ylilauta.org mainokset

Liittynyt
13.12.2021
Viestejä
555
Ylilauta.org mainokset alkaneet android koneella hyppimään silmille. Mistä apua ?
Työasema Linuxin kera oli helppo, mainosten estoon muutama lisäys.

Android osaaminen 0
 
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
744
Voit käyttää selainta, jossa on sisäänrakennettuna mainoksenesto, esim. Vivaldi. Myös DNS-suodatin voisi toimia, esim. NextDNS
 
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
744
Vivaldi ei toiminut.
Voi olla syytä lisätä filttereihin (ad blocking sources) Finnish (EasyList Finland). Testasin juuri itse ja minulla blokkasi mainokset ylilauta.orgissa, mutta oli myös valitusilmoitus sivulla siitä, ettei mainoksia voi ladata. Senkin voisi varmaan blokata, mutta ei onnistu helposti suoraan Vivaldilla. Firefoxiin vissiin saa Androidillakin plugareita ja täten uBlock Originin, jolla homma pitäisi kai onnistua.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.12.2021
Viestejä
555
Täytyy tuota listausta vielä kokeilla.
Ublockkia pari iltaa koittanut huonoin tuloksin säädellä.
 
Liittynyt
13.09.2017
Viestejä
501
Itsellä kun käyttää firefoxia androidilla missä ublock origin asennettuna niin ei ole mainoksia näkynyt. outoa että ylilauta kiertää sen
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 725
Itsellä kun käyttää firefoxia androidilla missä ublock origin asennettuna niin ei ole mainoksia näkynyt. outoa että ylilauta kiertää sen
Mikä kiertää mitä ja missä? Jos ylilautaa on pakko käyttää, niin siellä kyllä toimii Firefox + uBlock Origin ihan kuten muuallakin. Mainosten estämisestä tulee näköjään ilmoitus yläkulmaan satunnaisesti.
 

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 124
Itsekin suosittelen NextDNS:ää, koska sen estot pätevät koko laitteeseen eivätkä yksittäiseen sovellukseen. YouTubesta löytyy useita oppaita englanniksi ja minun kanavalta löytää vastaavan videon suomeksi.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 841
Viestejä
4 205 985
Jäsenet
70 990
Uusin jäsen
BGZ

Hinta.fi

Ylös Bottom