• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

BF Yves Rocher verkkokauppa, KAIKKI -20 % jopa -50 %

Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 276
Tuote: Kaikki tuotteet verkkokaupassa
Tarjoushinta: -20 jopa -50 prosenttia
Normaalihinta: Tuotteen mukaan
Kauppa: Yves Rocher
Voimassa: 11.12. asti
Linkki: https://www.yves-rocher.fi/
Promokoodi:

Kommentti tarjouksesta: Yves Rocher verkkokauppa suljetaan, kaikki pois jopa 50 prosentin alennuksella.

Aina ilman postikuluja, kun tilauksesi on yli 29 €.

1701202129817.png
 
Liittynyt
28.01.2017
Viestejä
470
Minua kiinnostaa kaikki tarjoukset.

Ryssäpelkoisten ryssävihaajien mielipiteet taas eivät kiinnosta, harvan muunkaan mielipiteet.

Ei sillä että tämän minun mielipiteeni pitäisi ketään kiinnostaa.
Parempi kun me molemmat oltais pidetty nämä omana tietonamme.
Jokainen tietysti päättäkööt mistä kauneudenhoitotuotteensa ostaa, mutta on se vähän irvokas ajatus, että suomalaisena menet kaatamaan rahasi juuri siihen firmaan mikä auttaa pyörittämään sitä sotakoneistoa mikä pahimmillaan tulee tankeilla meidänkin itärajan ylitse. Pienistä puroista syntyy iso virta, joten suosittelen hienoiseen asennemuutokseen näiden venäjää tukevien paskafirmojen suhteen. Kyseessä ei ole ryssäpelko vaan rationaalinen ajattelu, mitä soisi kyllä löytyvän nykymaailmasta enemmänkin.

Itse ainakin arvostan sitä, että ihmiset kommenteillaan nostaa esiin näiden firmojen taustat näissä tarjouksissakin. Itsellä se on merkittävä tekijä ostopäätöstä tehdessä. Tuen mieluummin vaikka jotain kotimaista yritystä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
398
Minua kiinnostaa kaikki tarjoukset.

Ryssäpelkoisten ryssävihaajien mielipiteet taas eivät kiinnosta, harvan muunkaan mielipiteet.

Ei sillä että tämän minun mielipiteeni pitäisi ketään kiinnostaa.
Parempi kun me molemmat oltais pidetty nämä omana tietonamme.
Ei todellakaan tarvitse pitää omana tietona. Ei varmasti ole kaikkien tiedossa tämän firman tuki örkkiarmeijalle.
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 424
Ei paljon ryssän tukijoiden alennukset kiinnosta
Minua kiinnostaa kaikki tarjoukset.

Ryssäpelkoisten ryssävihaajien mielipiteet taas eivät kiinnosta, harvan muunkaan mielipiteet.

Ei sillä että tämän minun mielipiteeni pitäisi ketään kiinnostaa.
Parempi kun me molemmat oltais pidetty nämä omana tietonamme.
Jokainen tietysti päättäkööt mistä kauneudenhoitotuotteensa ostaa, mutta on se vähän irvokas ajatus, että suomalaisena menet kaatamaan rahasi juuri siihen firmaan mikä auttaa pyörittämään sitä sotakoneistoa mikä pahimmillaan tulee tankeilla meidänkin itärajan ylitse. Pienistä puroista syntyy iso virta, joten suosittelen hienoiseen asennemuutokseen näiden venäjää tukevien paskafirmojen suhteen. Kyseessä ei ole ryssäpelko vaan rationaalinen ajattelu, mitä soisi kyllä löytyvän nykymaailmasta enemmänkin.

Itse ainakin arvostan sitä, että ihmiset kommenteillaan nostaa esiin näiden firmojen taustat näissä tarjouksissakin. Itsellä se on merkittävä tekijä ostopäätöstä tehdessä. Tuen mieluummin vaikka jotain kotimaista yritystä.
Ei todellakaan tarvitse pitää omana tietona. Ei varmasti ole kaikkien tiedossa tämän firman tuki örkkiarmeijalle.
Hyvä, että yhtiön ryssänmielisyys tuli tietoon ei ollut minullakaan tietoa tästä. Ilmeisesti valveutuneet ovat jo äänestäneet jaloillaan ja yhtiölle jäi vaihtoehdoksi vetäytyä kokonaan Suomen markkinoilta 40 vuotisen historian päätteeksi.




Ilmeisesti yhtiö on vankasti sisällä venäläisessä korruptiossa, sillä oppositiopoliitikko Navalnyitä on syytetty tekaistujen väitteiden vuoksi yhtiöön liittyvässä oikeudenkäynnissä 2019.
Asia on hyvä olla siitä kiinnostuneiden tietoisuudessa ja ymmärrän että se herättää tunteita, mutta asiaan liittyvää keskustelua koskee ihan samat pelisäännöt kuin muussakin keskustelussa tällä foorumilla. Tehkää se asiallisesti, jos tarkoitus on käydä asiallista keskustelua. Muussa tapauksessa kyse on provosoinnista ja keskustelun sotkemisesta. Tässä esimerkissä nähtiin taas hyvin, mitä ei-niin-asiallinen oneliner tekee keskustelulle.
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
91
Nimenomaan.

Tiedonvälittäminen ei ole ikinä haitaksi enkä itse sitä millään tapaa kommentoinut kuten ilmeisesti jotkut käsittivät syystä tai toisesta.
Tarjolla olevan tiedon perusteella jokainen saa sitten muodostaa omat, omaan arvomaailmaansa sopivat henkilökohtaiset mielipiteensä.

Näiden mielipiteiden esilletuominen on myös täysin ok mutta jos menee esimerkiksi Teboilin kahvioon huutelemaan että ei ryssän örkkibensa kiinnosta niin tuskin kovin järkevää keskustelua saa sillä aloitettua.

Mulla olis paljon järkevääkin vastattavaa noihin muutamiin yllä oleviin viesteihin mutta parempi jättää nyt sen enempää vastaamatta, ei täs kannata tän enempää alkaa politiikasta jauhamaan.

Paras rasva koko keholle on Tummeli.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 968
Viestejä
4 215 762
Jäsenet
70 984
Uusin jäsen
sisu1980

Hinta.fi

Ylös Bottom