Elektroniikan historiaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ja tämä video liittyy tuohon Marble Machine 2:een, kannattaa kattoa myös muut kanavan videot, menee pari tuntia helposti!
Niin eikä toi ole ainut! Katoin jokin aika sitten toisen kanavan pätkän autio hotellista, jossa oli kans sähköt päällä ja ollu sen reippaat 10v varmaan.Ihmettelen kyllä kuka tuonkin sähkön maksaa. Täytyyhän kulutuksenkin johonkin kirjautua ja näkyä.
Venäläisistä ei tiedä, mutta veikkaisin näytellyksi. 99% näistä ns. kepposteluvideoista lienee näyteltyjä.En tiä miten tätä kuvailis ... Ööööh... Video pätkä jonka haluan näyttää alkaa kohdasta 2:07 ja linkki osoittaa suoraan siihen kohtaan:
Venäläisistä ei tiedä, mutta veikkaisin näytellyksi. 99% näistä ns. kepposteluvideoista lienee näyteltyjä.
Varmaan kaikki tietävät mikä on "Stop a Douchebag movement", mutta se ei tarkoita etteivätkö nämä voisi käyttää juuri tämäntyyppisiä viraalimarkkinointikikkoja levittääkseen sanomaansa. Ja olihan tuo tosiaan aika järjestetyn oloinen setti.
Tässä oli myös paras idea aikoihin.Dave2Dllä on rento ulosanti. Kuuntelee mielellään.
Ilmalämpöpumppu autoon?!
Menee myös @Henkka77 lle. Katoin just uuden pätkän kyseisen jäbän duunista tuon Marble Machine X:n Treadle Pedal:in (ei mitään käryä suomennoksesta) kimpussa. Ei voi muuta kuin ihailla miehen tietoa ja taitoa! Ihan järjetön määrä osaamista täysin eri aloilta, sekä kärsivällisyyttä, huumorintajua, jne.! Pitää näköjään kattoa ne kaikki !
Tässä setä rakentaa isoa RC-lentokonetta:
.. ja tälle kävikin sitten hassusti tuossa viikko sitten..
Tanska vs. Ruotsi jalkapallo maaottelu päättyy ruotsin/tanskan mukaan skandaaliin. Päätä itse miten olisi pitänyt toimia.
Tanska vs. Ruotsi jalkapallo maaottelu päättyy ruotsin/tanskan mukaan skandaaliin. Päätä itse miten olisi pitänyt toimia.
Nyt on kyllä niin omituista "kalastusta", että en tiedä onko tämä helmi vai mikä, mutta päättäkää itse -->
Varmaan hyvän makuisia nuo bensassa uitetut pötköt.
Oletko joskus kolvannut tinaa johtoihin? Nyt mennään suoraan ytimeen miten kaikki romut mitä pc kotelon sisällä on tehty:
Todella nopeatempoisesti mennään läpi asioita joita en edes kuvitellut miten ne tehdään. Ja hienona bonuksena kaverin youtube kanavalle, kaikki sisältö on ihan timanttia. Olen melkein katsonut kaikki läpi ja todella mukavaa katsottavaa, erittäin jännittävää erikoista ja originaalia.
Siitä vaan, paina linkkiä. Menee seuraavat 4 tuntia aika mukavasti.