No miten se Youtuben helmi sitten määritellään, ni tietää vastaisuudessa vältellä niitä tänne postaamasta ? Siinäkin on katsos eri mielipiteitä.
No, kai tätä ketjua lukevat sitten kommenteillaan ohjaavat sisältöä haluttuun suuntaan. Tosin sekin on erittäin mahdollista, että joku utelias tulee katsomaan mitä hauskaa sieltä on löydetty ja parin videon jälkeen toteaa, että ei todellakaan ole minulle ja ei tule toiste katsomaan.
En oikeastaan tiedä, että miksi pitäisi loukkaantua, jos joku ei pidä sisällöstä, jonka linkkaa. Kun tosta mun Pullo-Pasista kommentoitiin, että sehän on ihan paska, niin tiedän etten sitten laita toiste samanlaista paskaa. Ei sitä ilmeisesti arvosteta.
Se nyt ainakin omasta mielestäni on jonkunsortin konsensus, että laittaa siihen videoon jonkun kuvauksen. Ellei sitä jaksa tehdä, niin voisi olla linkkaamatta kokonaan.
En nyt tiedä olenko se vaan minä, mutta on vaan alkanut ärsyttämään ihan suunnattomasti jotkut 15-30 minuutin videot, joista ei ole mitään tietoa sisällöstä. Jos sellaista alkaa katsomaan, niin siinä meni sitten se puoli tuntia aivan hukkaan, jos aikoo katsoa kokonaan, että missä kohtaa se hyvä kohta oikein tulee.
Jos jossain videossa on joku yksittäinen hauska juttu, niin voisi vaikka sitten senkin ilmoittaa, että 13.25 kohdassa alkaa tapahtumaan.
Näin tässä tuli mieleen, että tämän ketjun videoissa pitäisi olla jotain sellaista, että se voisi kiinnostaa yleisesti kaikkia. Jos jossain urheiluklipissä vaikka tapahtuu sellaista, mikä voisi kiinnostaa jotain, joka ei muuten ole tipopaakaan kiinnostunut.
Esimerkkinä vaikka se formulakisa, missä formula pyörähtää ympäri ja menee maaliviivan yli pohja taivasta päin. Tuo nyt ei sinänsä ole youtubehelmi, koska tullut televisiosta. Tosin, jos joku meksikolainen televisolähetys on kopsattu youtubeen, niin silloin se kyllä on youtuben helmi. Melkein on kyllä Suomen televisiostakin näytetty juttu, jos siitä on pirusti aikaa eikä ole mitään mahdollisuutta saada siitä tallennetta mistään.