• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Yleistä keskustelua hyvistä tarjouksista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Hinta.fi alennuksista pomppasi esille Nothing Phone (2) 299€ Elisalla. Meinasin postata hyviin tarjouksiin, mutta sitten huomasin että on pari vuotta vanha puhelin ja saa enää pari vuotta päivityksiä. Hyvä hinta, mutta en tiedä onko muuten järkevä tarjous.

Jos tuo jonkun mielestä on oikeasti hyvä niin postatkoon tuonne tarjouksiin.

Siitä edulliseen hintaan Spectreä. Toki esittelykappale, mutta jos näyttö on palanut kiinni, niin sen pitäisi mennä takuuseen. Nopealla vilauksella näytti olevan pari tulostintakin järkihintaan outletissa.

Onkos kukaan saanu vielä perille asti niitä hobbyhallin edukkaita ssd levyjä?

Matkahuollon hoivissa olis kaks levyä ja mietinkin että palautanko suoraan vai otanko testiin...?

Onkos kukaan saanu vielä perille asti niitä hobbyhallin edukkaita ssd levyjä?

Matkahuollon hoivissa olis kaks levyä ja mietinkin että palautanko suoraan vai otanko testiin...?
Miten ne vielä on noudettavissa? Eikö tästä tapauksesta ole jo tovi aikaa?
Oma kokemus on, että en ne sieltä tule. Ei vaikka iskee ohjeita ja suosituksia kirjallisena. No pistin kuluttajaneuvojalle ja aikanaan kuluttajariitalautakuntaan. Itse olen sitä mieltä, että HH olisi velvoitettu toimittamaan ko. levyt tai vastaavat sillä hinnalla, mikä ilmoituksessa oli.

Miten ne vielä on noudettavissa? Eikö tästä tapauksesta ole jo tovi aikaa?
Oma kokemus on, että en ne sieltä tule. Ei vaikka iskee ohjeita ja suosituksia kirjallisena. No pistin kuluttajaneuvojalle ja aikanaan kuluttajariitalautakuntaan. Itse olen sitä mieltä, että HH olisi velvoitettu toimittamaan ko. levyt tai vastaavat sillä hinnalla, mikä ilmoituksessa oli.
Mul tuli tilauksesta viikon päähän vuestiä että toimitus 7.4 ja nyt ne oottelis matkahuollon lokerossa.

Lähettäjänä Zhou Wei

e: nää oli niitä ~44€ 2tb "evo" levyjä...

Mites tilasko joku muu hobbyhallin 50€ 2tb ssd levyjä? Nimenomainen tarjousketku on varmaan jo poistettu. Itse tilasin ennenkuin sinne ehti tulla varoittavia viestejä. Tilauksen peruutus ei onnistunut heti tilauksenkaan jälkeen vaan luki, että älä hae postista jos haluat peruuttaa :D

No nyt se on postissa odotamassa etten hae. Mietin vaan, että jos joku muukin tilasi ja kävi hakemassa niin mitä siellä oikeasti oli/on?

e: :facepalm: Vois varmaan lukea niitä edellisiäkin viestejä :rofl2:

Mites tilasko joku muu hobbyhallin 50€ 2tb ssd levyjä? Nimenomainen tarjousketku on varmaan jo poistettu. Itse tilasin ennenkuin sinne ehti tulla varoittavia viestejä. Tilauksen peruutus ei onnistunut heti tilauksenkaan jälkeen vaan luki, että älä hae postista jos haluat peruuttaa :D

No nyt se on postissa odotamassa etten hae. Mietin vaan, että jos joku muukin tilasi ja kävi hakemassa niin mitä siellä oikeasti oli/on?

e: :facepalm: Vois varmaan lukea niitä edellisiäkin viestejä :rofl2:

Kovasti mietin että eihän siellä voi olla ns toimiva 2tb levy tuohon hintaan... 😬

Pitää sitten ensi kerralla itse tilata tuollainen Hobbyhallin hintavirhe että selviää mitä sieltä tulee. Kun täällä ei kukaan sitä kerro :cool:

Onko amazon.de toimituskulut muuttuneet? Edeltävän tilauksen yhteydessä nappasin ilmaisen 30 päivän prime kokeilun. Nyt kaikissa tilauksissa on toimitus maksu. Onko ilmaiset yli 99€ toimitukset poistuneet, vai liittyykö tämä tuohon prime kokeiluun?

Jos Prime on aktiivinen, ei voi filtteröidä sen mukaan kuuluuko tuote ilmaisen toimituksen piiriin vai ei, eikä taida tuotesivullakaan näkyä.

Jos Prime on aktiivinen, ei voi filtteröidä sen mukaan kuuluuko tuote ilmaisen toimituksen piiriin vai ei, eikä taida tuotesivullakaan näkyä.
Vapaassa sanahaussa ei voi, mutta jos lähdet hakemaan tuotealueella (esimerkissä Graphics Cards), niin voi käyttää hakusanaa ja samalla voi valita maksuttomaan toimitukseen täpällä (vasemmalla alhaalla)
1744040666333.png

Tietääkö kukaan mitään vakuutustarjouksia autovakuutukseen? Mulla oli se vuoden Popin tarjous mikä oli täällä muistaakseni 2023, mutta sen jälkeen ei ole näkynyt missään mitään fiksua. Alekoodeja tms? Poppi tais olla aikoinaan Lidlin sovelluksessa.

Tietääkö kukaan mitään vakuutustarjouksia autovakuutukseen? Mulla oli se vuoden Popin tarjous mikä oli täällä muistaakseni 2023, mutta sen jälkeen ei ole näkynyt missään mitään fiksua. Alekoodeja tms? Poppi tais olla aikoinaan Lidlin sovelluksessa.
Kilpailuta vaan. Työlästä, mutta kannattaa. Itse kilpailutan kerran vuodessa ja aina saa jonkun -25% tms sinne sun tänne.

Kilpailuta vaan. Työlästä, mutta kannattaa. Itse kilpailutan kerran vuodessa ja aina saa jonkun -25% tms sinne sun tänne.
Juu tuo on juuri työn alla, mutta toistaiseksi ei ole vakuutusedustajilta tullut mitään tarjouksia. Ifikin antoi saman hinnan kun mikä näkyy verkkolaskurilla.

Tietääkö kukaan mitään vakuutustarjouksia autovakuutukseen?
Joskus sitä tulee vaihdeltua sillä perusteella kun eri firmat tekee suoramyyntiä. Niillä on aika usein näitä ensimmäinen vuosi puoleen hintaan -tarjouksia, mitkä tekee kokonaiskustannuksen usein kilpailukykyiseksi. Näissä oli kuitenkin se, että kun oma asuntolaina on osuuspankissa ja vakuutukset pohjolassa, niin asuntolainasta tulee bonuksia siihen malliin että eipä siitä autovakutuuksesta realisoidu juurikaan maksettavaa eikä niille sitten ole oikeen muutakaan käyttökohdetta kuin se autovakuutus. Se on toisaalta se ja sama mitä se vakuutus sitten maksaa jos siitä ei tule laskua maksettavaksi.

Jos olet vaihtamassa vain autovakuutusta, niin tuskin saat kummoisempaa tarjousta kuin verkkokaupoissa on.

Parempaan tarjoukseen päässee, jos on valmis vaihtamaan talouden muutkin vakuutukset.

POPille viestiä sieltä omien sivujen kautta "Kilpailutan vakuutuksia, saanko parhaan hintanne". Olen itse saanut varmaan 5v putkeen tarjousjaksoja uusittua alle verkkokauppahintojen vaikka autokin vaihtunut välissä.

Monessa kaupassa palautuskäytöntö on, että tuote pitää noutaa ja sitten tehdä palautus. Mikäli jättää noutamatta, voi myyjä laskuttaa kulut. Posti laskuttaa lähettäjältä noutamattoman paketin palautuskulut.

Omat kokemukset juurikin päinvastaiset eli myyjältä ohjeistettu jättää vaan noutamatta niin palautuu takaisin myyjälle ja tilaus peruuntuu. Tarkistaisin kuitenkin ehdot ja niiden mukaan toimet.

• Tykkää
Reactions: JPN
Toimituspäivä muuttui 7.4 -> 9.4

En taida jaksaa alkaa vääntämään hh:n kans ja palautan levyt 🤔😬
Hhlta tuli viestiä että toimitus viivästyy edelleen... Muuten hyvä mutta paketti on ollu eilisestä asti noudettavissa 🤔🤔😅😅

e: ihmismieli on masokistinen 😅😅😅

IMG20250409160354.jpg

Viimeksi muokattu:
Virtalähteitä lähes tai puoleen hintaan:
Rustassa 9€ 10000mAh virtalähde: Varavirtalähde Schaub Lorenz
Tarjous edelleen voimassa. Ostettavissa vain tavarataloista.

Tosin Prismassa on "20000mAh, Alennettu hinta 9,95 €" mutta postit ~5€, "Nouto myymälästä: Ei saatavilla":

^27,95 €, Normaalihinta: 49,95 € -44%. Vain tilaus.

^27,95 €, Normaalihinta: 49,95 € -44%. Vain joistakin myym.

^29,95 €, Normaalihinta: 49,95 € -40%

^"29,90€ Säästä 40%"

^"49,90€ Säästä 38%"

Viimeksi muokattu:
Milläs tätä ny alkaa selvittämään onko tän todellinen koko mikä?

levyhallinta.jpg
Minkä ja missä mittayksikössä?

Vasemman alanurkan perusteella siellä on kaksi fyysistä levyä ja niiden koot on kerrottu samassa paikassa. Tarvittaessa nuo lukemat voi muuntaa täällä, jos kaipaat pyöreitä tasalukuja:

Milläs tätä ny alkaa selvittämään onko tän todellinen koko mikä?
Formatoimalla taisi oikea koko paljastua, ketjussa puhetta asiasta muistaakseni muutamia sivuja sitten..

E: Tai ainakin jossain ketjussa n. viikon sisällä, en muista enää..

Viimeksi muokattu:
Hhlta tuli viestiä että toimitus viivästyy edelleen... Muuten hyvä mutta paketti on ollu eilisestä asti noudettavissa 🤔🤔😅😅

e: ihmismieli on masokistinen 😅😅😅

IMG20250409160354.jpg
Sama sarjanumero molemmissa? Jo sellaisella kuvalla saanee luottoyhtiöltä rahat takaisin, jossa tuo näkyy. Tuo kuva on aika suttuinen

Voit testata vaikka siirtämällä sinne teran dataa. Voiko aluksi siirrettyä tiedostoa vielä lukea ? Todennäköisesti ei, tai sitten tiedonsiirto on niin hidasta, että kirjoitat tuota teraa vielä viikon päästä

Eihän tuo joo edes näytä aidolta Samsungilta (ei se tosin tuossa tarrassa väitäkään olevansa kuten aito):
xGcfuwv9vVHy5w9oHjoihT.jpg

Tuosta toisesta saisi siististi nuo kuusiokolot irti ja kuoren auki, kiinnostaisi tietää mitä siellä on sisällä :interested:

Edit: Alla mainitut kirjoitusvirheet on kyllä erikoinen tapaus, kun heillä selkeästi on pääsy aitoon tarraan, niin miksi ei voi kopioida 1:1 tekstiä vaan antaa toimiston kissan kirjoittaa ne.

Viimeksi muokattu:
^^Joku 40GB muistikortti, muistaakseni.
Tuosta siis oli jo aiemmin keskustelua ja kuvat sisuskaluista mutta näemmä ketju on poistettu:

:hmm:

Viimeksi muokattu:
^^Joku 40GB muistikortti, muistaakseni.
Tuosta siis oli jo aiemmin keskustelua ja kuvat sisuskaluista mutta näemmä ketju on poistettu:

:hmm:
Miksköhän se on poistettu???

n. 33gt kirjottaa about 200mb/sec ja sen jälkeen tipahtaa alle 10mb/sec

e: on täällä sisässä jo 80gt tavaraa ja lisää siirtyy mutta siirtonopeus ei päätä huimaa - nyt siirtyy sellasta 20mb - 60mb/sec

ee: 125gt siirretty videoita mutta mitään ei voi toistaa...

Viimeksi muokattu:

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
274 219
Jäsenet
77 156
Uusin jäsen
juures

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom