On jo käsitelty ihan mode-tasolla. Tänne saa noita postailla, jos siltä tuntuu.
Jos ei pidä näkemästään, niin hyppää vaan seuraavaan ja jatka elämääsi. En tiä miksi tästä pitää taas tehdä näin vaikeaa...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On jo käsitelty ihan mode-tasolla. Tänne saa noita postailla, jos siltä tuntuu.
Saa postailla joo ja minua ne eivät häiritse, mutta kuten siellä moderointiketjussakin todettiin, autovideoille on tuo oma ketjunsa, josta kohderyhmän tavoittaa paremmin, niin miksi niitä pitää silti väkisin työntää tänne? Vai onko tarkoitus ihan vaan tahallaan yrittää provosoida?On jo käsitelty ihan mode-tasolla. Tänne saa noita postailla, jos siltä tuntuu.
Jos ei pidä näkemästään, niin hyppää vaan seuraavaan ja jatka elämääsi. En tiä miksi tästä pitää taas tehdä näin vaikeaa...
Ainakin niin mina sen olen lukenut.Vai onko tarkoitus ihan vaan tahallaan yrittää provosoida?
Niin, tässä on nyt avainkysymyksenä, että Miksi postailet näitä nimenomaan tähän ketjuun, kun aiheelle löytyy jo oma, spesifi ketjunsa. Varsinkin, kun useampi käyttäjä on asiasta muistuttanut. "Koska mä voin" on aika köykäinen perustelu, joten kyllähän tuo nyt sitten helposti provoksi voidaan tulkita.Väkisin? WTF? Toi oli sun tulkinta? Ja vielä provosoida? Vai oliko sun tarkoitus vain provosoida?
ohan tuossa selkeesti sanottu että jos vaan autovideoita ni miksei sille tarkoitetulle ketjulle?On jo käsitelty ihan mode-tasolla. Tänne saa noita postailla, jos siltä tuntuu.
Oleellisin kysymys tässä lienee, että jos itseä kiinnostaa erityisesti autovideot (olettaen näin, jos postattavien videoiden joukossa on pelkästään/pääosin autovideoita), niin miksei silloin postaisi niitä ensisijaisesti autovideoille tarkoitettuun ketjuun erityisesti sellaisista kiinnostuneille, kun sellainen on olemassa? Jos yleisketju alkaa näyttämään autovideoketjulta, niin siinä vaiheessa joku sopivampi paikka niille videoilla lienee parempi.
En ymmärrä miksi asiasta pitää tehdä niin vaikeaa.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.