella Paimiosta ja postituskin onnistuu kuluja vastaan.

Kuvat:
20240210_171848.jpg
20240210_171711.jpg
20240210_171650.jpg
20240210_172120.jpg
 
Liittynyt
02.02.2024
Viestejä
416
mulle kelpaisi postitettuna, juuri tämmöisiä etsin missä on vanhanaikainen PCI väylä
prossuksi toivoin core2 duo, 3GHz mutta ei toi Athlon välttämättä ole merkittävästi hitaampi ja tehot saattaa riittää, ainakin olisin halukas kokeilemaan
voin siis maksaa postit
 
Liittynyt
10.05.2023
Viestejä
503
Joo, pistä vaan yv niin jatketaan.

Postin nettipalvelu ja mobiili-OmaPosti molemmat ovat tosin mäsänä tällä hetkellä ja lähetyksien ostaminen ei onnistu, joten varaudu odotukseen... :thumbsup::thumbsdown:
 
Liittynyt
02.02.2024
Viestejä
416
Pitää laittaa yv:tä myöhemmin tai säätää sähköpostin kanssa, jos laitat postin mitä viitsii julkisesti jakaa, kato kun uutena käyttäjänä en vielä voi lähetellä viestejä?
(huom. liittymispäivä)

Katopa muuten tää vaihtokohde:


Jos sattumalta kiinnostaisi noi niin voin postittaa sulle ton laatikon. Ja sitten postitat mulle ton m-atx setin. Ottaisin laatikosta vaan pois core2 duon joka oli mainittu sillä voisin sittenkin tarvita sitä itse kunhan saan lisää osia kasaan, prossujäähy jne. Mulla on nyt näppärän kokoinen m-atx kotelokin niin täytyy vaan löytää emolevyjä mitä testailla siinä. Ja on mulla varmaan lisääkin "roska" piuhoja ym sälää mitä heittää mukaan. Jokunen vanha tuuletinkin varmaan? Jos viittit romua ottaa. Ja siis voin maksaa sekä sun postit että omani.. et häviä mitään :)
 
Liittynyt
10.05.2023
Viestejä
503
Ei kiitos enempää romua, sitä on jo kaapit täynnä ja juuri koitan päästä eroon! :D

Voit laittaa mulle mailia ihan mun omaan mailiosoitteeseen, kyllä se on jo vuotanut moneen kertaan:

e. Otin pois.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.05.2020
Viestejä
508
Mulle kelpaa ser-benchmarkkeihin ja ylikellotuksiin. :D

Edit: Ja multa kyllä löytyy joutavia 775-kantaisia lankkuja ja Core 2 Duoja sun muuta osaa, eli jos lors laralla on vielä tämmöisille tarvetta, niin multa voi kysellä. :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.02.2024
Viestejä
416
Nimimerkkiä @lors lara ei ole nyt yli 72 tuntiin näkynyt, joten kaippa mä julistan tän setin olevan taas saatavilla, josko jotakuta muuta kiinnostaisi.
pahoittelut, mulle tuli silloin menoa yli viikoksi ja sen jälkeen en enää edes muistanut koko asiaa hetkeen, itseasiassa tänään kirjauduin tänne takaisin nyt kun tunnukseni on siinä kondiksessa että osta/myy palsta on avautunut kokonaan sekä privaviestit
 
Liittynyt
02.02.2024
Viestejä
416
Mulle kelpaa ser-benchmarkkeihin ja ylikellotuksiin. :D

Edit: Ja multa kyllä löytyy joutavia 775-kantaisia lankkuja ja Core 2 Duoja sun muuta osaa, eli jos lors laralla on vielä tämmöisille tarvetta, niin multa voi kysellä. :)
Ne tarttis olla extra pieniä m-atx emolevyjä (siis normaali määrä pci liittimiä mutta siihen toiseen suuntaan lyhkänen emolevy, koppaan johon saa vain tosi lyhkäsiä näyttiksiä, harvemmin näkee niin pieniä LGA775:nä
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 267
Viestejä
4 231 354
Jäsenet
71 186
Uusin jäsen
pymehry

Hinta.fi

Ylös Bottom