Yleistä keskustelua pelaamisesta ja peleistä.

Tila
Keskustelu on suljettu.

freekevin

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
549
Tänne yleistä pelikeskustelua. Modet voi siirtää pelipuolelle jos se on parempi paikka.

En ymmärrä miksi hemmetissä peleihin pitää tunkea craftaamista. Se ei ole koskaan auennut minulle ja jätän sen puolen kokonaan väliin jos peli sen vaan sallii.
Ihan turhaa ja ihme nyhräämistä.

Toisena juttuna kerron, että olen hemmetin huono pelaamaan pelejä, koska nyhrään jokaisen paikan perusteellisesti puhtaaksi ja käyn tsekkaas jokaisen paikan. Menee ihan tuhottomasti aikaa kaikkeen turhaan. Kai miulle pelit pitäisi olla mitä suorinta putkijuoksua. o_O

Olen ostanut monta peliä vaikka edellisetkin on pelaamatta. Yleensäkin ei jaksa mielenkiinto riittää pelien loppuun asti pelaamiseen. Syytän ylitarjontaa.

Joskus harvoin tulee vastaan pelejä, jotka vievät sitten liikaakin aikaa. Kuten C&C aikoinaan, MOHAA, TF2 ja travian :mad::shy::sori:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
790
Et kai trollaa, linkki on tuossa kahteen kertaan jo. Tee lirpakkeesi sinne, oikea alue on siellä. :hammer:
 

freekevin

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
549
Et kai trollaa, linkki on tuossa kahteen kertaan jo. Tee lirpakkeesi sinne, oikea alue on siellä. :hammer:
Sori. Ymmärsin väärin. Haluat, että tämä siirtyisi pelit osion alle. Olen samaa mieltä. Modet voi siirtää toivottavasti. @Tege

No Eniveis, asiaa peleistä sitten tänne.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 305
Viestejä
4 219 497
Jäsenet
71 017
Uusin jäsen
Jaage

Hinta.fi

Ylös Bottom