Myyty Zotac RTX 3090 Trinity Jyväskylä

Liittynyt
11.10.2019
Viestejä
514
Myytävä tuote: Zotac RTX 3090 Trinity
Hinta: MYYTY
Tuote ostettu (mistä ja milloin): 11/20 Jimms
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä
Muuta huomioitavaa: Myynnissä pelkäytössä ollut Zotacin kortti - ei siis ole mainattu. Voidaan myös vaihtaa 3080-, 6800XT- tai 6900XT-korttiin riippuen mallista ja välirahasta (Vaihdetaan - Zotac RTX 3090 Trinity --> RTX 3080, RX 6800XT tai 6900XT). Kortti ei ole vielä kauaa ehtinyt minulla olemaan, joten en ole sitä julkkarihinnalla ostanut. Myynnissä myös muualla.


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Jyväskylä
Toimitustapa: Nouto tai postitus ostajan vastuulla
Maksutapa: Tilisiirto


20210305_181618.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.10.2019
Viestejä
514
Vaihto houkuttelee tällä hetkellä enemmän ja siksi pitäisi suoralla myynnillä tulla parempia tarjouksia, että suunnitelmat muuttuisivat.
 
Liittynyt
11.10.2019
Viestejä
514
Pane parastasi niin katsotaan riittääkö :) Ei ole kiire myydä niin katselen rauhassa ilmoittautuuko muita kiinnostuneita
 
Liittynyt
31.12.2017
Viestejä
13
Voin ~100e nostaa tarjousta, mutta taidetaan olla niin kaukana hinnassa, ettei kannata jatkaa?
 
Liittynyt
11.10.2019
Viestejä
514
Mitä tarkoitat:" Jättänyt leikin sikseen ?"
Juuri se keskustelu, jota ylläpito ja sinä kävitte äsken kommentoimassa. Jos tekee täällä tarjouksia ja meinaa jotain ostaa niin ei useampaa vuorokautta voi olla vastaamatta myyjän hyväksymän ostotarjouksen jälkeen, vaikka töissä kävisikin :)
 

n1k0n

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
13.02.2021
Viestejä
107
Pitänee ilmoittaa esimiehelle, että joutuu ottaa pari päivää vapaata seuraavalla kerralla jos tekee tarjouksen näytönohjaimesta, ettei palstan myyjät revi pelihousujaan. Ei hätää suunnitteillani on ostaa enää kaksi kappaletta kortteja. 3 olen jo saanut ostettua ja nämä ostokset menivät kivasti, eli loppusuora häämöttää ;)
 
Liittynyt
11.10.2019
Viestejä
514
Pitänee ilmoittaa esimiehelle, että joutuu ottaa pari päivää vapaata seuraavalla kerralla jos tekee tarjouksen näytönohjaimesta, ettei palstan myyjät revi pelihousujaan. Ei hätää suunnitteillani on ostaa enää kaksi kappaletta kortteja. 3 olen jo saanut ostettua ja nämä ostokset menivät kivasti, eli loppusuora häämöttää ;)
Tai sitten voit ilmoittaa täällä tarjotessasi, että varautukaa siihen, että sinulla saattaa olla työputki päällä ja odottelevat kaikessa rauhassa, että ehdit kiireiltäsi takaisin jonkun internetin omaavan laitteen ääreen 5 minuutiksi. Pitäisi sinun yrittää asettua myös myyjien asemaan hetkeksi eikä vaan kitistä siitä, että sinua kohtaan tehdään tässä muka suurta vääryttä :) Onnea hamstrauksen loppusuoralle
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 564
Pitänee ilmoittaa esimiehelle, että joutuu ottaa pari päivää vapaata seuraavalla kerralla jos tekee tarjouksen näytönohjaimesta, ettei palstan myyjät revi pelihousujaan. Ei hätää suunnitteillani on ostaa enää kaksi kappaletta kortteja. 3 olen jo saanut ostettua ja nämä ostokset menivät kivasti, eli loppusuora häämöttää ;)
Ei, vaan et tee tarjousta tuotteista sellaisella hetkellä, jolloin et ole kykeneväinen hoitamaan kauppaa hyvien kauppatapojen mukaisesti myyjää odotuttamatta loppuun.
 
Liittynyt
11.10.2019
Viestejä
514
Ei, vaan et tee tarjousta tuotteista sellaisella hetkellä, jolloin et ole kykeneväinen hoitamaan kauppaa hyvien kauppatapojen mukaisesti myyjää odotuttamatta loppuun.
Kiitos tuesta. Nytkin oli selkeästi prioriteettina lähteä tarjoamaan uudesta kortista kiireen vilkkaa ennen kuin on hoidettu edellinen loppuun asti ja sitten uhriuduttiinkin jo ihan urakalla.
 

n1k0n

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
13.02.2021
Viestejä
107
Tai sitten voit ilmoittaa täällä tarjotessasi, että varautukaa siihen, että sinulla saattaa olla työputki päällä ja odottelevat kaikessa rauhassa, että ehdit kiireiltäsi takaisin jonkun internetin omaavan laitteen ääreen 5 minuutiksi. Pitäisi sinun yrittää asettua myös myyjien asemaan hetkeksi eikä vaan kitistä siitä, että sinua kohtaan tehdään tässä muka suurta vääryttä :) Onnea hamstrauksen loppusuoralle
Kuinkas pitkä tämä aika on, missä pitää olla vastannut tarjouksen hyväksymiseen ?
 
Liittynyt
11.10.2019
Viestejä
514
Kuinkas pitkä tämä aika on, missä pitää olla vastannut tarjouksen hyväksymiseen ?
Siinä voinee käyttää ihan omaa harkintakykyä, että jos täällä käydään kauppaa vähän "hidastetun" huutokaupan tyyliin, niin ei se vasteaika voi kummallakaan osapuolella olla vuorokausia... Ylläpito osannee antaa vastauksessaan tarkempaa aikayksikköä :)
 

n1k0n

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
13.02.2021
Viestejä
107
Itse en ymmärrä hlö koht sitä, että jos myyjä käy kauppaa, ja hyväksyy tarjouksen niin minkä takia myyjä ei kysy tarjouksentekijän perään, vaan ilmoittaa ylläpitoon asiasta. Eihän se ylläpito sitä myynnissä olevaa tuotetta ole ostamassa vaan tarjouksen tehnyt ostaja.
 
Liittynyt
11.10.2019
Viestejä
514
Itse en ymmärrä hlö koht sitä, että jos myyjä käy kauppaa, ja hyväksyy tarjouksen niin minkä takia myyjä ei kysy tarjouksentekijän perään, vaan ilmoittaa ylläpitoon asiasta. Eihän se ylläpito sitä myynnissä olevaa tuotetta ole ostamassa vaan tarjouksen tehnyt ostaja.
Sitä en käy kommentoimaan, koska se ei tähän minun ilmoitukseen nyt liity suoraan, kun en ole tarjoustasi hyväksynyt enkä ylläpitoa infonnut
 

n1k0n

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
13.02.2021
Viestejä
107
Mitäs jos tarjoan 2100e-, Jos päästään kauppaan, rahat liikkuu jo tänään ;) Nyt kun kerta olen palstalla, koitan käydä kauppaa mahdollisimman paljon ;)
 
Liittynyt
11.10.2019
Viestejä
514
Mitäs jos tarjoan 2100e-, Jos päästään kauppaan, rahat liikkuu jo tänään ;) Nyt kun kerta olen palstalla, koitan käydä kauppaa mahdollisimman paljon ;)
Eiköhän tää juna menny jo, ei kiitos :) Ne kaksi puuttuvaa korttia löytynee muualtakin ja kaupat sujuvat kivasti
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
245 558
Viestejä
4 288 196
Jäsenet
71 674
Uusin jäsen
Panj

Hinta.fi

Ylös Bottom