Youtuben kommentit ei näy?

Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 528
Huomasin että Youtubessa kommentti jonka olin juuri kirjoitanut ei näy mun toisella tunnuksella ketjussa.
Kun palaan ketjuun tunnuksella, jolla olen kommentin kirjoittanut kommentti näkyy jälleen.

Muuten setup siis 100% sama, sama selain samat keksit yms.

Mikä idea?
Voiko mun toinen tunnus olla jotenkin "bannattu" jonkun tekemän ilmoituksen perusteella ja YT rajoittaa kommenttien näkymistä?
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 233
Avainsana tässä lienee "shadowban", tuolle et varmaan pysty mitään tekemään itse. Jos googlaat, niin spekulaatiota asian suhteen on suuntaan jos toiseen...
Jostain syystä oletettavasti olet saanut jonkin merkinnän tilillesi, nykypäivänä saa olla tarkkana mitä kirjoittelee.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 528
Avainsana tässä lienee "shadowban", tuolle et varmaan pysty mitään tekemään itse. Jos googlaat, niin spekulaatiota asian suhteen on suuntaan jos toiseen...
Jostain syystä oletettavasti olet saanut jonkin merkinnän tilillesi, nykypäivänä saa olla tarkkana mitä kirjoittelee.
Joo näin itsekin ajattelen.
Tuo taitaa napsahtaa aika helposti kun kirjoittelee tuolla pro-russia kanavilla Ukrainaa ylistäviä kommentteja...
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 422
Joo näin itsekin ajattelen.
Tuo taitaa napsahtaa aika helposti kun kirjoittelee tuolla pro-russia kanavilla Ukrainaa ylistäviä kommentteja...
Tossa tapauksessa kanava on varmaan vaan blokannut tunnuksen. Toinen todennäköinen se että sait jollain aktivoitua Youtuben sisäiset filtterit. Mutta ei siis mikään pysyvä site-wide shadowban.

Youtubessa on aika tarkat spam ja muut filtterit käytössä. Kommentti ei mene läpi yleensä jos sisältää minkä tahansa linkin ja kiro- ja tuhmat sanat (englanniksi ja muut isot kielet varmaan) myös blokissa.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 237
Youtubessa on nykyään mahdotonta käydä mitään keskustelua kun viestit katoilee täysin randomisti.

Joo, olen puhunut törkeyksiä ryssätrolleille, guilty as charged. Mutta ei se joskus aiemmin ollut mikään ongelma. Aiemmin meni kaikki läpi ilman ongelmia, mutta nykyään ei oikein mikään.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 869
Viestejä
4 207 025
Jäsenet
70 994
Uusin jäsen
kinkku777

Hinta.fi

Ylös Bottom