A
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2024 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Toki iso osa sisällöstä on juuri tätä windows movie makerilla räpellettyä paskaa
Ihan mielenkiintoinen dokkari Suomen puolelta neuvosto-Viroon kantautuneista televisioaalloista
On varmaan jo tämä postattu tänne. Asia joka on mietityttäny itteäni lapsuudesta asti.
Ja Suomi mainittu 1400 metrin kohdalla.
Juu jos puhutaan pelkistä poranreijistäeikä kaivos kuiluista/tunneleista.Hieman vanhaa tietoa siis. Nykyäänhän Suomessa syvin on se 6,5km deep heat otaniemessä.
Jep. Näin tuossa videossakin oli jossain Venäjällä oleva about 20cm halkaisijaltaan oleva kolo esittelyssä.Juu jos puhutaan pelkistä poranreijistäeikä kaivos kuiluista/tunneleista.
Jos muistanoikein niin poraussyvyys ennätys on tällähetkellä jotain 12 km luokkaa.
Hieman vanhaa tietoa siis. Nykyäänhän Suomessa syvin on se 6,5km deep heat otaniemessä.
Mikähän tässä oli nyt taas sitä helmeä?
Carlo kyllä tanssii aika samalla tavalla kuin suurin osa muustakin ihmisväestä. Mielestäni ihmisten tanssimisen arvostelu on jotenkin hölmöä ellei tanssija itse sitä läskiksi vedä. Jokainen joraa tavallaan, eihän siinä mitään koodistoa ole, kunhan on hauskaa.Carlon muuvit. Nuo sinkkulaivat on timanttisia. Harmi, ettei niitä ole helposti saatavilla...
Carlo kyllä tanssii aika samalla tavalla kuin suurin osa muustakin ihmisväestä. Mielestäni ihmisten tanssimisen arvostelu on jotenkin hölmöä ellei tanssija itse sitä läskiksi vedä. Jokainen joraa tavallaan, eihän siinä mitään koodistoa ole, kunhan on hauskaa.
Ihan yhtä lailla "homobaarimuuvi" on postata tuollaista paskaa tänne.No mielestäni nuo ovat kyllä enemmänkin tuollaisia "homobaarimuuveja", eikä kaikki kyllä tanssi noin...
Ihan yhtä lailla "homobaarimuuvi" on postata tuollaista paskaa tänne.
Ihan yhtä lailla "homobaarimuuvi" on postata tuollaista paskaa tänne.
Älä viitsi vängätä tästä enää. Se video oli ihan paska ja tylsä.Miten niin? Itsehän Carlo on valinnut, että minne menee muuvejaan näyttämään. Ymmärtäisin asenteen, jos olisin kuvannut kadulla kehitysvammaista tms, jolle sitten naureskelisin täällä.
Gregorian? loppui kyseisen yhtyeen seuraaminen siihen kun heidän Sony studio levynsä paska suojaus hajotti mun PC:n CD aseman (loppui myös Sony BMG:n kaikkien CD levyjen osto siihen).Melko dramaattista musiikkia siltavideossa. Jännä vaikka tuo biisi onkin ihan hyvä muussa yhteydessä, saa aika tehokkaasti tapettua hienon kuvamatskun idean noin väsyneellä ylidramaattisella vedolla.
Juu jompi kumpi (kauhean tutun kuuloinen jokatapauksessa).Eikös toi oo vangelis ja conquest of paradise tai jotain sinnepäin
Juu jompi kumpi (kauhean tutun kuuloinen jokatapauksessa).
--------------------------------------------------------
Mun pointti tuossa bigclivedotcom videossa oli se ettäTuli jotenkin tuosta mieleen vanha kunnon Jokerin Juotoskoulu
...
^Ja mitähän helmeä tuossa taas oli