Youtuben ja muiden videopalveluiden helmiä

Liittynyt
06.06.2019
Viestejä
543
Muutamaksi minuutiksi tukkirekan kyytiin. Hienot maisemat. Ei niin hirveästi varaa virheille tuossa. :D

Kauan sitten eräs maansiirtokuorma-autoa ajanut kuski ihmetteli, että mikä juttu siinä on kun tukkirekan kuskit on niin kovassa maineessa. Että kyllähän hänkin vie maata semmosiin paikkoihin mihin ei olis isolla autolla mitään asiaa. Huomautin häntä siitä, että tukkikuski vie myös peräkärrin niihin surkeisiin paikkoihin...
 

”diginatiivi”

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
994
Muutamaksi minuutiksi tukkirekan kyytiin. Hienot maisemat. Ei niin hirveästi varaa virheille tuossa. :D




Tuli mieleen tämä Ari Vatasen klassikko:

Vatasen klassikkoa olen ihaillut ja katsonut monta kertaa silloin kun olin kiinnostunut lajista.
Samankaltaisen fiiliksen (maanläheisemmän ja aistirikkaamman) saa ajamalla crossipyörällä vielä tuntematonta poronpolkua reippaalla vauhdilla.
 

A Lake Elk

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.11.2019
Viestejä
1 443
Pohjois-Carolinassa sijaitsee matalahko silta jota jotkut eivät vaan osaa varoa :D



Näiden sankareiden tempauksille on omistettu kokonainen Youtube-kanava: https://www.youtube.com/c/yovo68/videos
Toi on jo vuosi vanha juttu ja on ollu täälläkin jo kauan sitten. Mutta, kait se on ihan jees aina välillä toistaa, jos joku ei oo vielä tuota tienny, tai on joltain on päässy unohtumaan :D.
 
Liittynyt
26.02.2019
Viestejä
2 453
Nyt löyty kyllä järkevä urheilulaji... Ei ole ihan pikkumiesten hommaa luulen mä. Olisko tämä Venäjältä kotoisin, kun aikaisemmin näitä on tullut vastaan juurikin sieltä suunnalta?
 
Liittynyt
13.03.2017
Viestejä
315
Nyt löyty kyllä järkevä urheilulaji... Ei ole ihan pikkumiesten hommaa luulen mä. Olisko tämä Venäjältä kotoisin, kun aikaisemmin näitä on tullut vastaan juurikin sieltä suunnalta?
Tähän liittyen joskus eksyin myös katsomaan näitä ja tämä kisa on jo aika viihdyttävä. Suosittelen katsomaan alkulöpinät kisaajasta, niin saa ehkä viihdekerrointa paremmaksi. Videolle time stamppi 18:45 kohtaan.

 
Liittynyt
26.02.2019
Viestejä
2 453
Tähän liittyen joskus eksyin myös katsomaan näitä ja tämä kisa on jo aika viihdyttävä. Suosittelen katsomaan alkulöpinät kisaajasta, niin saa ehkä viihdekerrointa paremmaksi. Videolle time stamppi 18:45 kohtaan.

Ihan viihdyttävä joo, mutta silti aika sairas laji. :) Jos jotain eroa haluaa hakea Venäläisten ja jenkkien välillä, niin Venäläisten versiossa vauhtia ja tehoa lyöntiin saa hakea lantiosta, kun taas jenkkien versiossa jalat pitää olla tasalla jotta poweri tulee vain hartioista. No, kummallakin tyylillä ukkoa tippuu.
 

Taikaorava

Virallinen varajäsen
Platinum-jäsen
Team R&T
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
199
Nyt kun noita Ismo Leikolan videoita on tänne jaettu niin pistän oman korteni kekoon.
Tässä videossa kerrotaan kuinka mukava on (Windows)tietokonetta käyttää.
Ja vähän vanhemman, mutta virkeämmän, standupin kautta sama Macin käyttökokemusista.

 

navigaattori

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
09.04.2021
Viestejä
268
En tiedä miten kommentoida tätä.
Kyllä tuolle jenkkien nykytouhulle muiden maiden tiedustelupalvelut nauraa makeasti. On kyllä surullista, miten nopeasti syvään suohon saadaan suurvalta ajettua, kun poliittinen ilmapiiri alkaa sjw, woke teemaa ajamaan. Käyttäytyvät, kuin ulkoiset uhkat olisi maailmasta kadonnut.


Herkuleskin avautuu hollywoodin myrkyllisestä ilmapiiristä.

 

A Lake Elk

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.11.2019
Viestejä
1 443
Oon pommittanu tänne Nightwishin videoita, joista oon oppinut arvostamaan kyseisen bändin naislaulajia. Etenkin Tarja ja Floor Jansen on raskaansarjan ammattilaisia!

Ylläoleva mielessä YT antoi suosituksena varsin erikoisen kappaleen... Mutta kun pitää mielessä TT:n ja FJ:n, niin tääkin on IMHO varsin viihdyttävää ja erilaista katseltavaa!
Uskomatonta mikä ääni noin pienestä mimmistä lähtee!
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 408
Oon pommittanu tänne Nightwishin videoita, joista oon oppinut arvostamaan kyseisen bändin naislaulajia. Etenkin Tarja ja Floor Jansen on raskaansarjan ammattilaisia!

Ylläoleva mielessä YT antoi suosituksena varsin erikoisen kappaleen... Mutta kun pitää mielessä TT:n ja FJ:n, niin tääkin on IMHO varsin viihdyttävää ja erilaista katseltavaa!
Uskomatonta mikä ääni noin pienestä mimmistä lähtee!
Eikö näille musiikkijutuille ollut oma ketjunsa?
 

navigaattori

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
09.04.2021
Viestejä
268
Oon pommittanu tänne Nightwishin videoita, joista oon oppinut arvostamaan kyseisen bändin naislaulajia. Etenkin Tarja ja Floor Jansen on raskaansarjan ammattilaisia!

Ylläoleva mielessä YT antoi suosituksena varsin erikoisen kappaleen... Mutta kun pitää mielessä TT:n ja FJ:n, niin tääkin on IMHO varsin viihdyttävää ja erilaista katseltavaa!
Uskomatonta mikä ääni noin pienestä mimmistä lähtee!
Ja täällä edelleen on lukuisia ketjuja omistettuna musiikille. Nightwishille voi sinne tehdä vaikka oman ketjun.

 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
8 161
Uskomatonta mikä ääni noin pienestä mimmistä lähtee!
Hieman offtopic, mutta jokunen vuosi sitten olin juhlissa isohkossa omakotitalossa ja mukana oli myös tuon kokoinen oopperalaulaja, joka päätti antaa pienen esityksen. Tyylipuhtaasti ääni ja voluumi oli jotain täysin uskomatonta, sai mennä monen kiviseinän taakse eikä ne paljoa valmentanut. Treenattu oopperalaulajan ääni on jotain aivan erilaista kuin mihin on tottunut räjäytystyömaiden ulkopuolella.
 

A Lake Elk

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.11.2019
Viestejä
1 443
Mikä saa noi veturit puskemaan liekkejä tuolla tavalla :hmm:? Onko niissä jääny syöttö jontenki jumiin, niin että se ei laske alle tason x, vaikka pitäis? Ja sitten noi kipinöivät koneet... Mikä ne kipinät aiheuttaa? Omaan minimaaliseen/nolla-tiedon diesel-moottoreista omaavaan päähän tuli mielleyhtymä magnesiumin palamiseen, mutta liekkien väri ei täsmää... Ja magnesiumia ei taideta käyttää sylinterilohkoissa/männissä...

Ja jännää on, että kaikissa tilanteissa, oman kuulon perusteella, kaikki koneet kävi samalla kierrosalueella, joten silläkin on varmaan jotain merkitystä.




Kuinka kauan kestää saada diesel-veturi käytiin kun lämpötila on 0-5 -astetta celsiusta? Aika kauan (noin 6 minuuttia :) ).

 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 662
Viestejä
4 220 979
Jäsenet
71 092
Uusin jäsen
Joose Roivas

Hinta.fi

Ylös Bottom