Zowien CW pelihiirisarja

diw

Liittynyt
10.04.2024
Viestejä
4
Moro,

Onko täällä muita jotka ovat sijoittaneet Zowien CW sarjaan? Tähän kuuluu siis EC1-CW, EC2-CW ja EC3-CW.

Mitä olette tykänneet? Onko ilmennyt ongelmia tai huomioitavaa?

Itse olen siltä osin omituinen, että en pysty käyttämään molemmille käsille tarkoitettuja hiiriä kovinkaan pitkään, joten tässä on Razer Deathaddereiden ja monien muiden hiirien kautta tykästytty Zowieen ja nyt käytössä ollut EC1-CW noin 7 kuukautta. Tätä ennen oli jo samainen hiiri, mutta johdollisena versiona. On tominut itsellä hienosti ja akun pitkäkestoisuus yllätti minut positiivisesti. Hiiren rulla on edelleenkin kaikkien näiden vuosien jälkeen ainut valituksen aihe Zowien hiirissä.

Hiiren mukana tuleva langattoman yhteyden antenni varmasti jakaa mielipiteitä, mutta itse olen tykännyt kovasti. Antennissa on myös hiirelle latausdock, joten on äärettömän helppoa vaikka videota katsoessa laittaa hiiri nopeasti dockiinsa vaikka vartiksi, ja saat tällä useamman päivän virtaa.
 
Liittynyt
10.04.2020
Viestejä
381
Voi olla että toi pelihiiret-yleisketju on parempi paikka kysellä. Itseltä löytyy tuo Zowien uusin langaton U2 ja laadukas hiiri se on. Ei pääse top3-listalle, mutta lähinnä siksi että muilla valmistajilla on itselle parempia muotoja (ja toki parempi hinta-laatusuhde) ja hieman kevyempänä. Toi enchanced receiverin toimiminen telakkana on mielestäni mainio ominaisuus.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 841
Viestejä
4 210 630
Jäsenet
70 968
Uusin jäsen
Sinivuokko-85

Hinta.fi

Ylös Bottom