Z370 (Coffee lake) LGA1151 emot yleissäie

Onko merkitystä antaako olla päällä vai pois kun kuitenkin on omat kellot ja jännitteet taulussa?
Turbo boost pitää olla kellottaessa päällä. Eli pidät tuon päällä normaalisti.

Montakos wattia saa pihalle asuksen z370-f AIO pump headerista?
Muista fan headereista saa sen 12W, mutten äkkiseltään löytänyt irtoaisiko tuosta enemmän.

Montakos wattia saa pihalle asuksen z370-f AIO pump headerista?
Muista fan headereista saa sen 12W, mutten äkkiseltään löytänyt irtoaisiko tuosta enemmän.
Nopealla googlailulla 3A pitäisi olla tuossa AIO pump headerissa.

Nopealla googlailulla 3A pitäisi olla tuossa AIO pump headerissa.

Paitsi eri emo. Manuaalistakaan ei ollut apuja.

Mitkä asetukset asus rog strix z370-F emossa piti muuttaa että virransäästöt lähtee pois eli prossun kellot ei heijaa?
PL1 ja PL2 vaan maksimeihin ja ampeerit myös. C statet disableen. Järkeähän tuossa ei ole, idlatessa ja kevyemmällä kuormalla kannattaa antaa "heijata". Tosin myös varoituksen sana - tuossa emossa on luokattoman huono virransyöttö ja ikääkin jo huolella, niin voi hyvin kypsyä ja pasahtaa i7- tai i9-kiven alla, joten jättäisin kellottelut väliin ja virransäästöt päälle..

okei, no ehkä annan olla noin asetukset ja prossuna on i7 8700k

tuossa mulla odottaa virtalähdettä toinen kone i7 4770k + asus maximus hero vi emolla, jossa prossu korkattu, mahottoman huono yksilö kellotuksessa vain. joten ajattelin kokeilla miten tässä onnistuu, mutta taidan jättää väliin.

tuossa mulla odottaa virtalähdettä toinen kone i7 4770k + asus maximus hero vi emolla, jossa prossu korkattu, mahottoman huono yksilö kellotuksessa vain. joten ajattelin kokeilla miten tässä onnistuu, mutta taidan jättää väliin.

Nuo 4770K/4790K eivät olleet "muutenkaan" hyviä kellottumaan edes korkattuna.

toi i7 4770k siis mulla ennen pääkoneena 10 vuotta sitten kasattu ja toiminut ihan jees ja nyt sain tuon i7 8700k koneen ja tein pääkoneen siitä, vanhasta tulee siis kakkos kone.
vanhoja mutta hyviä koneita, en vaan ole 10 vuoteen siis perehtynyt koneisiin pahemmin., kun pelaaminen jäänyt vähemmälle.

toi i7 4770k siis mulla ennen pääkoneena 10 vuotta sitten kasattu ja toiminut ihan jees ja nyt sain tuon i7 8700k koneen ja tein pääkoneen siitä, vanhasta tulee siis kakkos kone.
vanhoja mutta hyviä koneita, en vaan ole 10 vuoteen siis perehtynyt koneisiin pahemmin., kun pelaaminen jäänyt vähemmälle.
mullakin nyt "uusi" kone pitkästä aikaa, eli täältä metsätettyä vanhaa rautaa ja omista vuosia sitten varastoon haudatuista laatikoista kaivamalla kotelot, kovalevyt ja tuulettimet sekä muuta sälää. Käytetty Z230 emolevy tulossa ja siihen laitan tuosta työnsä tehneestä yrityskoneesta i5 9500 kiinni. RTX 4060 odottaa tuossa pöydällä myös..

jep, kyllä noi ihan käypäsiä on, veli päivitti vaan uudempaan, niin sain sen vanhan emon, prossun ja kotelon, muistit vain ostin uutena. veljen uuteen kävi vanhat DDR4 muistit.

Statistiikka

Viestiketjuista
258 795
Jäsenet
74 283
Uusin jäsen
Maunula

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom