Youtube - Google ongelma

Liittynyt
12.09.2020
Viestejä
97
Googletan vaikka kissavideo ja googlen tuloksiin tulee Youtube video. Kun painan linkistä niin tulee valkoinen ruutu missä video pyörii kyllä. Ylänurkassa on nappula mistä voi painaa ja sitten vasta menee sinne Youtubeen. Kokeilin kahdella selaimella: Chrome ja Mozilla. Molemmissa sama tulos. Tämä homma alkoi yhtäkkiä. Ennen kun googletin jonkun mistä halusin nähdä youtube videon, selain avasi videon siellä youtubessa.

Vittu_youtube.png
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 186
Mitäs jos kokeilet Edgellä (jos Windows kone)?

Onko käytössä jotain DNS adblock estoja tai muuta vastaavia käytössä koneella?

Tuossa kun huvikseen Edgellä (InPrivate mode) avasin Googlen ja pistin hakuun "kissa video" niin ihan normaalisti avautuu Youtubeen nuo videot kyllä. Voitko kokeilla toisella koneella?

Nuo videot siis avautuu ns. embed muodossa jonkin syyn takia sinulla.
 
Liittynyt
12.09.2020
Viestejä
97
Mitäs jos kokeilet Edgellä (jos Windows kone)?

Onko käytössä jotain DNS adblock estoja tai muuta vastaavia käytössä koneella?

Tuossa kun huvikseen Edgellä (InPrivate mode) avasin Googlen ja pistin hakuun "kissa video" niin ihan normaalisti avautuu Youtubeen nuo videot kyllä. Voitko kokeilla toisella koneella?

Nuo videot siis avautuu ns. embed muodossa jonkin syyn takia sinulla.
Adblock on päällä. Kokeilin myös poistaa sen ja ei vaikutusta.
 

Requiem

For You
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 481
Kyllä minulla nämä avautuu samalla tavalla kuin AP:lla selaimesta riippumatta.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 186
Oletteko kirjautuneet Googleen myös hakukone sivulla? Ettei olisi taas jotain Google aivopieruja tälläiset?

Jos käytätte jotain muuta hakukonetta, niin onko sama ongelma? Esim.
 
Liittynyt
12.09.2020
Viestejä
97
Oletteko kirjautuneet Googleen myös hakukone sivulla? Ettei olisi taas jotain Google aivopieruja tälläiset?

Jos käytätte jotain muuta hakukonetta, niin onko sama ongelma? Esim.
Tuolla linkkaamallasi hakukoneella tulokset tulevat eri tavalla, esim samalla hakusanalla "kissavideo" se ensimmäinen hakutulos on sama, mutta siinä on vain url-linkki, ei upotettua videota hakutulokseen, tämä siis avaa Youtuben suoraan.

Edit. Ja kyllä on kirjauduttu myös Googleen.
 
Liittynyt
14.03.2019
Viestejä
879
Itellä Firefoxilla toimii näin (oon kirjautunu sisään YT:ssä ja Googlessa):
kissa.JPG

Edgessä (en ole sisäänkirjautuneena kumpaakaan) hyppää suoraan Youtubeen, vaikka painais tuota kuvaa (esikatsele/preview).
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 186
Eli siis kyseessä näyttäisi olevan Googlen systeemit kun kirjautuneena, se kun tykkää tehdä jatkuvasti kaikenlaisia muutoksia omiin palveluihinsa. Vähän väliä näitä muutoksia tuntuu tulevan ja eipä niihin paljoa pysty vaikuttamaan, ellei nouse vallan hirmuinen haloo asiasta...
 

Requiem

For You
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 481
Itellä Firefoxilla toimii näin (oon kirjautunu sisään YT:ssä ja Googlessa):


Edgessä (en ole sisäänkirjautuneena kumpaakaan) hyppää suoraan Youtubeen, vaikka painais tuota kuvaa (esikatsele/preview).
Minulla firefox ja edge käyttäytyy molemmat samoin kun sinulla firefox. Firefoxilla olen kirjautuneena, edgellä en.
 
Liittynyt
24.02.2017
Viestejä
2 655
Onko sulla Dark Reader käytössä ? Sillä välillä tapana hieman paskoa Youtubeen liittyviä systeemejä.
 
Liittynyt
12.09.2020
Viestejä
97
@Leo_Greta
Joo täällä tekee ihan samanlailla! Eipä mielestäni ole ennen tehnyt. Noh, eihän tuo ole kova vaiva painaa url:ia, mutta kuitenkin :D
 
Liittynyt
14.06.2017
Viestejä
460
Testataan: Itsellä menee suoraan videoon Googlesta FireFoxilla. Ei se kyllä lähde pyörimään suoraan, vaan täytyy itse painaa "play". uBlock Origin & NoScript saavat ehkä liittyä jälkimmäiseen asiaan, koska Edgessä menee videoon ja lähtee pyörimään samantien. Ei tunnu toimivan VLC playerillä (= suoratoisto verkosta), mutta taas Media Player Classicillä toimii ja lähtee pyörimään suoraan (= Open File / Url).
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 514
Viestejä
4 164 874
Jäsenet
70 419
Uusin jäsen
KukkoPärssinen

Hinta.fi

Ylös Bottom