Myyty Zotac GeForce RTX 3060 Ti Twin Edge

Liittynyt
20.12.2021
Viestejä
34
Myytävä tuote: Zotac GeForce RTX 3060 Ti Twin Edge
Hinta: 350
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Joo 18kk
Muuta huomioitavaa: Myydään ylimääräiseksi jäänyt ja 3060Ti näytönohjain. 3 x DisplayPort 1.4a 1 x HDMI 2.1 Power suositus 650w Takuuta reilusti 18kk jäljellä, kuitti löytyy.


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Vantaa, Helsinki
Toimitustapa: Posti ja nouto, myös toimitus onnistuu PK-seudulla
Maksutapa: Mobilepay, käteinen


Kuva:
 

Liitteet

Liittynyt
20.12.2021
Viestejä
34
Myyt facebookin kryptoryhmässä neljää samanlaista ja täällä oot kyselly rigi freimien perään louhosboomin aikana ja myynyt rigejä/näytönohjaimia. Älä viitti valehdella päin naamaa.
Myyn kavereiden puolesta kaikki ohjaimia, ei oo minun. Heillä on siis käytettyjen tietokoneiden yritys, joka myy ja ostaa uusia sekä käytettyjä näytönohjamia n. 1000kpl/kk edestä. Nämä saamani kortit tietääkseni on olleet pelikäytössä.

Kaikkissa myymäni ilmoituksissa/näyttiksissä olen rehellisesti ilmoittanut oliko aikana mainauksessa tai pelikäytössä, joten älä kuitenkaan lähde heti syyttämään toista valehtelusta.
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 452
Myyn kavereiden puolesta kaikki ohjaimia, ei oo minun. Heillä on siis käytettyjen tietokoneiden yritys, joka myy ja ostaa uusia sekä käytettyjä näytönohjamia n. 1000kpl/kk edestä. Nämä saamani kortit tietääkseni on olleet pelikäytössä.

Kaikkissa myymäni ilmoituksissa/näyttiksissä olen rehellisesti ilmoittanut oliko aikana mainauksessa tai pelikäytössä, joten älä kuitenkaan lähde heti syyttämään toista valehtelusta.
TechBBS:n kauppa-alue on tarkoitettu ainoastaan yksityishenkilöiden kaupankäyntiin. Näytönohjaimien myyminen foorumilla yrityksen puolesta ei siis ole sallittua.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 325
Viestejä
4 229 921
Jäsenet
71 212
Uusin jäsen
booleee

Hinta.fi

Ylös Bottom