• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Ruoka Zoegas suodatinkahvit, 2 kpl, plussakortilla Citymarketissa

Liittynyt
03.07.2020
Viestejä
25
Tuote: Zoegas suodatinkahvit
Tarjoushinta: 7,50e/ 2 kpl
Normaalihinta: 3.99e kpl
Kauppa: Citymarket
Voimassa: 02.01.2022 asti
Linkki: :Zoegas suodatinkahvit 2 kpl
Promokoodi: -

Kommentti tarjouksesta: Tarjous koskee kaikki Zoegasin suodatinjauhatus kahveja.
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
1 650
Vähän voisi käyttää pelisilmää ja järkeä näissä. Osaston nimi on edelleen "hyvät tarjoukset".
 

Poppamies

Que pasa, ese?
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 710
Hinta voimassa valitussa kaupassa K‑Citymarket Iso Omena.
 
Liittynyt
03.07.2020
Viestejä
25
Olen pahoillani että tälläinen "vähäinen" tarjous aiheutti teille mielipahaa. Tällä hetkellä kahvin hinta on nousussa johtuen ilmeisesti näistä globaaleista toimitusketju ongelmista. Itselleni tämä alennus näistä Zoegasin kahveista on merkityksellinen.
Hinta voimassa valitussa kaupassa K‑Citymarket Iso Omena.
K-ruoka.fi sivusto näyttää sen kaupan tarjoukset jonka sinä olet omassa selaimessasi valinnut omaksi kaupaksi / katsonut viimeksi
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
1 566
9,22 € kilo?? Lidlin Crema kahvipapuja on saanut noin 5€ kilohintaan ja nytkin kaapissa on varmaan 6 kiloa noita säkkejä just näiden korkeiden hintojen takia. Päiväykset loppuu joskus 2023 puolella
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 718
5 euroa kilo?? Euroshopperia on saanut 2 euron kilohintaan ja nytkin on pirkkaa ja k-menua liki 8 kiloa noita paketteja just näiden korkeiden hintojen takia. Päiväyksistä en tiedä kun mulla ehkä menee yli paketti kuukaudessa niin noi kestää ehkä puoli vuotta mulla.
 

Sally_Spectra

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
07.06.2021
Viestejä
2 367
5 euroa kilo?? Euroshopperia on saanut 2 euron kilohintaan ja nytkin on pirkkaa ja k-menua liki 8 kiloa noita paketteja just näiden korkeiden hintojen takia. Päiväyksistä en tiedä kun mulla ehkä menee yli paketti kuukaudessa niin noi kestää ehkä puoli vuotta mulla.
Euroshopper brändillä ei tietääkseni ole papuja myynnissä. Lidlin crema kahvipavut ovat ainakin ennen olleet ihan hyvää laatua. Näissähän kannattaa pitää mielessä, että tehdas ja tuottajat vaihtuu aina silloin tällöin ja sisältö ei aina pysy täysin samana.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 989
Viestejä
4 191 278
Jäsenet
70 836
Uusin jäsen
skh

Hinta.fi

Ylös Bottom